Hey mensjuhsss...
Tis echt een rot keuze die ik moet maken....
Ik heb zaterdag met uitgaan een jongen ontmoet en ik vind hem erg leuk... ik heb veel met hem gekletst enz
Het probleem is dat ik alleen weet hoe hij heet en hoe oud hij is maar geen telefoonnummer of niks en dat hij MEESTAl op donderdag naar een bepaalde discotheek gaat en meestal niet uitga op vrijdag en zaterdag...
Alleen ik weet niet hoe hij over mij denkt wel had hij tegen een vriendin gezegd dat hij me mooi en lief vond...
Maar we hadden die avond op een plek afgesproken omdat ik me auto moest halen en toen we trug kwamen konden we hem niet meer vinden waarschijnlijk omdat het komt omdat zijn vriend al een paar uur eerder naar huis wilde en er niks aan vond en moe was .. Ook hadden we de plek niet precies goed afgesproken hadden

DoM!
Het probleem is nu dat ik niet weet wat ik er nu mee aan moet ik vind hem heel leuk en dat komt zelden voor.... Nu kan ik donderdag naar die discotheek gaan maar dat is voor mij 3 kwartier rijden en 25 euro... Of ik kan afwachten of hij er zaterdag is in die andere discotheek... Of volgende week donderdag gaan of helemaal niet......
Ik weet echt niet wat ik moet doen ik heb helemaal geen enkele zekerheid of hij er is en wat hij van me vind .... Maar ik vind hem heeeeel erg leuk hebben jullie een tip/idee??? Alles is welkom, Alvast erg bedankt