![]() |
||
Citaat:
Ik snap niet zo goed waar dit topic over gaat. Ik heb nog nooit jongens gehoord die klaagden over een lelijke schaamstreek van hun partner. (Maar misschien komt het omdat ik een meisje ben? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Nu was een exvriend van mij (waar ik overigens nooit verder mee ben gegaan) in het bezit van een kleine man.. Daar was hij heel eerlijk over, juist omdat hij er erg mee zat.. en er onzeker over was.. Overigens praten we hier nog over een 13/14 cm (bij 18jaar).. Mss dat ik daarop mijn idee baseer met dat de betreffende jongen het me wel van te voren zou vertellen.. Het zou iig wel gewenst zijn, zodat ik ook rekening met hem kan houden, en lullige opmerkingen van mijn kant weet te voorkomen.. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik zou het niet weten wat ik zou doen, hangt af hoe goed hij ermee werkt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De reden daarvoor is vooral omdat ikzelf heel moeilijk ben. Dus heb je wel wat nodig... Maar, het gaat hier over een 'lange, serieuze relatie' dus dan ben ik verliefd genoeg om te zeggen 'het komt wel goed, we gaan er gewoon aan werken'. Grootte is opzich niet zo'n probleem, wel wat je ermee doet. Een 20cm die alleen maar een beetje wiebelt, klaarkomt en daarna omrolt is wel heeeeel wat minder dan een 12 cm die er een paar uur voor uittrekt. Overigens kun je met verschillende standjes bepaalde diepten alsnog bereiken. Daarbij is de breedte ook nog een factor, maar dat wisten we al ![]() Met andere woorden; 'is het serieus genoeg en kan er met niet al teveel moeite aan gewerkt worden, zul je mij er niet over horen'. Met schaamhaar en zogenoemde 'zowat misvormde schaamlippen' zie ik geen probleem. Schaamhaar valt te knippen, je hoeft het van mij echt niet kaal te hebben, zolang het maar kort is en vooral schoon. Schaamlippen, mjuh, zolang het niet obstructief is zie ik daar ook geen probleem mee... een gat is een gat ![]() wat dus wel een vreselijke afknapper is, is als iemand helemaal niet schoon is. Laatst gewijzigd op 18-09-2004 om 15:07. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zou je doen als... Michel1992 | 2 | 26-05-2009 11:50 | |
De Kantine |
Nog 5 maanden te leven. Wat zou je doen? Verwijderd | 49 | 12-01-2009 17:26 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als je een dag ... mocht zijn Verwijderd | 113 | 27-10-2008 08:32 | |
De Kantine |
Hoe zou je reageren in de situatie?/ Wat zou je doen als..? Missy | 360 | 06-06-2008 01:44 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als....... BananaSplit | 226 | 30-01-2006 14:21 | |
Seksualiteit |
Wat zou je doen? AngelLena | 29 | 24-05-2004 21:15 |