Oud 26-10-2004, 21:09
MaHo
MaHo is offline
Ik heb sinds kort ene bluetoohthsticky gekocht voor mijn PC om bestande met m'n telefoon (een motorola v525). Nu lukt het me wel om betsanden (mp3 en afbeeldingen) naar mijn telefoon te zenden, maar ik krijg het andersom niet gedaan. Dan geeft mijn telefoon aan dat er geen verbinding mogelijk is. Wat kan dit zijn en hoe verhelp ik het? kan het misschien iets te maken hebben met de beveiliging van mijn computer? Ik heb een Zonealarm firewall...

Thnks already!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2004, 15:12
ashwin2
ashwin2 is offline
hoi ik heb ook een mobiel met blue tooth maar mij lukt het niet om bestanden naar mijn mobiel te zenden hoe doe jij dat??? ik heb een sony ericsson t630
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 19:46
MaHo
MaHo is offline
1. Installeer de Bleutoothstick met de bijgeleverde software

2. Activeer bluetooth op je telefoon (waarschijnlijk met een aoptie als: vind mij)

3. Klik op apparaat toevoegen in de software van je bluetoorh stick

4. Selecteer de inmiddels gevonden gsm en klik op iets als toevoegen.

5. Selecteer bestand verzenden in de software van je bluetoothstick.

6. Selecteer het bestand dat je wil verzenden en vervolgens je gsm in de software van je bluetoothstick )zorg dat je nog wel steeds traceerbaar bent met je mobiel, druk dus desnoods nog eens op iets als 'vind mij'!)

7. Accepteer de inkomende verbinding op je mobiel

De overdracht zal nu gaan plaatsvinden als het goed is. Natuurlijk heb ik een vrij algemene omschrijving geggeven, omdatr ik je teostel niet ken en je software ook niet, maar zo ging het ongeveer bij mij, na wat geklungel

Maar weet niemand iets tegen mijn probleem?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 22:10
depridepepi
depridepepi is offline
Volgens mij is dat bluetooth niet echt bedoeld om bestanden over te zetten maar meer om een internet verbinding te realiseren. Dat lijkt mij tenminste wel wat nuttiger.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 15:15
MaHo
MaHo is offline
Bluetooth is bedoelt voor internet, bestanden e.d. dus aub geen onzin gaan verkondigen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 20:06
Verwijderd
Wat ook zou kunnen dat je voor je telefoon een stukje software nodig hebt om bestanden binnen te halen, (geen ervaring met die motorola) maar met de nokia 7250 i is dat zowieso al nodig met Infrarood.
Hier kan je misschien wat vinden, de software staat er wel. misschien iemand je kent die dat heefT?

greetz
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 20:38
MaHo
MaHo is offline
Ik kan al wel dingen van andere telefoons binnen krijgen, ook met bluetoorh, of heeft dat er niks mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 23:49
Verwijderd
op je telefoon of je pc..? als je van andere telefoons wel wat ontvangt op je pc zou je toch software nodig hebben voor je telefoon. ik weet het verder niet.
kijk ook even in je handleiding. of stuur moto een mailtje
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 15:38
MaHo
MaHo is offline
van een andere mobiel naar mijn modiel, sorry, had ik wat duidelijker neer moeten zetten
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 16:11
Verwijderd
ik zou het niet weten, ik zal vanavond is proberen met mijn telefoon naar mijn laptop te versturen via Bleutooth. denk toch echt dat je software er voor nodig hebt. (geldklopperij )
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 14:18
Verwijderd
Ik heb nog even geprobeerd, om van mijn telefoon naar mijn laptop te verzenden. en dat lukt.
ik heb een MSI BT dongle, en dan komt het in "C:\documents and settings\"je gebruikersnaam"\msi\ftp"

Maar ook als ik het Bleutooth programma zelf open dan kan ik zo de foto's van mijn telefoon halen. (zie plaatje)

als ik midi's heb of foto's en ik zet ze hierbij, bij geluiden of afbeeldingen, dan werkt dat ook gewoon
ik heb verder geen software of iets dergelijks voor mijn telefoon geinstalleerd alleen dat stukje bleutooth sofware.

Veel suc6 nog!

Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 15:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten