![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ Chappy: wees verstandig doe rustig aan je groei is veel belangrijker dan breed zijn, want ik weet vrijwel zeker dat krachttraining je groei beinvloed..als je dit doet omdat je denkt dat vrouwen het mooi vinden, lengte is belangrijker dus wees slim en zet het op een laag pitje.
||
Citaat:
De enige reden is dat zware gewichttraining + goede voeding een verhoging van de testosteron spiegel betekend waar door je dus eerder uitgegroeid zou zijn. Echter dat is maar een substantieel deel van de normale test productie. Men is daar nog niet over eens, omdat wat ik al zei, het niet toetsbaar is. Men voorspelde voor mij ook dat ik 1.95 zou worden zoals me pa en ik begon pas op 17.5 hard te trainen, daarvoor had ik mijn groeispurt al gehad en toch ben ik niet langer geworden dan 1.81 mtr. Het voorspellen van lengtegroei is hypothetisch, evenals dit. Het enige wat men dus zéker weet is dat de groei van trainen niet zal stóppen en dat androgenen de oorzaak zijn van het sluiten van de groeischijven. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Enige reden waarom ik dat zelf niet in die mate zou willen is de grens die je jezelf stelt wat betreft je gezondheid. Het is te vergelijken met in de spiegel kijken. Als ik sochtends in de spiegel kijk ben ik niet tevreden, dat ben jij zelf vast ook niet. En zo is dat met Ronnie ( mr olympia ) ook. Als hij zich sochtends doucht en in de spiegel kijkt zal hij zeggen OMG ik ben klein ik moet groeien ! ![]() 9 van de 10x begint het vanuit een soort van complex, en als het dan een beetje lekker gaat en je groeit wat dan krijg je er steeds meer sympathie voor. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wat is jullie mening over Fitness? Kim Verbeek | 24 | 05-07-2012 15:39 | |
Vrije tijd |
Fitness ADO070 | 8 | 09-11-2011 16:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Fitnessen in Utrecht (Fitness First, David Loyd) Verwijderd | 11 | 04-02-2009 15:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Fitness] Fitness Pump LexCi | 24 | 20-04-2006 10:11 | |
Vrije tijd |
Favo fitness apparaat? Stier17 | 13 | 17-03-2002 21:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
fitness apparaten.. Penelopeia | 4 | 06-01-2002 20:31 |