hey meis,
ik weet hoe beangstigend het kan zijn als je eventueel een terugval kunt krijgen, ben er zelf ook altijd heel erg bang voor en heb er op dmoment ook weer een.
ik kan nu wel zeggen dat het me dom lijkt om te stoppen met de therapie, omdat ik niet wil weten waar ik nu was als ik dat gedaan had als het een tijdje beter met me ging. ik weet dat het niet zal helpen omdat te zeggen (waarom doe ik het dan toch?

)
ik wil je zeggen dat je vriendinnen hebt waar je altijd bij terecht kan, ze zullen altijd vol goeie raad voor je klaar staan. ook al gaat het met hun zelf iets minder. dat is namelijk geen reden om geen advies aan hun te vragen, vaak zijn mensen die het op dat moment zelf moeilijk hebben de beste in het geven van raad aan anderen. en als diegene het op dat moment niet kan zal die dat zeker aangeven.
ik hoop dat als je het moeilijk hebt/krijgt je wel bij iemand aan de bel trekt. desnoods hier op het forum. zoals je nu ook gedaan hebt.
de belangrijkste boodschap in dit verhaal is denk ik dat je moet onthouden dat er altijd mensen zijn die van je houden en voor je klaar staan.
heel veel sterkte
-x-