Oud 18-05-2002, 13:07
Verwijderd
Donderdagavond was ik bij me vriend(M) en zijn beste vriend(B) kwam ook langs, we zouden gewoon gezellig buiten gaan zitten en wat drinken, het drinken werd wat veel, vooral voor mij, we gingen naar boven, en B begon weer over wanneer wij nou een 3-tj gingen doen, hadden we het al heel vaak over gehad, maar dat was altijd meer voor de gein, ook al wist dat ze het wel zouden doen als ik ja zou zeggen, nou het begon, ik begon met B te zoenen en M begon me uitte kleden en me aan me borsten te likken en daarna begon hij me te beffen, even later draajde het om en begon B me te beffen, uiteindelijk kwam M in me en hebben we het gedaan waar B gewoon nog bijzat(hij had geen taken meer hihi) ik wou het gewoon niet met B doen dat is gewoon iets wat ik alleen met me eigen vriend doe (M)
t was wel een ervaring, vond het toch wel leuk, zou het ook nog een keer met een meisje erbij willen doen, zijn er nog anderen hier met zo'n ervaring?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 13:11
Lievelotje
Lievelotje is offline
klinkt kewl, maar ik durf geloof ik nog niet... ben ook wel een beetje bang voor mun relatie, vriendje is niet zo experimenteerderig
Oud 18-05-2002, 13:12
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Komt vanzelf wel dat weet ik zeker .
Oud 18-05-2002, 13:17
Lievelotje
Lievelotje is offline
met twee meisjes lijkt me spannender, maar misschien is dat alleen maar omdat ik dan zelf eens met een meisje kan experimenteren...
Oud 18-05-2002, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Lievelotje schreef:
met twee meisjes lijkt me spannender, maar misschien is dat alleen maar omdat ik dan zelf eens met een meisje kan experimenteren...
dat lijkt mij ook, M en B hebben nix met elkaar gedaan hoor, gelukkig niet want dat vind ik smerig en hun ook, met een meisje experimeteren lijkt me ook spannend!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 13:21
Lievelotje
Lievelotje is offline
hoe voelt dat dan als ze zo druk met je bezig zijn zo met zun tweeen?
Oud 18-05-2002, 13:29
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
Princess schreef:

gelukkig niet want dat vind ik smerig en hun ook
waarom is dat wel smerig en als meisjes experimenteren niet?
dat slaat dus op poep
Oud 18-05-2002, 14:07
birdy
birdy is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:

dat slaat dus op poep
helemaal mee eens!!!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 14:09
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:

dat slaat dus op poep
Wanneer zullen we?
Oud 18-05-2002, 16:56
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
hum ik zou alleen een triootje willen doen met nog een meisje erbij (en me EIGEN vriend) maar ik ben daar veel te jaloers voor
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 17:20
1337
1337 is offline
Citaat:

dat slaat dus op poep
nou ik vindt de gedachte ook minder hoor, liever 2 vrouwen dan 2 mannen...
Oud 18-05-2002, 18:06
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
hum ik zou alleen een triootje willen doen met nog een meisje erbij (en me EIGEN vriend) maar ik ben daar veel te jaloers voor
Same here!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 18:52
Günther
Günther is offline
Citaat:

dat slaat dus op poep
wat heb jij een inmens enge avatar
Oud 18-05-2002, 18:55
Verwijderd
t zou bij ons 2 zowieso niet werken
zijn we allebei te jaloers voor
niet dat ik dat zou willen hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 21:20
GeNeVa
GeNeVa is offline
Ik ben ook niet voor een "trisome". Maybe later... als ik al een aantal jaren met mijn vriend ga.. maar nu niet.

ik wil eerst nog lekker lang met mijn eigen vriend experimenteren... je staat er echt van versteld hoe spannend je het kan maken met z'n tweetjes... daar heb ik nu niet een derde persoon voor nodig
Oud 19-05-2002, 17:15
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
1337 schreef:

nou ik vindt de gedachte ook minder hoor, liever 2 vrouwen dan 2 mannen...
discriminatie
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 18:57
Iotje
Iotje is offline
Lijkt me ook super om een keer te proberen maar dan wel met een man en een vrouw en absoluut NIET met twee mannen!.

Lijkt me echt heeeeeel leuk....
Oud 19-05-2002, 19:40
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ben ik ook te jaloers voor, mar lijkt me wel een hele ervaring, mar kep der nmie zo echt behoefte aan hor!
Oud 19-05-2002, 19:52
Guineverea_witch
Guineverea_witch is offline
ik ben er voor gevraagd maar heb nee gezegd....kweenie
van de andere kant
ik hoor vaak goeie reacties
Oud 19-05-2002, 20:44
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
Princess schreef:
Donderdagavond was ik bij me vriend(M) en zijn beste vriend(B) kwam ook langs, we zouden gewoon gezellig buiten gaan zitten en wat drinken, het drinken werd wat veel, vooral voor mij, we gingen naar boven, en B begon weer over wanneer wij nou een 3-tj gingen doen, hadden we het al heel vaak over gehad, maar dat was altijd meer voor de gein, ook al wist dat ze het wel zouden doen als ik ja zou zeggen, nou het begon, ik begon met B te zoenen en M begon me uitte kleden en me aan me borsten te likken en daarna begon hij me te beffen, even later draajde het om en begon B me te beffen, uiteindelijk kwam M in me en hebben we het gedaan waar B gewoon nog bijzat(hij had geen taken meer hihi) ik wou het gewoon niet met B doen dat is gewoon iets wat ik alleen met me eigen vriend doe (M)
t was wel een ervaring, vond het toch wel leuk, zou het ook nog een keer met een meisje erbij willen doen, zijn er nog anderen hier met zo'n ervaring?
Ik vind je een gore slet.
Oud 19-05-2002, 21:04
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Roc Raida schreef:

Kunnen we het wel een beetje beschaafd houden alsjeblieft? Je hoeft het er niet mee eens te zijn met wat ze gedaan heeft, maar je kunt dat naar mijn mening ook wel op een beschaafdere manier laten weten.
Oud 19-05-2002, 21:12
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Kunnen we het wel een beetje beschaafd houden alsjeblieft? Je hoeft het er niet mee eens te zijn met wat ze gedaan heeft, maar je kunt dat naar mijn mening ook wel op een beschaafdere manier laten weten.
ik heb voor deze woordkeuze gekozen, omdat ik het duidelijk wil laten overkomen. En ik ga het niet veranderen voor ene mathfreak, sorry.
Oud 19-05-2002, 21:54
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Roc Raida schreef:

ik heb voor deze woordkeuze gekozen, omdat ik het duidelijk wil laten overkomen. En ik ga het niet veranderen voor ene mathfreak, sorry.
Je woordkeuze laat aan duidelijkheid inderdaad niets te wensen over. Als je niet bereid bent om je woordkeuze voor mij te veranderen zou ik je in ieder geval willen verzoeken om eens te overwegen of het de moeite waard zou zijn om dat wel voor anderen te doen, die er mogelijk net als ik bezwaar tegen hebben. Dit forum is bedoeld om serieus met elkaar over sexualiteit te praten en niet om elkaar uit te schelden.
Oud 19-05-2002, 21:56
SuperS
SuperS is offline
ik zou toch nooit 'n 3-tje doen hoor ook nie als 'k bezope zou zijn
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 22:04
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Je woordkeuze laat aan duidelijkheid inderdaad niets te wensen over. Als je niet bereid bent om je woordkeuze voor mij te veranderen zou ik je in ieder geval willen verzoeken om eens te overwegen of het de moeite waard zou zijn om dat wel voor anderen te doen, die er mogelijk net als ik bezwaar tegen hebben. Dit forum is bedoeld om serieus met elkaar over sexualiteit te praten en niet om elkaar uit te schelden.
ik was zeer serieus
Oud 19-05-2002, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Roc Raida schreef:

Ik vind jou een grote loser. Een slet is iemand die met iedereen die maar wil, wanneer die maar wil sex heeft. Zij doet dat duidelijk niet.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 22:59
Verwijderd
Lijkt me wel geil, zo'n gelegenheid had ik in principe afgelopen vrijdag, alleen jammer genoeg moest ik vroeg weg omdat ik werkelijk dacht dat ik dóódging van de hoofdpijn

Wel stoere actie trouwens
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 23:56
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
black angel schreef:

wat heb jij een inmens enge avatar
eng hè?!!

<ontopic>triootje lijkt me wel leuk als je van iedereen weet dat je diegene kan vertrouwen... ik ben er best wel bang voor dat je de ander tekort doet ofzo... en, tja... tis moeiluk</ontopic>
Oud 20-05-2002, 01:58
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Ik vind jou een grote loser. Een slet is iemand die met iedereen die maar wil, wanneer die maar wil sex heeft. Zij doet dat duidelijk niet.
dank je!

heb je ook zoiets op je kerfstok, dat je zo reageert?
Oud 20-05-2002, 09:40
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Roc Raida schreef:

Dat jij nooit aan zoiets wil meedoen betekent nog niet dat iemand die er wel aan meedoet gelijk een slet is. Dan kan ik jou ook gelijk naar aanleiding van je taalgebruik en de gedachte er achter ( mocht er uberhaupt een gedachte achetr zitten )onbeschaafd, achterlijk, dom, beledigend, asociaal, bekrompen en preuts noemen, maar dat doe ik niet !

Laatst gewijzigd op 20-05-2002 om 09:51.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 09:47
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Roc Raida schreef:

dank je!

heb je ook zoiets op je kerfstok, dat je zo reageert? *heeft betrekking op Morgans reply: "Ik vind jou een grote loser. Een slet is iemand die met iedereen die maar wil, wanneer die maar wil sex heeft. Zij doet dat duidelijk niet."*
Je gaf in je vorige reply aan dat je zeer serieus was. Ik was zelf ook zeer serieus toen ik je verzocht om het een beetje beschaafd te houden. Je kunt ook serieus zijn zonder meteen grof te worden, maar blijkbaar is dat bij jou helaas niet het geval. Bovendien lijkt het me beter om je suggestieve opmerking naar Morgan in te trekken, aangezien zoiets de sfeer op dit forum ook niet echt ten goede komt
Oud 20-05-2002, 15:44
Iotje
Iotje is offline
Ik zou tevens graag willen dat Roc Raida ff reageert en mij ff uitlegt waarom hij haar een gore slet vindt.

Ik wil wel graag een normaal gesprek voeren!
Oud 20-05-2002, 16:35
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Ik heb wel eens met 2 jongens tegelijk gezoend , maar verder gaan wil ik niet en zal ik ook niet doen.
Oud 20-05-2002, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Roc Raida schreef:

dank je!

heb je ook zoiets op je kerfstok, dat je zo reageert?
Dat gaat jou eigenlijk niks aan, maar ik heb wel es op het punt gestaan zoiets te doen, ja. Maar mijn beste vriendin en ik waren bang dat het onze vriendschap niet ten goede zou komen...

Dat is niet 'op je kerfstok hebben'. Dat jij het nou zelf niet zou doen, wil niet zeggen dat het slecht is als een ander iets doet... Je hebt het recht niet om ze dan gelijk uit te schelden...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 17:10
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Dat gaat jou eigenlijk niks aan, maar ik heb wel es op het punt gestaan zoiets te doen, ja. Maar mijn beste vriendin en ik waren bang dat het onze vriendschap niet ten goede zou komen...

Dat is niet 'op je kerfstok hebben'. Dat jij het nou zelf niet zou doen, wil niet zeggen dat het slecht is als een ander iets doet... Je hebt het recht niet om ze dan gelijk uit te schelden...
Je hebt nooit het recht om iemand uit te schelden!
Oud 20-05-2002, 18:25
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Je gaf in je vorige reply aan dat je zeer serieus was. Ik was zelf ook zeer serieus toen ik je verzocht om het een beetje beschaafd te houden. Je kunt ook serieus zijn zonder meteen grof te worden, maar blijkbaar is dat bij jou helaas niet het geval. Bovendien lijkt het me beter om je suggestieve opmerking naar Morgan in te trekken, aangezien zoiets de sfeer op dit forum ook niet echt ten goede komt
Was geen opmerking righting Morgan, was een vraag.
Oud 20-05-2002, 18:26
Black Reina
Black Reina is offline
k was voor een poos geleden ook gevraagd(in een dronken bui) voor een trio'tje maar khad nee gezegd simpelweg omdat k daar te benag voor ben
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 18:29
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Aangezien er een aantal mensen zo over me heen vallen...
(ok, het was wat onbeleefd, sorry daarvoor)

let me rephrase myself....:

ik vind het vies!

en jouw vriend eigenlijk nog meer
Oud 20-05-2002, 19:50
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Roc Raida schreef:

ik vind het vies!

Dat je het vies vindt vind ik best. Maar ken jij haar vriend ofzow??? Heb jij sexuele handelingen met hem uigevoerd ofzow dat je weet dat ie vies is???? Vertel me over jullie jarenlange relatie en kun je me misschien vertellen hoe hij is??? Jij kent hem natuurlijk heel goed!!!!
OF NIET???
Oud 20-05-2002, 22:20
Schaapie
Schaapie is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
Same here, mn vriendje wilt het DOLGRAAG, maar ik ben soms zo jaloers als de pest, wat als zij lekker verdergaan en ik daar maar een beetje bijhang? Maar hij wilt het ook omdat hij 2 meisjes samen wilt zien, misschien wel meer daarom. Het lijkt me niet eens zo'n gek idee

Is een trio tegenwoordig dan niet meer zo'n taboe? Ik hoor dat een paar lui al aanzoeken hebben gehad

Laatst gewijzigd op 20-05-2002 om 22:23.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 22:48
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Roc Raida schreef:

ik vind het vies!

Wat ben jij een bekrompen randdebiel zeg! Ik ken kamerplanten die intelligenter overkomen dan jij! En ik sorry dat ik het zo zeg, maar ik wou het duidelijk laten overkomen.
Oud 20-05-2002, 23:49
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

Wat ben jij een bekrompen randdebiel zeg! Ik ken kamerplanten die intelligenter overkomen dan jij! En ik sorry dat ik het zo zeg, maar ik wou het duidelijk laten overkomen.
Je was zeer grappig

Ik geef hier gewoon m'n mening.
Oud 21-05-2002, 11:44
Verwijderd
Lijkt mij op zich ook wel cool zoiets..
Alleen ik vraag me af of het uiteindelijk wel leuk is en dat ik niet zoiets heb van: er zit iemand anders iets teveel aan mijn vriendin..

Had jou vriend niet zoiets van: er zit iemand anders aan mijn vriendin?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 13:43
bitchie
bitchie is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Lijkt mij op zich ook wel cool zoiets..
Alleen ik vraag me af of het uiteindelijk wel leuk is en dat ik niet zoiets heb van: er zit iemand anders iets teveel aan mijn vriendin..

Had jou vriend niet zoiets van: er zit iemand anders aan mijn vriendin?
ik heb ook en keer zo'n aanzoek gehad van mijn klasgenoot en haar vriend!!
ik doe het alleen met 2 jongens!!
krijg ik extra veel aandacht
Oud 21-05-2002, 13:51
Verwijderd
Citaat:
bitchie schreef:

ik heb ook en keer zo'n aanzoek gehad van mijn klasgenoot en haar vriend!!
ik doe het alleen met 2 jongens!!
krijg ik extra veel aandacht
Van een klasgenoot nog wel?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 13:56
bitchie
bitchie is offline
Citaat:
McLaren schreef:

Van een klasgenoot nog wel?
yep
maar ik zit bij allemaal meiden in de klas!!dus we zijn allemaal eigenlijk vriendinnen van elkaar !!we gaan samen uit enz.
Oud 21-05-2002, 14:20
Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
Hey waarom negeren jullie die eikel nie gewoon???
gewoon: "talk to tha hand" Boycot: Roc Raida

ps. way to go Princess!!!
Oud 21-05-2002, 15:35
Verwijderd
Mwah ik zou het niet willen doen met meerderen. Ik vind sex iets heel intiems en ik wil dan zoveel mogelijk aandacht aan die ene persoon besteden. Ik denk niet dat ik dat met een trio zou kunnen. Niks voor mij dus. Mijn vriendin denkt er hetzelfde over. We zijn wel experimenteel (denk ik), maar zeker niet op dit gebied.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:16
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
nare man schreef:
Lijkt me wel geil, zo'n gelegenheid had ik in principe afgelopen vrijdag, alleen jammer genoeg moest ik vroeg weg omdat ik werkelijk dacht dat ik dóódging van de hoofdpijn

schijterd
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Roc Raida schreef:

Je was zeer grappig

Ik geef hier gewoon m'n mening.
Hij ook
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic