Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ook was verstandig geweest om de diagnostische programma's te gebruiken die maker van je harde schijf aanbied. Dus ga op zoek naar het merk van je hd, en download dan op de site van de maker hun diagnotische programma's.
Laatst gewijzigd op 19-09-2004 om 11:51. |
![]() |
||
Citaat:
Als ik het goed begrijp gebeurt dit alleen op de 15 gb partitie, en dus niet op de andere partities van de zelfde fysieke hd? Als dat het geval is proberen te formateren (desnoods een low-level format, ik weet niet precies hoe je dat moet doen, maar het is je niet aan te raden. Soms leveren je HD's software mee om dit te doen). Nieuwe partities aanmaken lijkt me ook wel een goed plan. Gewoon voor de zekerheid. Ik zou eerst je HD een tijdje rust geven. Toen mijn HD crashte, was het echt gewoon in 1x over. Dus je HD is nog niet dood, maar misschien wordt hij te warm ofzo. Probeer is voorzichtig te voelen, en als hij echt warm is probeer er maar een fan tijdelijk op te zetten tot je alles gebackupped heb. Maar toch, als het alleen die 15 gb partitie is, lijkt het mij geen hardware-fout...
||
Verwijderd
|
Citaat:
--offtopic @ Damien En schijven dien je altijd te koelen met een knisperend briesje. Een lullig 8x8-fannetje op 5V is al meer dan genoeg; dat scheelt vaak al 15 graden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoelde ten dode opgeschreven (ofwel: aan het doodgaan)...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb de HDD weggebracht naar de winkel waar ik em vandaan had, en die hebben em opgestuurd naar de Maxtor in Ierland. Vandaag telefoontje gehad van de winkel dat de HDD inderdaad kapot was (wat er precies kapot was wisten ze niet.) en dat ik een nieuwe kon halen...dat heb ik dus gedaan...en nu ben ik weer gezellig met FDisk aan et kloten en ga ik strax weer OSs installen... Et is gewoon weer een 30GB HDD van etzelfde type... De garantie loopt nog tot 21 januari 2005...dus hopen maar dat ie in leven blijft...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Vind windows niet Sprudel | 4 | 03-11-2013 08:52 | |
Software & Hardware |
Welk cijfer geef jij Windows Vista? Verwijderd | 90 | 09-10-2007 13:21 |