Oud 20-09-2004, 18:09
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb nu sinds 7.5 maand een relatie met m'n vriend (19), gaat steeds beter tussen ons, nadat we in tussentijd een kleine 2 maanden uit elkaar zijn geweest; Zien elkaar wat vaker, de gesprekken zijn beter, we ondernemen meer.. etc.

Van de week merkte ik ineens op dat als ik en mijn vriend samen zijn in het bijzijn van nog een paar (andere) meisjes.. ik vrij snel denk over watvoor stel hij bijv. met A zou vormen of met B.. En of hij het dan anders zou doen.. Of hun karakters elkaar beter zouden liggen als de onze *wij zijn beide bijv. erg eigenwijs, en hebben beide wel ergens dominante trekjes, en dat botst nogal eens* Hoe de sex zou zijn..Hoelang ze het met elkaar uit zouden houden.. Of als hij nu gewoon zo met haar praat, wat zou hij dan van d'r vinden/wat denkt hij?

heel raar eigelijk, want ik loop dan dus eigelijk met de gedachte in de ronde: ze zouden eigelijk wel leuk bij elkaar passen Ik zeg het niet natuurlijk.. en moet er niet aandenken als hij echt ineens zou zeggen: goh ik pas eigelijk veel beter bij haar/ik vind die vriendin van je veel leuker dan jou.., aju!
Maar ik blijf het doen, al dan niet onbewust.. terwijl ik de laatste tijd echt steeds meer te spreken ben over de kwaliteit van onze relatie, en echt heel erg veel van hem hou. Meer mensen die dit wel eens doen/hebben?

ben benieuwd,
Oud 20-09-2004, 18:31
T!ne
T!ne is offline
Neen
Oud 20-09-2004, 18:38
Verwijderd
Neeh.. Ik zou eerder denken; MINE, MINE, MINE!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 19:45
Gothic
Gothic is offline
Eerder kijk ik voor mezelf dan voor hem eigenlijk...
Oud 20-09-2004, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 20-09-2004 @ 20:45 :
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 21:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Oww daar doen we ook nog wel aan
Oud 20-09-2004, 22:03
snarl
snarl is offline
hmm.. ik ga dat zelf nooit doen. ik ga daar pas over nadenken als het me opvalt dat hij erg veel/anders met een meisje omgaat.. maar dan denk ik inderdaad ook meteen 'MINE! afblijven!'
Oud 20-09-2004, 23:18
masterdj
masterdj is offline
Citaat:
HvJ schreef op 20-09-2004 @ 22:49 :
Oww daar doen we ook nog wel aan
oja? haha sorry
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 23:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
masterdj schreef op 21-09-2004 @ 00:18 :
oja? haha sorry
Ikke wel hur was nog net in de hoop dat we klappertandend op een kunstgebit samen oud zouden worden..
Oud 20-09-2004, 23:23
masterdj
masterdj is offline
Citaat:
HvJ schreef op 21-09-2004 @ 00:21 :
Ikke wel hur was nog net in de hoop dat we klappertandend op een kunstgebit samen oud zouden worden..

met jou altijd dat weet je!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 01:27
Verwijderd
Nee ik doe het niet. Ik ben er veeeeeeels te jaloers voor. Ik heb eerder de gedachten 'ga haar niet te goed liggen, want dan zou ze eeevvveennntttuueell een bedreiging vormen'. Typisch jaloers dus

Ik denk dat gezien je het wel degelijk onbewust doet, je het niet doet omdat de relatie juist slecht gaat en je hem niet pijn gunt dus een 'vervanger' zoekt, het geen kwaad kan. Zolang je uit je eigen conclusies maar geen jaloezie gaat halen, want dan heb je het zelf eigenlijk opgewekt.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 09:43
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Ikedea schreef op 20-09-2004 @ 21:03 :
Daar heb je toch meer aan dan voor je vriend kijken? Als je voor je vriend kijkt, zit jij met de gevolgen, andersom niet ...
Oud 21-09-2004, 16:18
filia dei
filia dei is offline
Ik heb hier ook wel last van. Maar dat komt meer voort uit een onzeker zelfbeeld. Dan zie ik zo'n meisje en dan denk ik al snel van zij is veel leuker en knapper enzo en hij vind mij vast nooit leuk. Zowiets. En soms als ik echt een mooi meisje zie zeg ik 't ook wel tegen hem. (majah... hij begint dan altijd te zeiken over dat mooie meisjes niet altijd lief zijn... )

Misschien komt 't bij jou ook doordat je onzeker bent. Aangezien het al een keertje uit is geweest. En het gaat wel beter. Maar juist als 't weer beter gaat en je niet meer de hele dag bezig ben met lijmen heb jij tijd om te piekeren of het wel kan.
Maja... ik verwacht wel dat het slijt als jullie relatie zekerder wordt en je weer gaat beseffen dat hij echt voor jou gekozen heeft.
Oud 21-09-2004, 16:21
Verwijderd
ik heb met mijn vriend afgesproken dat als we iemand tegen komen die beter bij hem past, we de bitch gewoon vermoorden!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 17:20
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 21-09-2004 @ 17:21 :
ik heb met mijn vriend afgesproken dat als we iemand tegen komen die beter bij hem past, we de bitch gewoon vermoorden!
Oud 21-09-2004, 17:44
Cookie
Cookie is offline
is dat niet een klein beetje onzekerheid van jezelf? dat je idd een ander meisje leuker vind dan jezelf.?
Oud 21-09-2004, 18:37
Luna
Luna is offline
Neuh, dat heb ik nooit gehad. (sowieso zijn ik en mn vriendinnen heel anders dus als ie op mij valt dan zal ie hen niet zo snel leuk vinden denk ik, maar ik heb me dat eigenlijk nooit afgevraagd)
Zoals eerder gezegd, is dat niet een beetje jouw onzekerheid?
Ik bedoel dat je jezelf met een ander gaat vergelijken op die manier vind ik wel op onzekerheid duiden.
Oud 21-09-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Kijk, wij begrijpen elkaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten