Oud 14-10-2004, 18:40
Romance
Romance is offline
Ik doe een onderzoekje samen met een vriendin van mij, omdat we mensen beter proberen te begrijpen.

Hoe gedraag je je als je dronken bent?
Lul je dan alleen maar bullshit en overdrijf je alles ontzettend en meen je geen woord van wat je tijdens je dronkerschap hebt gezegd?
Of word je juist ontzettend eerlijk en spreek je je diepste gevoelens eindelijk open en bloot uit?
Oud 14-10-2004, 18:55
Wammus
Wammus is offline
Ik lul meestal een beetje slap en vaak gaat het helemaal nergens over. Ik lul niet alleen maar bullshit. En ben vaak wel eerlijk als je me een vraag steld. Het duurt alleen even voordat het antwoord er fatsoenlijk uitkomt. Ik ga niet ineens van alles wat diep zit over mezelf vertellen. Dat doe ik zowiezo bijna niet en als ik het wel doe dan ben ik meestal stoned. Maar goed dat is te ver offtopic .
Oud 14-10-2004, 18:58
Verwijderd
ik ben nooit dronken

maar die zin maakt deze post overbodig
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 19:02
Verwijderd
Echt dronken? Dan dweil ik de vloer...

Aangeschoten? Vrolijk, energiek, overdreven (kan zowel positief als negatief zijn), lul slap, lul met iedereen en alles is leuk.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 19:05
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Wie heeft wat tegen je gezegd in zijn dronkenschap?
Oud 14-10-2004, 19:37
Verwijderd
Ik dacht toch echt dat ik dit al pas geleden had zien voorbij komen, maar ik ben een beetje wazig nu. Ik merk het vanzelf wel.

Ik flap er dan sneller dingen uit die ik eigenlijk normaal niet durf/wil zeggen. Maar dat is ook vaak zo uitgerekend. Omdat ik weet dat ik dat doe, doe ik dat ook extra... maar dat kan ik niet echt uitleggen... Helaas maar ook niet ben ik goudeerlijk als ik gezopen heb.

En ik word irritant blij. En begin vreemde discussies.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 19:54
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=950815
Oud 14-10-2004, 21:46
Verwijderd
Ik ben een ontzettende zuiplap en daardoor ben ik niet vaak echt dronken. Meestal ga ik wat slap zwammen, word ik wat minder verlegen tegen onbekenden en wat spraakzamer.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 21:47
Faery
Faery is offline
Emoties zijn wel haevig dan, houd geen rekening met anderen, ben soms ongelooflijk druk, produceer vieze geluiden en substanties.. mja, ik geloof dat ik wel downright vervelend kan zijn als ik echt bezopen ben :>

edit: gelukkig sla ik dat stadium vaak over en ga van sublieme gezelligheid over in slapend dwergje
Oud 14-10-2004, 21:49
capibara
capibara is offline
Chaotischer meestal. En natuurlijk discussies die het normaal menselijk denkniveau mijlenver overschreiden
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 21:56
Type
Type is offline
aangeschoten bedoel je waarschijnlijk. Hopelijk.

Want die keer dat ik ECHT dronken was, kon ik niets anders meer uitbrengen dan 'sorry pa... ik heb gezondigd... vergeef me... sorry... sorry..."

Als ik aangeschoten ben ga ik in een serieus gesprek wel wat sneller dingen zeggen die ik anders nooit zou zeggen, en dan blijf ik eerlijk.
Als ik gewoon uitga en wat pilsjes pak, aangeschoten word, en lol heb, dan ga ik mensen in de zeik nemen, woordgrapjes maken, mensen in verlegenheid brengen. Want: geen beter vermaak, dan leedvermaak
Oud 14-10-2004, 23:03
Romance
Romance is offline
uhm wat heeft wie tegen mij gezegd in dronken toestand..
tja *berapt *

Er was een jongen die ik erg leuk vind, maar hij heeft net een vriendinnetje en die vertelde een vriend van me op een feestje toen hij heel dronken was dat hij mij leuk vond, leuker dan zijn vriendin zelfs, maar dat hij voor haar moest kiezen.

later zijn we toch bijna met elkaar gegaan, waren heel klef de hele tijd, hij lag half op me hij hield mijn handje vast toen ik misselijk was en zei dat hij altijd bij me zou blijven dat ik geweldig was en dat hij alle nare dingen in de wereld van me weg zou houden *terwijl hij me door mijn haar aaide*

maar ja erg veel alcohol, dus of hij er nou iets van meent , best kut om nu zo met m om te moeten gaan.
Oud 15-10-2004, 00:23
A*
A* is offline
Ik word altijd erg luidruchtig, actief en ietsie pietse te eerlijk.
En erg lomp en grappig, zegt men. Niet irritant bezopen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 01:49
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Romance schreef op 14-10-2004 @ 19:40 :
Ik doe een onderzoekje samen met een vriendin van mij, omdat we mensen beter proberen te begrijpen.

Lul je dan alleen maar bullshit en overdrijf je alles ontzettend en meen je geen woord van wat je tijdens je dronkerschap hebt gezegd?
Of word je juist ontzettend eerlijk en spreek je je diepste gevoelens eindelijk open en bloot uit?
haha dat wisselt heel erg maar t kan allebei...dus je hebt er nix aan

vraagje: hoe denk je hierdoor mensen beter te begrijpen??
Oud 15-10-2004, 19:56
Blenderhead
Blenderhead is offline
De ene keer ben ik botter dan bot en lul ik over de meest wazige dingen.

En als er iets dwars zit komt dat er op die manier ook prima uit.
Oud 15-10-2004, 22:28
manGo0s
manGo0s is offline
Ik doe blij tegen iedereen, maak stomme opmerkingen die nergens op slaan/over gaan (mensen gelukkig kerstfeest wensen, terwijl het carnaval is . Loop als een debiel, ik vertel wat ik voel, hoe ik over bepaalde mensen denk, begin tegen iedereen aan te lullen, jongens die dan leuk vind, pak ik gewoon vol op de mond enz enz enz. Jaah ben een debiel als ik zat ben
Oud 15-10-2004, 22:51
Warsocket
Warsocket is offline
leuk bij goed gedronken
vervelend bij teveel (maar dat moet ik dan meestal naderhand horen)
Oud 16-10-2004, 00:54
lilo
lilo is offline
ik word veel spraakzamer en ik vertel meestal mn diepste gevoelens....
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 10:40
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
alcohol sux
Oud 16-10-2004, 12:01
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 16-10-2004 @ 11:40 :
alcohol sux
prachtige argumentatie
Oud 16-10-2004, 14:22
Counterfeit
Counterfeit is offline
ligt eraan, ik kan pure onzin gaan lullen waar ik zelf ook geen reet van snap, of serieus gewoon alles opbiechten
ligt er vooral aan welk niveau ik zit
Oud 16-10-2004, 15:15
ESCO
ESCO is offline
Vaak gewoon onzin uitkramen en meestal wel eerlijk.
Kan soms wel agressief gaan gedragen door bepaalde mensen.
Oud 16-10-2004, 17:19
Flip!
Flip! is offline
als ik aangeschoten ben, word ik nogal lacherig.

als ik flink zat ben, lul ik voornamelijk de krankzinnigste bullshit, maar ik kan ook al mn diepste geheimen aan iemand ophangen..

zo was er eens een gesprek, ik pakte de sigaret van P. af zodat ie mee kwam dansen, maar hij kwam niet mee. dus ik ging zitten en rookte die sigaret op.

p ; rook jij wel vaker?
ik ; ehm...neuh
p ; wat dan wel? want je moet niet hoesten
ik ; eh..blowen
p ; ................
Oud 16-10-2004, 18:31
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 16-10-2004 @ 13:01 :
prachtige argumentatie
ik denk, de topictitel in aanmerking nemend, dat er een verband zit tussen alcohol, haar gedrag als ze alcohol opheeft en sucken

want om zomaar te zeggen alcohol sux dat is gewoon te dom, zo laag schat ik niemand in
Oud 16-10-2004, 18:34
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 16-10-2004 @ 13:01 :
prachtige argumentatie
te lui....

maarjah. het effect vind ik kut, want het is of teveel of te weinig. als het te weinig is, neem je bij en is het weer teveel. ik vind de smaak van alcohol al helemaal ranzig. en het effect.. ik word wat losser... maarjah je hebt ook nog andere middelen
Oud 16-10-2004, 18:48
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 16-10-2004 @ 19:34 :
te lui....

maarjah. het effect vind ik kut, want het is of teveel of te weinig. als het te weinig is, neem je bij en is het weer teveel.

net als badwater
Oud 16-10-2004, 19:01
jojobro
jojobro is offline
broek uit, vingen in m'n kontgat, proberen te poepen terwijl die er nog inzit, en nog meer van dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 19:05
Snuitermans
Snuitermans is offline
Soms heb ik de drang mensen te irriteren, soms ben ik stil en zie ik alles met vermoeide ogen aan en soms maak ik constant grapjes.
Oud 16-10-2004, 19:27
11568
11568 is offline
Als er verder niemand bij is ga ik diep nadenken over het leven en daar word ik meestal best depressief van waardoor ik me slecht ga voelen en uiteindelijk met mijn hoofd in de plee eindig.

Met gezelschap erg lacherig, ik kraam onzin uit en lul aan een stuk door. Soms opeens erg wantrouwig - wat ik niet laat merken - en dan word ik stil en ga ik mensen goed in de gaten houden.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 15:09
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Ik word gewoon actief en minder verlegen als ik aangeschoten ben.
Als ik dronken ben, word ik moe en ga ik niks meer doen. Ik onthou meestal wel de belangrijke dingen, en ik praat geen onzin voor zover ik weet.
Oud 17-10-2004, 15:47
A*
A* is offline
De lopmheid wordt wel erg bij mij trouwens, gisteren van de trap gevallen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 16:18
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Romance schreef op 14-10-2004 @ 19:40 :

Wel eerlijker ja, maar ook wel vaag gelul maar nooit liegen. Meer zelfvertrouwen totdat ik nuchter ben, dan krijg ik spijt van dingen.

ik drink niet meer zoveel als eerst paar flesjes bier per week maar. Vroeger was dat elk weekend ongeveer 40 en door de weeks ook wel wat.
Oud 17-10-2004, 16:25
De Dood
De Dood is offline
Citaat:
jojobro schreef op 16-10-2004 @ 20:01 :
broek uit, vingen in m'n kontgat, proberen te poepen terwijl die er nog inzit, en nog meer van dat soort dingen.
en.....lukt dat?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 00:02
Verwijderd
Eigenlijk verschilt het niet veel van mijn nuchterheid, hoewel ik wel sneller geneigd ben om bepaalde opmerkingen te maken die ik normaal niet zo snel zou doen.

Maar ik word er opzeker niet veel drukker van.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 10:42
Ui
Ui is offline
als ik dronken ben kan je me alles aanpraten , ik doe dan bijna alles.. en geloof alles.. en val heel vaak in de herhaling..

als ik aangeschoten ben ben ik gewoon veel spontaner, enhausiaster, en heb ik geen schaamte..
Oud 19-10-2004, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ui schreef op 19-10-2004 @ 11:42 :
als ik dronken ben kan je me alles aanpraten , ik doe dan bijna alles.. en geloof alles.. en val heel vaak in de herhaling..

als ik aangeschoten ben ben ik gewoon veel spontaner, enhausiaster, en heb ik geen schaamte..
m/v ?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 13:09
Verwijderd
klinkt vrij vrouwelijk toch
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 18:01
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 19-10-2004 @ 14:09 :
klinkt vrij vrouwelijk toch
*reporting for duty*
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 17:43
MB
MB is offline
ik ben 1 keer dronken geweest en dat is al 2 jaar geleden dus wdat weet ik niet meer

maar aangeschoten kan het bij mij 2 richtingen op:

- Vrolijk, energiek en dan lul ik met alles en iedereen over alles en iedereen (zeg maar) En ik ben ook vrij lomp dan...

- Maar ik kan me ook ongeloofelijk kut voelen, dat hangt er meestal vanaf ik welke stemming ik ben vantevoren ik uit ga

Daarom ga ik tegenwoordig alleen nog maar uit als ik daar ongeloofelijk veel zin in heb, spreek het dus ook altijd pas ene uurtje vantevoren af ofzo
Oud 20-10-2004, 18:52
Verwijderd
Ik ben 3 keer echt dronken geweest:

Eerste keer was na een personeelsfeestje van mijn werk, toen we onze kerstpakketten kregen. Dat duurde in totaal 1,5 uur en we kregen gratis alcohol, zoveel als we wilden, dus iedereen had zich in 1,5 helemaal klem gezopen en zelfs de baas was half zat. Ben ik thuis met mijn kerstpakket over de drempel gestruikeld.

Tweede keer was op studiereis in Rome, toen had ik een soort van lachkick. We zaten met zijn vijven op een kamer en ik en een andere jongen waren allebei nogal zat en de rest was weggegaan naar een andere kamer omdat ze ons te irritant waren. We liepen echt de hele tijd lompe opmerkingen naar elkaar te maken enzo, lag ik op mijn bed en hij op zijne en dan zei ik (of hij) iets en dan lagen we 5 minuten lang te lachen dat we bijna van ons bed rolden. Totdat er een boze leraar langskwam, omdat onze kamergenoten hadden geklaagd dat we te luidruchtig waren en ze niet konden slapen, toen moesten we onze bek houden.

Derde keer was op vakantie in Noordwijk, toen was ik veel verder heen nog dan de vorige keren, en toen mijn vrienden 's avonds uitgingen bleef ik in de tent omdat ik te zat was om nog te fietsen. Ik voelde dat ik moest kotsen en toen rende ik de tent uit, waarbij ik alles overhoop haalde, en vervolgens heb ik in mijn onderbroek midden op de camping tussen de brandnetels staan kotsen terwijl de meisjes tegenover ons me aan het uitlachen waren (hoorde ik achteraf, ik had ze niet eens gezien) Toen was ik echt misselijk, was niet leuk meer, ik kon niet meer lopen enzo, en dat hoeft van mij niet meer.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 18:55
Verwijderd
Citaat:
thomaster87 schreef op 20-10-2004 @ 19:52 :
Ik ben 3 keer echt dronken geweest:

Eerste keer was na een personeelsfeestje van mijn werk, toen we onze kerstpakketten kregen. Dat duurde in totaal 1,5 uur en we kregen gratis alcohol, zoveel als we wilden, dus iedereen had zich in 1,5 helemaal klem gezopen en zelfs de baas was half zat. Ben ik thuis met mijn kerstpakket over de drempel gestruikeld.

Tweede keer was op studiereis in Rome, toen had ik een soort van lachkick. We zaten met zijn vijven op een kamer en ik en een andere jongen waren allebei nogal zat en de rest was weggegaan naar een andere kamer omdat ze ons te irritant waren. We liepen echt de hele tijd lompe opmerkingen naar elkaar te maken enzo, lag ik op mijn bed en hij op zijne en dan zei ik (of hij) iets en dan lagen we 5 minuten lang te lachen dat we bijna van ons bed rolden. Totdat er een boze leraar langskwam, omdat onze kamergenoten hadden geklaagd dat we te luidruchtig waren en ze niet konden slapen, toen moesten we onze bek houden.

Derde keer was op vakantie in Noordwijk, toen was ik veel verder heen nog dan de vorige keren, en toen mijn vrienden 's avonds uitgingen bleef ik in de tent omdat ik te zat was om nog te fietsen. Ik voelde dat ik moest kotsen en toen rende ik de tent uit, waarbij ik alles overhoop haalde, en vervolgens heb ik in mijn onderbroek midden op de camping tussen de brandnetels staan kotsen terwijl de meisjes tegenover ons me aan het uitlachen waren (hoorde ik achteraf, ik had ze niet eens gezien) Toen was ik echt misselijk, was niet leuk meer, ik kon niet meer lopen enzo, en dat hoeft van mij niet meer.
goedzo en nnu speed snuiven wie ein dolle
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 22:25
Ten_Ton_Hammer
Ten_Ton_Hammer is offline
wow als ik zat ben, ben ik echt gaaf!

tenminste dat hoor ik naderhand altijd
en ik maak altijd afspraken
en ik wil dan altijd de wereld verbeteren
maar ik ga vooral VEEL ouwehoeren
en in alles ben ik dan goudeerlijk
Oud 21-10-2004, 11:15
Verwijderd
ok maar vind je het ook cool dat jou dat pas erna verteld wordt?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 11:37
Bleater
Bleater is offline
dronken zijn is lomp, net als drank.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 14:20
leucomelas
leucomelas is offline
ik ben wel eerlijk, zeg te snel wat in me opkomt... meestal wordt het alleen iets erger , dus als ik boos ben, ben ik ook echt veel bozer dan wanneer ik nuchter ben.. als ik me happy voel, ben ik alsk dronken ben helemaal euforisch
Oud 04-11-2004, 19:24
iebke*
iebke* is offline
ik begin op de tafels te dansen (wat ik anders niet zou doen) en tegen iedereen te praten en onozel te doen, begin ook met iedereen te dansen en doe rare dingen
Oud 04-11-2004, 19:59
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik wordt of superactief of ik ga echt eng hangerig doen en dat vinden mensen dan weer iets minder
Ik ga ook makkelijker dingen zeggen die ik beter niet kan zeggen over mensen enzo tegen die mensen.
Maar daarvoor moet ik toch wel erg zat zijn
Oud 04-11-2004, 20:39
thatssarah
thatssarah is offline
als ik echt dronken ben... tja... naja, dat heb ik nog nooit gehad.
aangeschoten: dan word ik gewoon heel vrolijk, en ben ik ineens heel spraakzaam, en kan ik de grootste lulverhalen ophangen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 07:41
angel--1987
angel--1987 is offline
ik word altijd heel melig, en kijk niet uti wat ik doe.
ik word ookh eel eerlijk en kan daarom ook heel bot zijn of heel lief....
Oud 12-11-2004, 08:30
bracelance
bracelance is offline
hmmm ik durf dan iig iets meer te dansen (maar dat doe ik uberhaupt al meteen) en ik word wat rustiger (wel handig als ik de hele dag skippy ben)
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten