Oud 22-02-2002, 22:29
Palmboompje
Palmboompje is offline
hoe zouden jullie reageren als je ex - die het zelf heeft uitgemaakt!! - je na twee jaar opeens terug wil? En je vind hem/haar nog wel gewoon leuk..

Is dat nou gewoon not done? Of vinden jullie dat nog wel acceptabel?
Oud 22-02-2002, 22:42
apart persoontje
apart persoontje is offline
Tuurlijk kan dat! Zeker na twee jaar dan zijn het niet meer de gevoelens van iemand missen, maar dan zijn het waarschijnlijk nieuwe gevoelens!
Ik vind trouwens zowiezo niet gek als je weer gevoelens voor je ex hebt, ja als het zo'n knipperlichtrelatie vink het nie kunnen, maar ja moet je nog zelf weten......
Oud 22-02-2002, 22:43
Lotus11
Lotus11 is offline
Dat is wat ze bij mij deed. Stond ze ineens weer voor de deur... Ik wilde er niets meer van weten. Ik had zo'n gevoel van. Je hebt het zelf uitgemaakt, dan dus ook niet meer.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 23:22
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Dat is dus echt wel not done!
Hell is repetition...

[Dit bericht is aangepast door Sithan (23-02-2002).]
Oud 23-02-2002, 08:32
snoopy
snoopy is offline
nou, ik vind dat dat best kan! Vooral na twee jaar! Veel plezier!
Oud 23-02-2002, 09:51
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Big no no...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 09:51
Verwijderd
Hangt ervan af waarom het toen is uitgegaan.

Als hij je toen iets geflikt heeft (vreemdgaan, beloftes nooit nakomen, etc.) zou ik me toch echt maar ff heel goed bedenken of je nu niet toevallig gebruikt word (dat hij ff niemand heeft en dus maar weer op jou terugvalt...).

Als het toen uitging omdat jullie liefde gewoon verzwakte, of dat er afstand tussen zat die niet te overbruggen was, en dat het nu wel zou kunnen, nou... ENJOY
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 12:28
the_conquer
the_conquer is offline
Doen
Oud 23-02-2002, 14:11
Palmboompje
Palmboompje is offline
Even voor de duidelijkheid.. ik ben die ex..

Ik heb het toendertijd op een best wel botte manier uit gemaakt *shame* *shame* maar dat hebben we toen uitgepraat en nu doet hij echt super lief enzo tegen me ik vraag me af of ik het wel kan maken om weer met em aan te pappen

[Dit bericht is aangepast door Palmboompje (23-02-2002).]
Oud 24-02-2002, 12:09
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Palmboompje schreef:

Ik heb het toendertijd op een best wel botte manier uit gemaakt *shame* *shame* maar dat hebben we toen uitgepraat en nu doet hij echt super lief enzo tegen me ik vraag me af of ik het wel kan maken om weer met em aan te pappen

tuurlijk wel! vertel hem gewoon dat je er spijt van hebt dat je het op zo'n lullige manier hebt uitgemaakt, en dat je hem eigenlijk wel terug wilt. Moet je je alleen één ding afvragen: waarom had je het uitgemaakt? Als dat was omdat hij dingen deed die, voor jou, niet door de beugel konden, dan moet je niet naar hem terug gaan, maar anders... lijkt me wel gewoon kunnen!
Oud 24-02-2002, 12:09
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Palmboompje schreef:

tuurlijk wel! vertel hem gewoon dat je er spijt van hebt dat je het op zo'n lullige manier hebt uitgemaakt, en dat je hem eigenlijk wel terug wilt. Moet je je alleen één ding afvragen: waarom had je het uitgemaakt? Als dat was omdat hij dingen deed die, voor jou, niet door de beugel konden, dan moet je niet naar hem terug gaan, maar anders... lijkt me wel gewoon kunnen!
Oud 24-02-2002, 12:10
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Palmboompje schreef:

Oud 24-02-2002, 12:15
!!0p3n
!!0p3n is offline
Citaat:
Palmboompje schreef:
...ik vraag me af of ik het wel kan maken om weer met em aan te pappen
Alles kan. Alleen met dat vervelende liefde is dat het altijd van 2 kanten moet komen. Jij houdt van hem dus ik ben bang dat zijn gevoelens doorslaggevend worden. Het lijkt out of your hands te zijn.

Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 12:34
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
!!0p3n schreef:
Alles kan. Alleen met dat vervelende liefde is dat het altijd van 2 kanten moet komen. Jij houdt van hem dus ik ben bang dat zijn gevoelens doorslaggevend worden. Het lijkt out of your hands te zijn.
Dat is zeker zo! Maar gelukkig heb ik van een vriend van mij gehoord dat hij me nog steeds leuk vindt en die indruk wekte hij ook, toen ik hem de laatste keer zag. Maar toch hè, als ik nu weer met hem aan pap zal hij ook wel denken: waarom moet ze nu opeens weer wat van me? en wie weet haakt ze weer binnen no time af. Jah, ik weet het niet hoor.. ik zie wel hoe het allemaal loopt
Oud 24-02-2002, 13:52
*Marieke*
*Marieke* is offline
Waaaah ik heb precies hetzelfde als palmboompje....
Oud 24-02-2002, 14:57
Verwijderd
not done.........
Maar als ie me nu terug zou willen kan ie me krijgen, that's for sure!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 15:25
lake bodom
lake bodom is offline
ja kan wel.. waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 16:43
Cato328
Cato328 is offline
ja, dat kan best, als hij/zij je teminste niet iets erg lulligs geflikt heeft
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 17:23
Verwijderd
Tuurlijk kan dat wel, want meestal kom je er pas achter wat je mist als je het kwijtbent.
Dus ik denk datr je zoiezo wel een tweede kans moet kunnen krijgen in een relatie, mits je er allebei achter staat natuurlijk...
En het ligt er ook aan wat er aan de hand was toen het uit ging..
Als het te ernstig was, vind ik het nogal logisch dat je het niet meer aanmaakt.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 14:11
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
*Marieke* schreef:
Waaaah ik heb precies hetzelfde als palmboompje....
hoe zit het bij jou dan?
Oud 25-02-2002, 14:26
Verwijderd
Ben ik nou de enige die uit principe geen exen terugneemt?

Ik vind het gewoon een ranzig idee. Eerst doe je alles met die persoon, vervolgens gaat het uit en je gaat verder, en dan zeker weer van voren af aan beginnen? Mij niet gezien..er zijn meer vissen in de zee
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 14:31
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
not done.........
Maar als ie me nu terug zou willen kan ie me krijgen, that's for sure!
Ja ik ken het Als hij weer verliefd op me zou worden? Ik zou er denk ik niet lang over na denken (wat misschien niet echt slim is majah...)
Oud 25-02-2002, 14:41
*Marieke*
*Marieke* is offline
Citaat:
Palmboompje schreef:
hoe zit het bij jou dan?
Ik had er iets mee maar kende hem nog niet zo goed ik vond m wel heel leuk... maar dat was nog maar 1 weekje en toen ging ik op wintersport en nou ja je weet hoe het gaat denk ik... ik kwam een andere jongen tegen die ik ook leuk vond en om de een of andere reden hebi k toen voor die jongenv an wintersport gekozen. Ik heb daar toen heel lang wat mee gehad maar ben mijn ex steeds leuk blijven vinden... Nu is het een paar maanden uit met dejongen van wintersport en ik wil nog steeds het liefst mijn ex terug... Alleen dat is zo moeilijk want hij is nog heel lang verliefd op mij geweest en is zijn vertrouwen in mij geloof ik een beetje kwijtgeraakt... en terecht maar ik blijf m maar leuk vinden...

Oud 25-02-2002, 18:57
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ik vind t redelijk not done , t is niet voor niks je ex ...
then again kan t met situaties verschillen en als je bijvoorbeeld beidde verliefd bent en t probleem is *overwonnen* of wat dan ook . of bij voorbeeld als je na een tijdje als vrienden of wat dan ook om te gaan toch weer verliefd wordt op elkaar.

maar t lijkt me geen makkelijk iets ,en ik zou t zelf niet gauw doen
Oud 26-02-2002, 10:03
the exploding boy
the exploding boy is offline
Voor mij zou het best kunnen, maar dan moet het niet uitgegaan zijn door vreemdgaan of niet meer verliefd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2002, 12:40
Krez
Krez is offline
ik heb nu voor de 4e keer binnen 1 jaar iets met dezelfde gozer....ik vind het wel kunnen, gewoon op je gevoel afgaan, anderen zeggen dat ik stom bezig ben....maar ja, hij gaat verhuizen volgende week hoorde ik pas (?!) naar Rotterdam... leuk als je bij arnhem in de buurt woont $@#$%^&*
Oud 26-02-2002, 15:10
Loesje
Loesje is offline
ik heb vorig jaar een maandje wat met een jongen gehad.Heb hem toen een hele tijd niet gezien en toevallig vorige week 2 keer. Ik blijf het gewoon een hele leuke jongen vinden en ja ik zou hem weer terug nemen.

en ik hoop dat ik hem snel nog eens zie!
Oud 27-02-2002, 11:38
Palmboompje
Palmboompje is offline
Hele uiteenlopende meningen dus, had zoiets al wel verwacht jammer, want nu weet ik nog steeds niet of ik de gok zal wagen
Oud 01-03-2002, 15:20
Verwijderd
Waarom zou dat niet kunnen?
Maarja het is natuurlijk niet voor niks uitgegaan onthou dat wel goed!

Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:17
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
Lievemeid14 schreef:
Waarom zou dat niet kunnen?
tis toch best raar als je ex (die het zelf heeft uitgemaakt) opeens weer gaat zeggen dattie je leuk vindt..
Oud 01-03-2002, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Palmboompje schreef:
tis toch best raar als je ex (die het zelf heeft uitgemaakt) opeens weer gaat zeggen dattie je leuk vindt..
Waarom is dat raar?
Je kan toch weer nieuwe gevoelens hebben voor je ex!!
Ik vindt daar niks mis mee!
En trouwens het is al 2 jaar geleden.
Dan is hij mischien wel veranderd, En denkt hij er mischien nu anders over.
Ongetwijveld jij ook!!

Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten