Hallo allemaal,
Ik zit even met wat dingen vast en weet niet meer wat ik moet doen...
Het zit zo. Ik ken een meisje (noem ik maar even A) die ik erg leuk vind! Maar tja, ze heeft dus al een vriend (noem ik B). Nou ja, dat is jammer voor mij... maar oke, ik vind het niet erg om voor haar te wachten. Nou ken ik ook dit andere meisje (hoe kan het ook anders, dit is C) die vreemd is gegaan met B (de vriend van A, maar zij weet dat niet...). En dan bedoel ik ook echt vreemd, niet alleen zoenen, veel verder dan dat. Nou vroeg A me laatst of ik C ken... Ik vond het moment van vragen een beetje verkeerd om erover te beginnen dus ik zei, nee. De dag erna heb ik een sms gestuurd naar A om te zeggen dat toen ik ontkende ik loog, en dat dat me speet, maar dat kwam door dat slechte moment... En ik heb haar gezegd dat ik C wel licht ken (ik ken haar ook echt niet zo goed). Dit smsje versturen kostte me veel moeite, want ik weet niet wat A allemaal weet over wat B heeft gedaan. En ik heb nog niet meet gehoord van A (ik had eigenlijk wel een smsje verwacht namelijk) ik vraag me dus af of er nou echt iets is... We zijn al best goede vrienden/vriendinnen geworden. En ik wil niet dat dat allemaal kapot word gemaakt door 1 zo'n stom iets, waar ik ook nog eens buiten sta.
Ik heb haar natuurlijk nooit verteld dat B vreemd is gegaan, ik wil nou niet echt degene zijn waardoor het uit zou gaan... Maar weet ze het misschien nou toch? En zou ze op een manier kwaad op me kunnen zijn?
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik wil haar echt niet kwijt, ze is daar ook veel te lief voor!!
Hebben jullie enig idee wat ik kan doen of wat er mogelijk aan de hand kan zijn?
|