Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
same here .. ik vind t zelfs lulliger om helemaal kadootjes/kaartje geven zodat diegene extra bevestiging heeft dat t goed zit en t dan een dag of paar dagen erna uitmaken terwijl je t dan al wist. en als dat de enige dag kan zijn dat je iemand ziet ,so be it
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus een paar dagen ervoor kan dan ook nog best. Ervoor is idd beter dan erna. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja tis eel vervelend maar uitmaken is altijd lullig... maar om idd nou nog wat te wachten tot de 15e februari ofzo, das nog lulliger want dan heb je net allemaal kaartjes, cadeutjes en bloemen gekregen (oke, dan moet het wel een goeie charmeur zijn
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb nix met valentijsdag dus zou er geen xtra moeite mee hebben. Mijn opa is trouwens gestorven op valentijnsdag dus we doen er thuis sowieso nooit wat aan, ouders ook niet (heb opa nooit gekent dus ook geen traumas of verdriet ofzo hoor)
|
ik zou het dan denk ik de dag (of een paar dagen erna) uitmaken, want als je het voor/op valentijnsdag uitmaakt, dan heb je toch een ´speciale` dag (wat het voor haar misschien is) verpest.
|
![]() |
|
uit maken op valentijn lullig? nee hoor? het is alleen maar de dag waarop je je liefde nog even laat weten hoeveel je wel niet van dr houd, maar uitmaken op die dag is zeker niet lullig
DIT IS CYNISCH BEDOELT!!!
|
![]() |
Ik vind dat het ook afhangt wat voor relaties het is
Om heel eerlijk te zijn heb ik het gister (valentijnsdag) uitgemaakt met mijn vriend. Maar dat was simpelweg omdat het niet eerder kon. Ik had nog maar een hele korte relatie met hem gehad en kende hem ook niet zo lang. Zijn mobiel is stuk en hij ging 3 weken weg en had daar geen nummer. Hij beloofde te bellen, maar heeft dat niet gedaan. En toen ik hem sprak (gister dus) zij hij dat hij het was vergeten. Ik reageerde daar nogal boos op en toen kregen we ruzie. En toen heb ik het dus uitgemaakt
|
Uit maken op Valentijnsdag behoort tot de categorie : zeer lullig
Als je het uberhaupt wilt uitmaken, voel je wel zoiets aankomen, en zoniet dan moet je er sowieso nog over nadenken voordat je er spijt van krijgt! -> i'll break your neck, your arm's, your back,and your troat: i can sore.....but i'll never break your heart anymore...<- |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
het uitmaken Mute | 19 | 02-01-2004 23:18 | |
Liefde & Relatie |