Oud 11-03-2002, 14:31
schelp
schelp is offline
hallo,

ik heb jullie raad nodig.
ik heb 3 weken geleden een jongen ontmoet, en hij is heel aardig en ik kan erg met hem lachen.
ik heb 2x heel ff met hem gezoend(2 weken geleden en afgelopen week),we sms-en ook met elkaar.
Het probleem is, ik denk dat hij er meer van verwacht dan ik.
Ik vind hem heel leuk enzo, maar ik wil geen (vaste)relatie op dit moment.En ik denk ook dat als we een relatie met elkaar nemen, dat de relatie die we NU hebben kapot zal gaan.
Ik wil hem niet kwetsen en ik kan ook niet uit medelijden met hem een relatie gaan beginnen natuurlijk.
Ik weet dat ik het natuurlijk eerlijk moet vertellen, maar hoe zouden jullie dit aanpakken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2002, 14:41
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Tja inderdaat vertellen op een subtiele manier en zeg dan niet zo iets van: jah het wort niks maar we blijven wel vrienden toch?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 14:42
@pie
@pie is offline
Citaat:
schelp schreef:
hallo,

ik heb jullie raad nodig.
ik heb 3 weken geleden een jongen ontmoet, en hij is heel aardig en ik kan erg met hem lachen.
ik heb 2x heel ff met hem gezoend(2 weken geleden en afgelopen week),we sms-en ook met elkaar.
Het probleem is, ik denk dat hij er meer van verwacht dan ik.
Ik vind hem heel leuk enzo, maar ik wil geen (vaste)relatie op dit moment.En ik denk ook dat als we een relatie met elkaar nemen, dat de relatie die we NU hebben kapot zal gaan.
Ik wil hem niet kwetsen en ik kan ook niet uit medelijden met hem een relatie gaan beginnen natuurlijk.
Ik weet dat ik het natuurlijk eerlijk moet vertellen, maar hoe zouden jullie dit aanpakken
zeg dat je niet toebent aan een relatie.. als je ermee begint heb je er geen zin in en doe je hem alleen maar meer pijn bij het uitmaken omdat ie net aan de relatie aan het wennen is, en eerlijkheid wordt nog altijd beter beoordeeld en beter opgevangen dan een leugen..
Oud 11-03-2002, 16:39
Verwijderd
gewoon eerlijk zijn, daar bereik je het meest mee.
En hij accepteert het vast wel...
Maar als je vertelt dat je nix met hem wil, verandert jullie relatie waarschijnlijk ook. Dan gaat ie de aandacht die hij aan jou gaf projecteren op anderen, omdat hij weet dat hij toch nix met je krijgt (op dit moment).
Dus wat je ook doet, het verandert sowieso...

Maar wel eerlijk zijn, das een vereiste. Tegenover hem, maar ZEKER tegenover jezelf... Nix doen wat jij niet wilt.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 20:43
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Je vind hem niet HEEL leuk anders had je echt wel een vaste relatie willen hebben....! Vertel hem gewoon wat je er van vind! good luck
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 21:14
DarkCat
DarkCat is offline
Als je zeker weet wat je wilt moet je eerlijk zijn. Als je niet eerlijk bent bestaat de kans dat je nog meer kapot maakt dan als je hem nu verteld dat je het verder niet ziet zitten.
Ik ken de situatie, alleen ik weet zelf niet wat ik wil, dus er valt niet eerlijk te zijn over iets.. alles wat ik weet heb ik al verteld
Ga gewoon met hem praten, niet over de telefoon, gewoon met zn tweetjes, en probeer het op zo'n manier te zeggen dat je wel duidelijk bent maar niet bot.

Sterkte ermee
Cat
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten