Oud 01-03-2002, 21:18
no-name
no-name is offline
hey peopletjes,

ik ben voor het eerst hopeloos verliefs, leuk! zou je denken is het ook maar ik weet bijgod niet wat ik moet doen. Hij zit bij mij op dansen dus ik zie hem op zaterdag 5 kwartier en soms op de dansavonden. ik dasn soms met hem en praat met hem maar niet echt boeiend. Ik heb hem een keer een sms gestuurd maar daar heeft hij niet op gereageerd ik heb hem ook een valentijns kaart gestuurd maar ik heb hem sinds dien nog neit gezien ivm vakantie enzo maar mijn vraag is dus nu HOE kan ik hem op een subtiele manier laten weten dat ik totaly in love met hem ben, nog belang rijker HOE kom ik erachter hoe hij over mij denkt, al me friends zitten niet op dansen ik ken daar wel mensen waar ik leuk meeomga en veel lol mee hem mar die kennen hem netzo goed als ik, ohja ik moet ook nog ff aan ze e-mail komen. Nou hehe wat ene verhaal. Nou heb je tips schrijf ze dan ff hieronder hartstikker bedankt i love ya and him !!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2002, 22:14
AMDFreak
AMDFreak is offline
Vraag es of ie msn heeft..
Oud 01-03-2002, 23:01
boardbabe
boardbabe is offline
zoek oogcontact en als hij dan net ff ietsjes langer terugkijkt dan normaal ziet hij je in ieder geval staan
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten