Oud 11-02-2002, 13:38
Sec0nd Ch0ice
Sec0nd Ch0ice is offline
ikzelf denk dat het bestwel een naaistreek is als iemand je dat flikt , maar stel nou dat de omstandigheden ernaar zijn , dat je elkaar dan nog ziet ? zou je dan effe wachten ? of het van te voren telefonisch doen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2002, 13:41
NightQueen
NightQueen is offline
Het is een enorme naai streek om zoiets te flikken
maar als je het echt niet meer uit hou met diegene zou ik het de dag van te voren doen en anders zou ik het de dag erna doen maar das ook niet erg super
Oud 11-02-2002, 13:47
Tsoenami
Tsoenami is offline
da zou écht kei-smerig zijn. Je voelt dat toch al langer h, dat het niet goed gaat, en dan juist op valentij het afgzeggen, smerig...
Oud 11-02-2002, 13:49
Sec0nd Ch0ice
Sec0nd Ch0ice is offline
het was ook meer als theorie neergezet.
maar niet altijd voel je dat allang aankomen
en er kunnen omstandigheden zijn dat je dus niet eerder kan afspreken..
zou je dan nog de schijn moeten ophouden op valentijnsdag ?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 13:52
NightQueen
NightQueen is offline
als je het niet van te voren aan voel moet je het na valentijn uit maken de dag erna of een paar dagen erna want het is gemeen heel erg gemeen!!
Oud 11-02-2002, 15:05
Esmée
Esmée is offline
Ik heb het wel een keer uitgemaakt op Valentijnsdag... was niet zo gepland hoor... ik zat al een tijdje te twijfelen want hij vond mij gewoon leuker dan ik hem, maar het was zo'n lieverd dus ik vond het zo zielig. Op Valentijnsdag kreeg ik toen een roos van hem, op school, op dat moment dacht ik 'oké dit kan zo niet langer', heb 'm toen apart genomen en gezegd dat ik het gewoon niet meer zag zitten... tja, wel lullig uitgekiend, maar ik ben tenminste eerlijk geweest...
Oud 11-02-2002, 15:05
kizzy
kizzy is offline
dat zou echt zo'n ontzettende naaistreek zijn.. als je het uitmaken doe het dan VOOR de tijd.. als je ff wacht tot NA valentijn is het ook wel lullig want dan koopt je vriend/vriendin bijvoorbeeld een liev cadeautje en dan maak ji het uit dat is dus wel heeeeeel rot!!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 15:46
lake bodom
lake bodom is offline
ik zou t sowieso niet erna doen...
ik vind dat je het gewoon moet doen wanneer je dat zelf wilt.. dat het nou uitgerekent valentijnsdag is kan je niks aan doen
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 15:50
Verwijderd
gewoon doen wanneer je je zo voelt. Trouwens, ik vind valentijnsdag niet anders dan andere dagen. Ik bedoel, ik hou echt niet meer van mijn vriend als het valentijnsdag is, en op gewone dagen minder.
Valentijnsdag is onzin, lekker commercieel. En als jij nou het gevoel en de gelegenheid krijgt om het op valentijnsdag uit te maken, kun je er nix aan doen en moet je die mooie naam je ook niet tegen laten houden.

Weetje wat nog lulliger is: je vriend stouwt je op valentijn allemaal cadeaus in je handen en een paar dagen daarna maak jehet uit. Das nog meer een naaistreek..

Voor valentijn uitmaken is natuurlijk wel het beste maargoed, zoals al gezegd, je gevoel houdt geen rekening met de tijd.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 16:45
Verwijderd
ik vind het wel stom ja.....
Want misschien denkt diegene daar dan voortaan aan als het valentijnsdag is, lullig toch??
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 17:12
the exploding boy
the exploding boy is offline
Tja ZO boeiend vind ik valentijnsdag ook weer niet, dus ik zou het niet erger vinden dan anders als het mij zou gebeuren maar als ik het met iemand uit zou maken... tja dan doe ik dat toch echt zodra ik het zeker weet dat ik dat wil en dan ga ik het niet een paar dagen uitstellen omdat het v-dag is. Wel lullig meebie, maar ik vind het ook een beetje hypocriet als je het zeg maar een dag erna uitmaakt, terwijl je de dag ervoor nog allemaal kaartjes en troep hebt lopen geven.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 17:54
Penelopeia
Penelopeia is offline
Valentijnsdag vind ik niet eens zoveel zeggend, en daarom vind ik dat je idd beter eerlijk kunt zijn op valentijnsdag zelf, dan dat je valentijnsdag gezellig met elkaar doorbrengt en hem een paar dagen daarna dumpt...
Oud 11-02-2002, 18:15
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik zou dat echt heeeeeeeeeeeel erg lullig vinden... Er net voor, op en er net na is vet lullig. Doe t er dan tenminste een tijdje voor ofzo, maar niet rond die datum. Vet lullig! Sjiesh...
Oud 11-02-2002, 18:29
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik zou het dan de dag van tevoren doen. De dag erna lijkt me best een stom gevoel hebben.
Oud 11-02-2002, 18:57
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
ik zou dat echt heeeeeeeeeeeel erg lullig vinden... Er net voor, op en er net na is vet lullig. Doe t er dan tenminste een tijdje voor ofzo, maar niet rond die datum. Vet lullig! Sjiesh...

Jij snapt het nie he? Je doet da echt nie omdat je het leuk vind ofzo...

Dus jij vind da je iemand beter aan het lijntje kunt houden en de schijn ophouden, net doen alsof er niets aan de hand is, terwijl je eigenlijk van plan bent om het uit te maken. Dat is pas hypocriet en vet lullig! om het even in jou woorden uit te drukken.
Oud 11-02-2002, 20:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
Tja ZO boeiend vind ik valentijnsdag ook weer niet, dus ik zou het niet erger vinden dan anders als het mij zou gebeuren maar als ik het met iemand uit zou maken... tja dan doe ik dat toch echt zodra ik het zeker weet dat ik dat wil en dan ga ik het niet een paar dagen uitstellen omdat het v-dag is. Wel lullig meebie, maar ik vind het ook een beetje hypocriet als je het zeg maar een dag erna uitmaakt, terwijl je de dag ervoor nog allemaal kaartjes en troep hebt lopen geven.
idd. het is toch kut dat het uitgaat, dan maakt het me ook niet meer uit of-ie het op valentijnsdag uitmaakt of de dag ervoor/erna of ergens in juli.
Oud 12-02-2002, 08:37
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:

same here .. ik vind t zelfs lulliger om helemaal kadootjes/kaartje geven zodat diegene extra bevestiging heeft dat t goed zit en t dan een dag of paar dagen erna uitmaken terwijl je t dan al wist. en als dat de enige dag kan zijn dat je iemand ziet ,so be it
Oud 13-02-2002, 02:28
Verwijderd
Vindt op zich wel lullig. maar denk dat je je nog schuldiger voelt als je het erna doet. dus gewoon doen denk ik als je het niet meer ziet zitten. Vday is zo gedwongen. Tis maar een gewone dag.... alleen hmmz... tis op zich wel lullig .... makes sence eh?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 09:27
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Vindt op zich wel lullig. maar denk dat je je nog schuldiger voelt als je het erna doet. dus gewoon doen denk ik als je het niet meer ziet zitten. Vday is zo gedwongen. Tis maar een gewone dag.... alleen hmmz... tis op zich wel lullig .... makes sence eh?
dat is allemaal wel zo, maar tis natuurlijk onzin dat iemand precies op valentijnsdag op het idee komt om het uit te maken...
Dus een paar dagen ervoor kan dan ook nog best. Ervoor is idd beter dan erna.

Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 16:11
caine
caine is offline
ik vind het niet lulliger dan het op een andere dag uitmaken eignelijk...
Oud 13-02-2002, 19:33
Verwijderd
ja tis eel vervelend maar uitmaken is altijd lullig... maar om idd nou nog wat te wachten tot de 15e februari ofzo, das nog lulliger want dan heb je net allemaal kaartjes, cadeutjes en bloemen gekregen (oke, dan moet het wel een goeie charmeur zijn ) en dan kun je het al helemáál niet uitmaken. Dus gewoon doen hoorrrr
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 20:34
Aafster
Aafster is offline
ik vind het juist dom als je wacht.. iemand aan het lijntje houden is een stuk dommer!
en of het na 14 feb is of 3 juni ik dnke dat de data niets uitmaakt.. je ken beter gewoon eerlijk tegen elkaar zijn!
Oud 13-02-2002, 20:42
Loesje
Loesje is offline
Aan de ene kant is het niet leuk. Omdat valentijn toch een dag van de liefde is.

Maar aan de andere kant als je het niet uitmaakt, geef je die persoon dmv misschien leuke dingen op valentijnsdag
Oud 13-02-2002, 20:45
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb nix met valentijsdag dus zou er geen xtra moeite mee hebben. Mijn opa is trouwens gestorven op valentijnsdag dus we doen er thuis sowieso nooit wat aan, ouders ook niet (heb opa nooit gekent dus ook geen traumas of verdriet ofzo hoor)
Oud 14-02-2002, 15:41
Breg
Breg is offline
ik zou het dan denk ik de dag (of een paar dagen erna) uitmaken, want als je het voor/op valentijnsdag uitmaakt, dan heb je toch een ´speciale` dag (wat het voor haar misschien is) verpest.
Oud 14-02-2002, 15:43
Verwijderd
is toch de normaalste zaak van de wereld

nee dat is heel kut, dan ga je denken dat hij of zij een ander heeft.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 16:03
i love jeffrey
i love jeffrey is offline
ik zou het heel erg lullig vinden
maar als jij die gene niet meer leuk vindt dat moet het wel je kan hem of haar moeilijk aan het lijntje houden omdat je het zel lullig vindt omdat het valentijnsdag ís zo denk ik er over hoor
Oud 14-02-2002, 19:14
-x-dream-x-
-x-dream-x- is offline
is wel lullig ja, maar over de telefoon is helemaal het toppunt!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 00:20
Verwijderd
ach tis maar een dag

[Dit bericht is aangepast door F0RuM-PuNK (15-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 14:40
mad operator
mad operator is offline
uit maken op valentijn lullig? nee hoor? het is alleen maar de dag waarop je je liefde nog even laat weten hoeveel je wel niet van dr houd, maar uitmaken op die dag is zeker niet lullig

DIT IS CYNISCH BEDOELT!!!
Oud 15-02-2002, 18:15
Lieke666
Lieke666 is offline
Ik vind dat het ook afhangt wat voor relaties het is
Om heel eerlijk te zijn heb ik het gister (valentijnsdag) uitgemaakt met mijn vriend. Maar dat was simpelweg omdat het niet eerder kon. Ik had nog maar een hele korte relatie met hem gehad en kende hem ook niet zo lang. Zijn mobiel is stuk en hij ging 3 weken weg en had daar geen nummer. Hij beloofde te bellen, maar heeft dat niet gedaan. En toen ik hem sprak (gister dus) zij hij dat hij het was vergeten. Ik reageerde daar nogal boos op en toen kregen we ruzie. En toen heb ik het dus uitgemaakt
Oud 16-02-2002, 21:22
simone
simone is offline
behoorlijk ja...wacht dan ff ofzo...
Oud 17-02-2002, 12:34
Uit maken op Valentijnsdag behoort tot de categorie : zeer lullig
Als je het uberhaupt wilt uitmaken, voel je wel zoiets aankomen, en zoniet dan moet je er sowieso nog over nadenken voordat je er spijt van krijgt!

-> i'll break your neck, your arm's, your back,and your troat: i can sore.....but i'll never break your heart anymore...<-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten