Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
eigenlijk weet ik het ook niet zogoed zoiets in de trand van: van hele dope muziek worden je hersenen geactiveerd, klopt wel hoor, ik was 1keer zooo dronken en moe en ik was the yellow submarine een het kijken en toen kwam het liedje lucy in the sky en daar werd ik heel wakkker van (ik vond dit een heel dope nummer) ziedaar |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Vroeger toen ik nog in een band speelde en ik moest de loop van het nummer kennen om een goede lijn bij te verzinnen draaide ik het altijd 's nachts non stop zodat ik vervolgens het nummer kende na een paar dagen en het schrijven een stuk makkelijker ging.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dr zijn iig experimenten gedaan om tijdens je slaap dingen te leren (zoals dexter ook probeerd met zn frans in die - idd erg vette- aflevering), maar daaruit bleek dat dat niet kon, dus het lijkt me sterk dat dat met muziek ineens wel kan.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() maar dan zal je dat ene fragment toch gewoon in je hoofd hebben omdat je als je wakker wordt bedenkt dat je naar die muziek geluisterd hebt...wat ik net ook zei dus...
||
Citaat:
een cd kennen is 1e nummer herkennen, weten wat erop volgt enzo. maar niet specifiek 1 kergedeelte. uh-uh! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Toen gaf die rode bloterik iedereen giganische buitenboordbeugels (h)
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|