Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, ik vertrouw mijn vriend 100% met dat soort dingen. Ik weet dat hij niet vreemd zal gaan, ik weet dat hij geen rare dingen te verbergen heeft. Ik vertrouw hem met sommige kleine dingen níet, zo vergeet hij graag het gas uit te doen, of verliest hij z'n sleutels, paspoort of portemonnee. Maar met de belangrijke dingen vertrouw ik hem absoluut. Ik weet van mezelf dat ik ook te vertrouwen ben met dat soort dingen, dus waarom hij niet? Niets naïefs aan, 'k vind het eerder naïef te denken dat níemand 100% betrouwbaar is. Waarom je zijn wachtwoord hebt? Geen idee, dat wachtwoord geeft je een keuze. Je had niet hoeven kijken naar z'n mailtjes, ik vind het raar dat het hebben van een wachtwoord voor jou meteen betekent dat je er ook iets mee moet. Ik ken het wachtwoord van de e-mail van mijn vriend, maar lezen doe ik die mailtjes niet, gaat me niets aan wat hij mailt (tenzij hij het me wil laten lezen). Mijn idee van een goede relatie en de jouwe kunnen wel verschillen natuurlijk, dat maakt ook niets uit. Maar als je hier al post dat je hem niet vertrouwt met die mailtjes... is je relatie dan echt goed op dit moment? Kan me niet voorstellen dat jij zelf nu zo gelukkig bent ermee. |
![]() |
||
Citaat:
das echt niet zo makkelijk hoor...ondanks dat ik met hem over vanalles kan praten...ik laat mezelf dan kennen en verraad mezelf eigenlijk...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat ik me meer afvraag is wat je met een gozer van 27 moet die nooit een fatsoenlijke relatie heeft gehad. Ik zou me daar liever zorgen over maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar goed, als ik jou was ... ja ligt eraan hoeveel je van hem houdt anders zou ik toch echt mn ogen op een ander gaan richten want zo'n dikke 'digitale' relatie vind ik zelf niks maar iedereen denkt er anders over. k zou zeggen maak gwn dat profiel aan, ga met em lullen op dat profiel en kijk hoeverh ij gaat met andere meisjes. ZEG DAN NIET dat jij dat ooit was, maar gebruik het als een achterhoofd-steuntje. ![]()
||
Citaat:
Dus jij wil het liefst een vriend die nooit contact heeft met andere meiden. Controle op al z'n mailverkeer. Logs van al z'n telefoongesprekken? Toepasselijke nickname heb je. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je geeft zelf al aan dat je je vriend niet 100% vertrouwt, want dat zou betekenen dat je hem overal totaal mee vertrouwt. En volgens mij weet jij niet wat naief betekent, dat is dat je alles zomaar gelooft zonder na te denken. Het is een cliche dat je elkaar 100% moet vertrouwen in een relatie, en dus denk je dat je dat doet/moet doen. Dat is naief. Niet als je op je hoede bent en je eigen hersenen gebruikt bij zulke dingen. |
![]() |
||
Citaat:
ik zou, als dat niet zou mogen, een probleem hebben nu ![]()
||
Citaat:
![]() Wat versta jij onder een echte relatie. Eentje waarbij je mekaar controleert, of eentje waarbij je mekaar vertrouwt? Wat is kwalijker. Je inschrijven bij relatieplanet? Of hierachter komen en dit gaan melden op een forum, zonder het eerst aan hem te vragen? Ik vraag me af wie hier nu achterbaks is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik hem niet 100% zou kunnen vertrouwen, vind ik dat er iets in onze relatie mis is, want dat zou betekenen dat hij mij redenen geeft hem niet te vertrouwen. Ik ken hem nu ruim 5 jaar, waarvan we 4 jaar een relatie hebben en ruim 2 jaar samen wonen, ik denk dat ik wel weet of hij 100% te vertrouwen is of niet. En ik denk dat ik wat dit betreft ook wel kan beoordelen of ik naïef ben of niet. Ik vind het eerder naïef om te denken dat je niemand ooit voor 100% kan vertrouwen. Dat vind ik zelfs zielig, want dat zou betekenen dat je zélf al niet te vertrouwen bent... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze zegt dat jij níet mekkert... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|