Oud 14-09-2004, 21:44
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
ooi

Tijdje terug heb ik leuk meisje via MSN ontmoet en sinds kort ook in het echt gezien. Hebben gezoend en ze vind me hardstikke leuk. Ik haar ook overigens. Nu is het probleem. Sinds afgelopen zaterdag heeft ze helemaal niks meer van dr laten horen. Niet geantwoord op mn smsjes, telefoon niet opgenomen, email niet beantwoord, niet meer online gekomen etc. Alsof ze van de aardbodem verdwenen is.

Tis nou al 5 dagen sinds het laatste SMSje dat ik van dr gehad heb en ik begin me nou al best wel zorgen te maken. In dr laatste SMSje stond dat ze me heel leuk vond en wou dat het morgen al zondag was. (afgelopen zondag, toen hadden we afgesproken voor de 2de keer maar ze kwam helemaal niet opdagen).

Ik zit erover te denken om morgen maar langs dr huis te gaan. Probleem is zeg maar dat ik dr zo goed niet ken dus leek het mij een beetje aso en opdringerig om gelijk voor dr deur te staan maar tis nu al 5 dagen dat ze niks van dr laat horen en enige poging tot contact falen.

Ik zit er dus wel best over in dat er iets ergs.. iets heel ergs.. is gebeurd. Wat raden jullie aan?
Oud 14-09-2004, 21:59
Verwijderd
Waarschijnlijk is er niets ergs gebeurd, en weet ze gewoon niet wat ze met je aan moet. Of ze wil je niet (meer) of ze heeft andere redenen niet meer met je om te gaan. Daar kun je opzich niets tegen doen.
Laat haar even een tijdje met rust, slik even een tijdje dat ze niks van zich laat horen, en probeer het over een paar weken nog een keer. Als ze dan geen antwoord geeft, is het duidelijk dat ze niet wil.

Ook vraag ik me af wat er dan precies in die smsjes stonden, niet uit nieuwsgierigheid, maar gezien je bvb wel heel erg opdringerig heb over kunnen komen en dat ook nog weleens z'n vervelende effecten heeft
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 22:28
WillKillForSex
Als ik het het best moet omschrijven was zij stapel op mij, zou bijna zeggen meer als ik op haar. Elke dag vrolijke smsjes e.d. en dan ineens uit het niets geen contact meer.

Ik snap ook niet echt wat je bedoelt met "Ze weet niet wat ze met je aan moet" want die indruk gaf ze helemaal niet, sterker nog. Die afspraak van zondag was haar idee
Oud 14-09-2004, 23:09
Verwijderd
Dat betekent niet dat ze 'weet wat ze met je aan moet', dat betekent alleen maar dat ze dus impulsief is
Het kan best haar idee zijn geweest, en ze het lef heeft gehad het te vragen/zeggen, maar daarna kun je je knap verlegen/onzeker voelen...

Met de uitspraak 'ze weet niet wat ze met je aan moet' bedoel ik dat ze misschien niet weet hoe het verder moet met jullie na dat specifieke punt, ze onzeker is over de toekomst, ze niet weet waar ze wel en niet over kan/wil praten etc.
Tweestrijd.

Misschien zijn haar ouders ertussen gekomen? Is ze op vakantie? Heeft ze vrienden die haar eventueel beinvloeden?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 23:11
Nanaki
Nanaki is offline
Of ze heeft een dodelijk ongeluk gehad, dat kan ook.
Oud 14-09-2004, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Nanaki schreef op 15-09-2004 @ 00:11 :
Of ze heeft een dodelijk ongeluk gehad, dat kan ook.
Dan denk je aan haar achternaam, zoek je het huisnummer op, hopen dat de ouders opnemen en vraag je naar haar. Maar daar ging het niet om.
Als hij over een week nog niets hoort, dan kan hij gaan kijken of ze niet 'gewoon dood is'.
Beetje onwaarschijnlijk
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 23:14
WillKillForSex
Alles wat je zegt Sovrese, zijn dingen die je van te voren ziet aankomen of voelt e.d. Dit was niet het geval. Het ging perfect, niks mis, en dan bedoel ik ook echt niks mis. Geen twijfel niks.

Denk dat Nanaki een iets waarschijnlijker oorzaak vermeldt heeft ook al is het nog zo onwaarschijnlijk
Oud 14-09-2004, 23:17
Nanaki
Nanaki is offline
Geheh, er zijn genoeg mensen die opeens twijfelen zonder dat ze iets hadden laten merken Volgens mij kan je het best gewoon nog ff afwachten
Oud 14-09-2004, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Hardstylesage schreef op 15-09-2004 @ 00:14 :
Alles wat je zegt Sovrese, zijn dingen die je van te voren ziet aankomen of voelt e.d. Dit was niet het geval. Het ging perfect, niks mis, en dan bedoel ik ook echt niks mis. Geen twijfel niks.

Denk dat Nanaki een iets waarschijnlijker oorzaak vermeldt heeft ook al is het nog zo onwaarschijnlijk
Ja. Dat denk jij. Misschien waren er wel twijfels en heeft ze dat goed kunnen verbergen. Vraag het anders niet....
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 23:23
WillKillForSex
Ik vind het beetje asociaal om mij in onzekerheid te laten met wat ze nou precies wilt. Het is of ja of nee. Niet niks.
Oud 14-09-2004, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Hardstylesage schreef op 15-09-2004 @ 00:23 :
Ik vind het beetje asociaal om mij in onzekerheid te laten met wat ze nou precies wilt. Het is of ja of nee. Niet niks.
Daar heb je gelijk in. Maar daar heb je nu niks aan
Naja, als het je gerust stelt; ga alsnog langs. Alleen wees niet verbaasd als ze het eventueel als 'opdringerig' opvat, of ze je alsnog vertelt ze je niet hoeft.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 23:45
WillKillForSex
Citaat:
Sovreze schreef op 15-09-2004 @ 00:39 :
Daar heb je gelijk in. Maar daar heb je nu niks aan
Naja, als het je gerust stelt; ga alsnog langs. Alleen wees niet verbaasd als ze het eventueel als 'opdringerig' opvat, of ze je alsnog vertelt ze je niet hoeft.
Alsnog? ze heeft dat nooit gezegd, ik vind het persoonlijk alleen aso/opdringerig om onaangekondigt langs iemands huis te gaan.

En als ze zegt "Get lost" prima hoor, weet ik waar ik aan toe ben Al vind ik het nog vreemd als ze uberhaupt zoiets zou zeggen want ze wou nog van alles met me doen enzo. Lijkt me dat je het een "beetje afbouwt" als je het niet zitten maar goed.. vrouwen
Oud 14-09-2004, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Hardstylesage schreef op 15-09-2004 @ 00:45 :
Alsnog? ze heeft dat nooit gezegd, ik vind het persoonlijk alleen aso/opdringerig om onaangekondigt langs iemands huis te gaan.

En als ze zegt "Get lost" prima hoor, weet ik waar ik aan toe ben Al vind ik het nog vreemd als ze uberhaupt zoiets zou zeggen want ze wou nog van alles met me doen enzo. Lijkt me dat je het een "beetje afbouwt" als je het niet zitten maar goed.. vrouwen
Mannen
Nee hoor. Je heb gelijk... als ze je van begin af aan al een twijfelgeval vond, had ze dat moeten melden.
En in dit geval is het niet specifiek asociaal zomaar langs te gaan, gezien je je echt zorgen maakt (meld dat erbij ).
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 00:15
WillKillForSex
Citaat:
Sovreze schreef op 15-09-2004 @ 00:57 :
Mannen
Nee hoor. Je heb gelijk... als ze je van begin af aan al een twijfelgeval vond, had ze dat moeten melden.
En in dit geval is het niet specifiek asociaal zomaar langs te gaan, gezien je je echt zorgen maakt (meld dat erbij ).
Wat nou mannen?! Als een meisje helemaal hotel de botel is en dan INEENS nadat ze een dagje met een vriendin is weggeweest niet meer online komt, dr smsjes niet beantwoord, dr telefoon uitstaat en niet op een geplande afspraak komt zonder ook maar iets te zeggen ga ik denken dat die persoon OF een player is OF iets ernstigs is overkomen.

Omdat ik een beetje mensen kennis heb, zonder opscheppen, denk ik dat nummertje 2 waarschijnlijker is dan 1 als sluit ik 1 niet uit natuurlijk.

Maargoed, als ze morgen niet opneemt/staat uit, dan krijgt ze een visit van de Darklord

(das dan al 6 dagen dat ze niks laat horen )
Oud 15-09-2004, 00:27
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Wat een bitch joh dat ze niets van zich laat horen

Zeer vreemd... Het is inderdaad OF ze moet je niet meer, OF ze is terminaal ziek, of zoiets.

Tsja eigenlijk kun je hier weinig over zeggen, omdat we niet weten hoe het meisje is ed. Denk dat jij daar ook weinig over kunt zeggen, omdat jij haar ook helemaal niet door en door kent (remember marijke jef? die leerde ik ook pas na 3 maanden goed kennen, in negatieve zin )

Dus ja, je zou haar huistelefoon kunnen opzoeken en je voordoen als iemand anders, en haar proberen aan de telefoon te krijgen en vragen wat er aan de hand is. Of haar opzoeken. OF helemaal niets doen, heeft ze na een week nog niets van zich laten horen (terwijl er in de tussentijd misschien een ongeluk is gebeurd) dan weet je ook dat ze niets waard is, want na 2 weken ben je van de meeste ongelukken wel zodanig opgeknapt dat je wel een smsje kan versturen (of ze moet in coma liggen, maar die kans acht ik klein)

(homo)
Oud 15-09-2004, 07:57
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ben benieuwd hoe het af gaat lopen..

hopen dat er nix ernstigs gebeurd is... zo niet beetje onbeleefd dat ze gewoon nix laat horen. het is toch niet zo moeilijk om te zeggen van ik heb me vergist en wil je liever niet meer zien en spreken.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 10:53
bracelance
bracelance is offline
misschien vind ze je echt heel erg leuk maar weet ze niet hoe ze je moet gaan benaderen verder. Je kan namelijk ' te leuk' zijn en in haar gedachte moet ze je dan even niet spreken want elk moment dat ze aan je schenkt kan zijn dat je haar minder leuk gaat vinden. Ze is bang voor zichzelf....of gewoon een zieke geest. Gewoon langsgaan met een bloemetje en zeggen: " ik weet iets leuks voor vandaag", zo controleer je toch een beetje en heeft zij dat niet door.
Oud 15-09-2004, 16:55
Anadyomenè
Anadyomenè is offline
Citaat:
bracelance schreef op 15-09-2004 @ 11:53 :
misschien vind ze je echt heel erg leuk maar weet ze niet hoe ze je moet gaan benaderen verder. Je kan namelijk ' te leuk' zijn en in haar gedachte moet ze je dan even niet spreken want elk moment dat ze aan je schenkt kan zijn dat je haar minder leuk gaat vinden. Ze is bang voor zichzelf....of gewoon een zieke geest. Gewoon langsgaan met een bloemetje en zeggen: " ik weet iets leuks voor vandaag", zo controleer je toch een beetje en heeft zij dat niet door.
Euhm, klinkt mij niet logisch in de oren.

Wat mij wel logisch in de oren klinkt? Fladderig, puberend meisje dat niet weet wat ze wel.

Ongeluk zou kunnen, zou ik toch niet direct vanuit gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 17:00
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Ik kan mij wel vinden in de opmerkingen van Sovreze. Persoonlijk vraag ik mij af of het niet gewoon een meisje is die het leuk vindt om spelletjes met mensen te spelen. Dit valt ook al af te leiden uit eventuele opdringerige smsjes van haar kant.
Oud 15-09-2004, 19:01
WillKillForSex
Mmm, net dr moeder gebeld, alles ging goed maar ze was "net" even weg. Khad dr even gezegt dat ze al 5 dagen geen teken van leven had laten horen dus ze zou het doorgeven.

Waarschijnlijk hoor ik er nooit mer wat van maar "alles ging goed" dus dat zegt genoeg

*pakt een breezerfles*
Op naar de volgende
Oud 15-09-2004, 19:18
Eurynome
Eurynome is offline
Ga toch gewoon langs. Het heeft geen zin om jezelf op te jutten en te gaan panikeren. Er is wellicht een heel logische verklaring voor. Als alles echt OK is, dan zal ze wellicht bij zijn dat je bezorgd bent, hoe kan ze je nu kwalijk nemen dat je om haar geeft? Ik denk ook niet dat ze je opdringerig gaat vinden van de ene dag op de andere.....
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 20:23
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Jef, doe gewoon hetzelfde !

Zoek meisjes, date met allemaal tegelijk, en als je er geen zin meer in hebt, laat je gewoon niets meer van je horen. Zo kom je wel over haar heen

Of stuur der een hatemail, of bedreig dr ofzo, maar laat haar er niet mee wegkomen
Oud 15-09-2004, 21:25
WillKillForSex
Ondertussen heeft ze niet gebeld dus mijn verwachtingen zijn bevestigd. Niet dat ik het eigelijk echt erg vond maar goed

Ik zat eigelijk te denken om een brandbom door dr huis te jagen (tessa) maar ik denk niet dat ik veel zin hem om een paar jaar voor haar te brommen in de bak (homo)

maar goed... eerste keer dus echt keihard geplayt haha.. hoe voelt het? Mwah ik heb wel trek in een paar knakworsiejs

Iemand ook een worsiej?
Oud 15-09-2004, 21:37
Anadyomenè
Anadyomenè is offline
Zoals mijn vader zou zeggen: cognitieve disonantiereflectie... of iets in die trend .
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 21:40
WillKillForSex
En vertel je ons ook nog de definitie, oh wijze Anadyomenè
Aangezien we niet allemaal zo'n hoog intelligente vader hebben
Oud 15-09-2004, 23:00
Nanaki
Nanaki is offline
Als ze straks opbelt of je weer wat wil afspreken loop je weer als een schoothondje achter haar aan
Oud 15-09-2004, 23:06
Luna
Luna is offline
^net wat ik wilde zeggen.
Oud 15-09-2004, 23:23
WillKillForSex
Dan ken je me echt slecht
...en das ook zo

De reden waarom ik zoveel moeite toch nog deed was dat de regel "Behandel andere zoals jij zelf behandelt wil worden" erg hoog bij mij in vaandel staat. Ik vind het <terminale ziekte> associaal als ze mij zomaar uit het niets negeren.

Zoiets had ik namelijk eigelijk nog nooit meegemaakt
je leert met iedere relatie weer iets meer
Oud 15-09-2004, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Anadyomenè schreef op 15-09-2004 @ 22:37 :
Zoals mijn vader zou zeggen: cognitieve disonantiereflectie... of iets in die trend .
Cognitieve dissonantie schrijf je met dubbel s, en het is niet 'iets in die trend' maar 'iets in die trant'.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 23:43
WillKillForSex
definitie aub kthnxbyedrivethru
Oud 15-09-2004, 23:47
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 16-09-2004 @ 00:43 :
definitie aub kthnxbyedrivethru
a.u.b.
1 alstublieft

als·tu·blieft1 (bw.)
1 als beleefde aandrang bij een verzoek of versterking bij een bevel => alsjeblieft, in hemelsnaam, in vredesnaam

als·tu·blieft2 (tw.)
1 als uiting van beleefdheid bij het aanreiken van iets
2 als uitdrukking van verwondering
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 23:55
Verwijderd
Cognitieve dissonantie is een term die door psychologen gebruikt wordt om iemand te beschrijven die verward, soms gekwetst is, een geestestoestand die zich vaak voordoet wanneer men geconfronteerd wordt met iets nieuws dat in niet helemaal klikt met een vroeger opvatting of begrip van iets.

Is dat nu zo moeilijk. En ik studeer niet eens
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 00:24
WillKillForSex
Excuus dat ik niet omnipotent ben
Oud 16-09-2004, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Hardstylesage schreef op 16-09-2004 @ 01:24 :
Excuus dat ik niet omnipotent ben
Maar jij snap?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 00:39
WillKillForSex
uh ja het zal allemaal wel... time to get on with life
Oud 16-09-2004, 06:22
Anadyomenè
Anadyomenè is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-09-2004 @ 00:27 :
Cognitieve dissonantie schrijf je met dubbel s, en het is niet 'iets in die trend' maar 'iets in die trant'.
Good for you. En het is HEEL nare man en niet gewone nare man. Kwallebal zonder leven.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Hardstylesage schreef op 16-09-2004 @ 01:39 :
uh ja het zal allemaal wel... time to get on with life
Het verbaasde me al dat er nog zoveel aandacht voor kwam
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 12:28
Tjitsk
Tjitsk is offline
ze heeft die zaterdag gewoon met een leuker persoon gezoend. Sowieso: msn-relaties...
Oud 17-09-2004, 12:32
Amore
Amore is offline
Tsja.... Dat is niet zo aardig van haar....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten