Oud 04-10-2004, 14:40
*zingzing*
*zingzing* is offline
IK ben nu twee weken aan de diane35 tegen de puistjes, maar ik merk nog helemaal geen verschil. Misschien heeft dat wel tijd nodig, maar zou je dan niet een lichtelijke vooruitgang moeten boeken? Ik heb eerder het idee dat het erger of in ieder geval net zo erg is gebleven. Hebben sommige mensen meer puistjes van diane 35?
Oud 04-10-2004, 14:40
Verwijderd
Dat het meer wordt voordat het minder wordt is vrij normaal, geloof ik.

Maar het werkt natuurlijk niet (goed genoeg) bij iedereen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:50
Verwijderd
Nee, het werkt niet bij iedereen.. en ook niet al na 2 weken.
Ik heb 'm 2,5 jaar geslikt en ik vond niet dat er erg veel verandering te zien was. Maar bij anderen hielp het dan wel weer. Wel kreeg ik nadat ik ermee stopte ineens wat meer puistjes geloof ik.. bijv. op m'n rug, terwijl ik ze daar eerst nooit had.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 04-10-2004 @ 15:50 :
Nee, het werkt niet bij iedereen.. en ook niet al na 2 weken.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 15:33
Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Voor de pil wordt voor bijwerkingen een termijn van drie maanden gerekend, ik denk dat als je binnen drie maanden geen verbetering er van uit kan gaan dat het bij jou niet werkt, om na twee weken die conclusie al te trekken vind ik nogal erg snel.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 16:56
Idioteque-je
Idioteque-je is offline
het feit dat je alleen om die reden aan de pil zou gaan snap ik niet, er zijn toch wel andere middelen tegen..
Oud 04-10-2004, 17:03
Suey
Suey is offline
Jah, maar als er niets helpt.
Ik denk dat je ook iets langer moet wachten om te zien of het helpt. Was bij mij wel zo.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 17:21
~ralph~Lauren~
~ralph~Lauren~ is offline
bij mij duurde het ongeveer 3 maanden voor dat ik enig verschil zag. maar ben er wel iets dikker van geworden. en dat hoor ik van meer meiden...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 17:58
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Idioteque-je schreef op 04-10-2004 @ 17:56 :
het feit dat je alleen om die reden aan de pil zou gaan snap ik niet, er zijn toch wel andere middelen tegen..
Nah, er zitten natuurlijk meer voordelen aan de pil.
Oud 04-10-2004, 18:41
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
bij mij werkte het heel goed,na 3 maanden was ik volledig puistloos en ik ben er niet van verdikt,tot nu toe (zit al 2 jaar aan de pil) nog nooit last gehad van nevenwerkingen ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Veel middeltjes zijn heel agressief en hebben soms nare bijwerkingen, de pil is een stuk minder agressief en de bijwerkingen vallen vaak heel erg mee. Ik zie niet in waarom je - wanneer je last hebt van acné - niet aan de pil zou gaan...

Maar goed, zoals mensen boven me al zeggen; gebruik de pil 3 maanden, daarna zal je lichaam er wel aan gewend zijn en kun je dus zien of hij werkt
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 20:22
Jules
Jules is offline
Citaat:
En als al die andere middelen niet werken?

Je moet geduld hebben, ik zag na vier maanden oid pas heel sterke verandering, als ik mijn huid vergeleek met foto's van voordat ik de pil slikte.
Oud 05-10-2004, 07:57
*zingzing*
*zingzing* is offline
Ok bedankt, en inderdaad, dat je dat niet begrijpt doet er niet toe, ik vroeg niet om begrip. Maar inderdaad, ik stoei ook pas een jaar of twee met andere middelen die nie ech willen werken... nu zal ik geduld hebben..
Oud 05-10-2004, 14:18
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Mij heeft mijn arts dat indertijd toch voorgeschreven, terwijl ik de pil al 5 jaar slikte toen ie voor t eerst ook daadwerkelijk dienst deed als anti-conceptie.
Je hebt je antwoord denk ik al gehad, heb geduld..
Bij mij heeft de Diane helaas niet gewerkt, maar daarna ben ik doorgestuurd naar een dermatoloog die merkte dat ik geen acne heb, maar een andere huidziekte.
Dus ook als dit niet werkt, de moed niet opgeven he!
Oud 05-10-2004, 18:01
Sitia
Sitia is offline
Ik ben zelf ongeveer 5maanden aan de diane pil geweest. Hielp bij mij helemaal niet, vond het juist erger worden qua puistjes! Verder ben ik 5kg aangekomen, maar ja, dat heb je natuurlijk gedeeltelijk wel zelf in de hand omdat je zelf bepaald hoeveel je eet..
Maar ik vind de pil die ik nu heb, minulet, veel beter! Daardoor heb ik bijna geen puistjes meer en k ben ook weer afgevallen. *jeej! *
Oud 05-10-2004, 18:33
Apaaaj
Apaaaj is offline
Kheb m 2.5 jaar geslikt en bij mij werkte die er wel tegen... alleen ben ik nu overgestapt op een zwaardere pil omdat ik bij de diane kleine bloedingen bleef houden de hele maand door..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 16:41
Verwijderd
bij mij werd het de eerste maand erger, en daarna steeds minder.. en na 4 maand ofzo vrijwel weg
en helpt niet bij iedereen, ligt er net aan of het aan je hormonen ligt of niet.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 19:04
i'mstronger
i'mstronger is offline
ik raad je aan deze pil wel te slikken, vorig jaar zat ik er helemaal onder, het duurt soms wel een half jaar, maar dan ben je er ook helemaal van af! groetjes
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 22:24
Funky_Soprano_7
Funky_Soprano_7 is offline
euhmm.....

er staat toch duidelijk in de BIJSLUITER van Diane35 dat er pas na 6 maanden echt resultaat te zien is...

sinds wanneer lezen we geen bijsluiters meer?!?! bespaart hoop onnodige vragen
Oud 09-10-2004, 18:07
Firefly182
Firefly182 is offline
na idd een aantal maande heeft het bij mij erg geholpen. Ik ben ook op aanraden van de dokter overgestapt op diane 35 vanwege puistjes. Zelf vond ik dat ik er aardig wat had en nu scheelt het echt heel veel.

Na een paar weken zie je uiteraard nog niets. Blijf dus doorgaan, pas na een paar strippen krijg je effect. Maar in principe was dat zelf ook wel bedenkbaar.

En Idioteque-je: het kan toch zijn dat ze eerst een andere pil had Ze zegt er verder niet bij dat dit haar eerste ervaring is met de pil.
Oud 10-10-2004, 21:43
Verwijderd
mijn huisarts zei tegen mij dat je pas na 3 maanden resultaat zou kunnen zien...dus ik zou nog ff geduld hebben als ik jou was
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:24
Suzanne
Suzanne is offline
ik gebruik al jaren diane35 en heb nergens last van, sterker nog: voor ik de pil gebruikte had ik puistjes en die waren ongeveer een half jaar met gebruik van de pil verdwenen!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten