Ik ga sinds een half jaartje met een vriendengroep om zijn geen vaste goede vrienden maar meer mensen leuk om mee te stappen want serieus kan je niet me ze omgaan tis bij hun meer lang leve de lol, dus alleen voor t uitgaan is het leuk zeg maar. sinds kort heb ik een vriend, ik nam hem pas geleden mee naar hun.
de andere dag kreeg ik allemaal reacties dat ze hem arrogant vonden, een patser te bijdehand......waarom
ik dacht misschien omdat de meeste rond de 18 zijn en sommige zelfs jonger.
Hij is bijna 21 en een best serieuze jongen, die vriendengroep bestaat, tjah uit was minder serieuze mensen het zijn gewoon heel andere types, dat heb je weleens natuurlijk.
Hun vinden het geen jongen voor mij omdat ik met hun omga, ze hebben zoiets iemand die zoals ons is die past beter bij je, maarja ik kan met iedereen op schieten en pas me altijd goed aan.
Ik ben bijna 21 en ik vind hem gewoon in 1 woord perfect voor mij hij is wat serieuzer precies wat ik wil :-) ik vind het alleen zo rot dat hun hem niet accepteren, gewoon alle 7 niet is dat jaloezie ofzo?
nouja dan neem ik hen wel niet meer mee dan ga ik wel alleen naar hun ... toch vind ik het erg flauw, zijn dat nou vrienden

gelukkig heb ik nog wel andere oudere serieuze vrienden misschien moet ik hem daar eens mee naartoe nemen..