![]() |
||
Citaat:
hmmja Nicotine pleisters VEEL water drinken mediteren |
![]() |
||
Citaat:
ik weet niet of je het weet maar aan sigaretten worden stoffen toegevoegd ok te zorgen dat je zo vlug mogelijk verslaafd raakt .. daar zijn al tabaksfabrikanten voor veroordeeld |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zit er nicotine in kauwgom??? nee toch?ik bedoel gewone kauwgom hé,stimorol enzo niet van de apotheker. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook al zal nu bijna iedereen dat gaan ontkennen, maar face it. Roken zuigt en rokende vrouwen vind ik echt een afknapper. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontoppic: Dat was ik vorige keer vergeten. Ga nou niet als een gek kauwgom kauwen, want je kan er "verslaafd" aan raken. En zeker als je dan stopt met kauwgom kauwen dan mis je dat weer. Mar het is in het begin wel een goed alternatief. Misschien kan je naar een alternatieve geneeswijzer, die schijnen er best goed in te zijn.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @ alle mensen die beweren dat je veel kaugum moet kauwen: de waarschuwing van het laxerende effect is waar, heb ik mogen ondervinden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
stoppen is echt wel moeilijk, en of je nu veel of weinig rookt, je bent het zo gewend, het is een tijdsverdrijving soms it's all in tha head! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lieve Supersanne allerlei soorten kanker is natuurlijk zwaar overdreven: je zou er long kanker van kunnen krijgen, maar het hoeft niet, je hebt een verhoogd risico op longkanker, maar helaas, alle vrouwen hebben ook een verhoogd risico op borst kanker, wat niet wil zeggen dat iedere vrouw het krijgt..... Snap je wat ik bedoel?? Minachtend aangekeken worden?? lach ik om, die mensen die mij minachtend aankijken, kijk ik ook niet aan, dus dat zie ik niet, dus heb ik er geen last van ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
onzin. iedereen loopt het risico geschept te worden door een bus/auto/brommer maar dat betekend toch niet dat je maar meteen midden op de snelweg een dutje gaat liggen doen? je krijgt tegenwoordig van alles wel kanker lijkt het, maar bij het ene peoduct (vet eten) is die kans kleiner dan bij het andere product (roken). Als je alle kanker e.d. wilt vermijden voor zoveel als je maar kan, kun je beter in een glazen bol gaan wonen, maar de allergrootste factoren die makkelijk te vermijden zijn (zoals roken) zou je wel moeten vermijden. vet eten bijvoorbeeld, kan kankerverwekkend zijn (kijk maar naar de amerikanen) maar als je je een beetje beheerst en niet elke ochtend in je slaapzak voor de burger king ligt om de eerste in de rij te zijn, is het wel te overzien. Roken echter is altijd bloedlink, hoe weinig je het ook doet. net iedrereen krijgt er knker van, maar feit blijft wel dat van de 10 mensen met longkanker, en 9 roken!!!!! en je schaad niet alleen jezelf, maar ook anderen met die giftige dampen die uit je mond en sigaret walmen als je staat te paffen. Ook je mederokers!!! Heel veel rokers schijnen te denken dat als je zelf rookt, meeroken niet meer gevaarlijk is. Onzin!!! roken is altijd slecht, maar 1 sigaret per dag is nog alijd stukken gezonder dan 10. het is al erg genoeg dat je je eigen rook in jelongen krijgt, laat staan die van anderen. veel rokers zeggen dat het zó gezellig is om samen een sigaretje op te steken, maar ik zie niet in wat er zo gezellig aan is om niet alleen jezelf maar dus ook je vrienden kanker en andere narigheid te bezorgen. Dan pak ik met mijn vrienden liever een bioscoopje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje jammer dat ik je hele tekst ( die wel korter had gekund ) 2 keer heb moeten lezen voor ik hem begreep, kun je hem ff editten, er staan nogal wat typefouten in, die het onnodig onduidelijk maken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dacht dat je die nicotinekauwgom bedoelde ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Clean air Nederland: 'Roken in eigen tuin moeten we niet meer willen' df | 124 | 05-10-2015 06:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
enquete roken rare | 51 | 20-06-2012 15:59 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête over roken LuCernaA | 2 | 31-05-2008 08:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De strijd tegen roken perfectme | 500 | 25-04-2007 14:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
rokende ouders -> rokende kinderen? Verwijderd | 50 | 19-07-2003 20:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti-rook spotjes Yamyam | 77 | 30-10-2002 11:37 |