Oud 19-01-2002, 14:17
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
voor iedereen die al langer dan een jaar dezelfde vriend/vriendin heeft..

hebben jullie zegmaar ook periodes gehad waarin het wat minder ging, of is het altijd zonder moeilijkheden geweest (wat ik me overigens nauwelijks kan voorstellen)
maar, vertel?
Oud 19-01-2002, 14:35
Verwijderd
ik vrij nog geen jaar. mag ik ook antwoorden?
volgens mij hebben alle koppels wel eens een dipje. als je al meer dan een jaar vrijt en je hebt nog nooit een meningsverschil gehad of je hebt je nog nooit geërgerd aan je partner, dan ben je ofwel perfect en heb je ook een perfecte partner, ofwel interesseert het je allemaal geen zier.
wij zijn trouwens negen maand samen en hebben ook al een dipje achter de rug.

*blue*
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 14:50
Vraag
Vraag is offline
Bijna 1,5 jaar samen, en flink wat dips gehad! Maar daarna is het net alsof de relatie er zelfs beter van is geworden!! W8 even, misschien ís het ook zo!
Oud 19-01-2002, 15:19
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Ik heb al bijna 14 maanden met eenzelfde persoon ( dattie het met me volhoudt ) en ja, natuurlijk hebben we periodes dat het minder gaat ... zelfs heel wat minder ... moet toegeven dat het grotendeels aan mij ligt, doe af en toe moeilijk met dingen en heb hier en daar een probleempie waar ik me geen raad mee weet, wat natuurlijk de hele sfeer beinvloedt ( als ik het woord " verpesten " niet gebruik ).
Oud 19-01-2002, 15:25
Vraag
Vraag is offline
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
moet toegeven dat het grotendeels aan mij ligt, doe af en toe moeilijk met dingen en heb hier en daar een probleempie waar ik me geen raad mee weet, wat natuurlijk de hele sfeer beinvloedt ( als ik het woord " verpesten " niet gebruik ).

Jup dan ben je sneller negatief hè?
Kep t ook wel een beetje.
Oud 19-01-2002, 15:52
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Tuurlijk gaat het af en toe slechter in een langdurige relatie. Dat is een algemeen feit denk ik ..
Oud 19-01-2002, 16:02
Piccola
Piccola is offline
Ik heb nog geen jaar.. Wel 8 maanden

En ja, natuurlijk hebben wij ook mindere periodes gehad! Het is hierdoor 1x of 2x bijna door uitgegaan! Het was wel mijn schuld.. Ik verweet hem elke keer dat hij niet van mij houdt enzo. En daar werd ie op een gegeven moment gewoon ziek van, dat ik hem maar niet wou geloven/vertrouwen! En toen we nog maar net iets hadden ben ik vreemdgegaan met mijn ex Dom dom! Dus dat heeft ook voor de nodige probleempjes gezorgd *spijt* Maar alles gaat nu al een tijd echt perfect en we zijn samen heel gelukkig!!! En ik ga het tussen ons echt nooit meer zo verkloten als dat ik gedaan heb!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 17:03
Mey
Mey is offline
Ik heb nu zo ongeveer een jaar..
en ja, ook wat dipjes gehad ja, en flinke ook. Maar uiteinderlijk heeft dat onze relatie alleen maar sterker gemaakt. We weten nu precies wat we aan elkaar hebben
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 17:04
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
Vraag schreef:
Jup dan ben je sneller negatief hè?
Kep t ook wel een beetje.
Eh ... sneller negatief, ja, zo zou je t ook kunnen zeggen ( naast die aanvallen van paniek, hysterie, wanhoop, zero vertrouwen in die ander persoon etc )
Oud 19-01-2002, 17:23
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:

hebben jullie zegmaar ook periodes gehad waarin het wat minder ging, of is het altijd zonder moeilijkheden geweest (wat ik me overigens nauwelijks kan voorstellen)
maar, vertel?

waarom is dit voor mensen die langer dan een jaar hebbe ?? iemand die een half jaar hebbe ...die hebbe ook wel probleme gehad toch lijkt mij majah
ik heb nu bijna 8 maanden duzzzz maar ff antwoord..
wij hebbe heel vaak periodes gehad waarin het minder ging .. niet evht bepaald leuk majah dat hoort in een relatie he ..
als je in je relatie geen ruzies zou hebbe dan denk ik eerder dat dat een ongezonde relatie is dan een relatie met wel af en toe een ruzie .

[Dit bericht is aangepast door girl4you (19-01-2002).]
Oud 19-01-2002, 17:25
the exploding boy
the exploding boy is offline
Met mijn vorige vriend had ik bijna 2 jaar en tuurlijk is het soms even wat minder, kijk de eerste tijd is alles leuk en geweldig en daarna werd het iets minder gewoon vaker ruzie enzo
Maar daarna ging het weer beter... tja maar dat heb je naar mijn idee met vrienden ook gewoon als je ze al lang kent
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 19:52
veronie17
veronie17 is offline
Ik heb nu met mijn vriend 2 jaar en 2 maanden we hebben allebei wel eens een keer eenn dipje gehad maar dat beinvloeden onze verkering niet.De oplossing voor ons was en is iets leuks te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 23:20
U-NiQ
U-NiQ is offline
Ik ben nu bijna 16 maanden samen met mijn vriend. Ook wij hebben het een en anders verduren gehad, zelfs nu verkeren we in een klein dipje. We houden we van elkaar hoor Maar ja, het komt allemaal vast wel weer goed ..

*Zucht*
Oud 21-01-2002, 18:25
i love jeffrey
i love jeffrey is offline
ja tuurlijk ik kan me ook niet voorstellen dat je nooit een menigsverschil hebt of weet ik wil dat het minder ging. dat is bij mij wel zo afgelopen week nog en ik dacht dat het uit zou gaan maar dat is gelukkig niet gebeurd

groetjes imelda
Oud 21-01-2002, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Dy|_uCK schreef:

maar, vertel?

Ik heb bijna 1,5 jaar, en dat is zeker niet zonder problemen gegaan.
Allereerst heel erg veel gemis vanwege de afstand.
Vervolgens kregen we natuurlijk ruzie, de ergste ging over een heel lullig onderwerpje, ik werd zo pissig dat ik mijn tassen in heb gepakt en schreeuwde dat ik naar huis ging. Maar ja, met alle bagage bij me, ben ik een uur (!!) het centrum ingelopen. Daarna ging ik weer terug en toen vond ik hem huilend buiten met zijn fietsje. Binnen hebben we samen heel lang gehuild, en alles kwam weer goed.

Maar dat was meer een confrontaties met het feit hoeveel we van elkaar houden, dankzij zo'n ruzie kom je daar achter
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:00
bram_05
bram_05 is offline
nu 7 maanden, en nu de 1e downperiode. Slecht weer, sleur enzow! I still luv her though.
Oud 21-01-2002, 20:10
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik heb nu 8,5 maanden met mn vriendje. Vorig jaar hebben we ookal 3,5 maanden iets gehad dus als ik dat erbij tel al een jaar...
Een aantal weken terug is het ook even uit geweest omdat ik gewoon twijfelde en niet meer wist wat ik ermee aan moest, maar dat is vanzelf weer goedgekomen. Ik twijfelde omdat ik bij hem sommige dingen miste, zoals serieuze gesprekken etc. maar vanaf dat het weer aan was, ging dat langzamerhand telkens beter. Ik heb niet zoiets van 'dit is de ware' maar we hebben het gewoon nog steeds heel leuk samen en hebben elkaar nog veel te bieden.
Maar goed, het is hartstikke normaal om af en toe een dipje te hebben, dat hoort er gewoon bij.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 22:25
Yolcu
Yolcu is offline
http://forum.scholieren.com/Forum10/HTML/013653.html

Daar staat m'n antwoord al Keb geen zin om hetzelfde verhaaltje hier neer te gaan planten, dus doe ctrl-f en typ Unique in.. en tadaaaaaa..
Oud 22-01-2002, 07:31
chanel
chanel is offline
nou, we hebben wel ietsjes vaker van die dingen waar op een bepaald moment niet uitkomen, zo'n moment voelt echt verschrikkelijk, en zeggen we allebei wat we er van vinden, en uiteindelijk komt er vaak een dag 1 of 2 nog iets over, en dan is t wel weer goed (hebben we een oplossing, of dan vind ik dat ik t fout had ofzow)

maar niet echt een hele moeilijke periode..(echt ernstig dan)

Chanel
Oud 22-01-2002, 13:20
C'est moi!
C'est moi! is offline
Ik heb nu bijna 2,5 jaar dezelfde vriendin, en tuurlijk hebben we mindere periodes gehad. Afgelopen zomer, net na de vakantie had het niet zo heel erg veel meer gescheeld of het was over geweest. Maar door veel te praten is het gelukkig weer helemaal goed. Die periode kwam ook door omstandigheden in mijn familie, daardoor reageerde ik niet helemaal normaal, en daar reageerde mijn vriendin dan ook weer op...

Ik ben heel blij dat we toch nog bij elkaar zijn.
Oud 16-03-2002, 15:30
framboos
framboos is offline
ik heb ook meer dan een jaar met mn vriend..maar we hebben ook veel dips gehad. we hebben allebei in het begin van onze relatie allebei appart en tegelijk ook samen een paar flinke klappen gehad.en aan de ene kant maakt het je samen erg sterk maar aan de andere kant kan het juist ook moeilijker maken vooral omdat we allebei moeilijk praten..maar de laatste tijd wisselt het heel erg..ik weet niet ligt veel aan mij..tenminste ik erger me aan veel dingen die hij doet..maar ja..komt wel goed..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten