Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hij over een week nog niets hoort, dan kan hij gaan kijken of ze niet 'gewoon dood is'. Beetje onwaarschijnlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Naja, als het je gerust stelt; ga alsnog langs. Alleen wees niet verbaasd als ze het eventueel als 'opdringerig' opvat, of ze je alsnog vertelt ze je niet hoeft. |
![]() |
||
Citaat:
En als ze zegt "Get lost" prima hoor, weet ik waar ik aan toe ben ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee hoor. Je heb gelijk... als ze je van begin af aan al een twijfelgeval vond, had ze dat moeten melden. En in dit geval is het niet specifiek asociaal zomaar langs te gaan, gezien je je echt zorgen maakt (meld dat erbij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Omdat ik een beetje mensen kennis heb, zonder opscheppen, denk ik dat nummertje 2 waarschijnlijker is dan 1 als sluit ik 1 niet uit natuurlijk. Maargoed, als ze morgen niet opneemt/staat uit, dan krijgt ze een visit van de Darklord ![]() (das dan al 6 dagen dat ze niks laat horen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wat mij wel logisch in de oren klinkt? Fladderig, puberend meisje dat niet weet wat ze wel. Ongeluk zou kunnen, zou ik toch niet direct vanuit gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1 alstublieft als·tu·blieft1 (bw.) 1 als beleefde aandrang bij een verzoek of versterking bij een bevel => alsjeblieft, in hemelsnaam, in vredesnaam als·tu·blieft2 (tw.) 1 als uiting van beleefdheid bij het aanreiken van iets 2 als uitdrukking van verwondering |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Geen contact meer Totsyn | 2 | 26-05-2015 05:56 | |
Liefde & Relatie |
geen contact goeie vriendin JustSaying | 11 | 23-02-2013 11:51 | |
Liefde & Relatie |
beste vriendin wilt geen contact meer rowan14 | 9 | 10-02-2013 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Tijdje geen contact meer gehad Verwijderd | 8 | 19-10-2011 16:29 | |
Liefde & Relatie |
Geen contact meer met iemand willen hebben, hoe zeg je dat subtiel? Quiana | 8 | 14-10-2002 18:27 | |
Liefde & Relatie |
(bijna) geen contact. Janicha | 8 | 04-07-2002 13:21 |