Oud 21-09-2004, 21:22
excistor
excistor is offline
hallo,

Mijn beeld van de laptop stottert de laatste tijd regelmatig. Ik weet niet of het een software of hardware probleem is, vandaar dat ik het hier post.

Zal als ik windows opnieuw erop zet (xp) alles weer normaal lopen of?
Het heeft niet met teveel kracht van de laptop te maken, want ik ben gewoon in een tekstverwerker bezig en de laptop is een p4, 512 ddr. Als ik de laptop opnieuw start ging het net ook al meteen weer mis, dus ik begin te twijfelen.

De muis gaat dan niet meer soepel, het beeld loopt gewoon niet meer vloeiend dus.
Hardware of Software?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2004, 21:23
Verwijderd
Hou je taskmanager eens in de gaten en kijk eens wat eventueel veel geheugen of CPU gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:30
excistor
excistor is offline
Citaat:
********** schreef op 21-09-2004 @ 22:23 :
Hou je taskmanager eens in de gaten en kijk eens wat eventueel veel geheugen of CPU gebruikt.
Dat is het net, niets gaat boven het normaal gemiddelde, heb op dit moment alleen een bureablad met verder niets gestart en hij stottert. Hij blaast ook niet abnormaal hard en verder lijkt alles normaal te zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:35
Verwijderd
Citaat:
excistor schreef op 21-09-2004 @ 22:30 :
Dat is het net, niets gaat boven het normaal gemiddelde, heb op dit moment alleen een bureablad met verder niets gestart en hij stottert. Hij blaast ook niet abnormaal hard en verder lijkt alles normaal te zijn.
Maar in je Task Manager staan dus ook geen programma's die 99% CPU gebruiken ofzo?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:37
excistor
excistor is offline
Citaat:
********** schreef op 21-09-2004 @ 22:35 :
Maar in je Task Manager staan dus ook geen programma's die 99% CPU gebruiken ofzo?
nope
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:40
D@mien
D@mien is offline
wat versta je onder stotteren? dat je muis af en toe over et beeld schiet ipv vloeiend beweegt, of dat je beeld flikkert? (In dat geval kan de lamp van je monitor naar de haaien zijn)
Oud 21-09-2004, 22:04
excistor
excistor is offline
Citaat:
D@mien schreef op 21-09-2004 @ 22:40 :
wat versta je onder stotteren? dat je muis af en toe over et beeld schiet ipv vloeiend beweegt, of dat je beeld flikkert? (In dat geval kan de lamp van je monitor naar de haaien zijn)
1e. En in de laptop zit vloeistof om het te showen. Ligt niet aan de muis en niet aan de instellingen, want een film oid stottert ook. Het beeld loopt niet fijn in elkaar over en dit heb ik regelmatig, dus niet altijd (wat anders een oorzaak bij de instelling had kunnen hebben).
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 13:32
Droyd
Droyd is offline
Misschien de powermizer settings in de config van je beeldscherm?

Als ik op batterij zat deden spellen het minder goed, tot ik zag dat ie bezuinigde op de grafische kaart.

Nu ja, ik denk niet dat dit je probleem is, maar je weet nooit.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten