Oud 31-10-2004, 22:13
alpha
alpha is offline
ik voel me echt niet goed op dit moment! Ik heb mijn vriend nu haast een week niet gezien, ook is hij donderdag naar Groningen gegaan en is vandaag pas terug gekomen.
Nu heb ik sinds vrijdag een nieuwe telefoon, en had hem dat dus ff gesmst. Maar nee hoor, geen reactie. En dus nu zie ik in zijn naam op msn staat: "(hug)brittany je bent een schatje (hug) we gaan voor het hugrecord (hug)" En ik ben dus NIET brittany. voor de duidelijkheid.
Ik bedoel, hallo, ik heb hem gemist en hoor helemaal niks van hem, en nu lees ik dit! En dan gaat hij nou allemaal redenen geven 'het zijn gewoon zeer goede vrienden' 'ik zie jou daar ook niet tussen lopen' (wat bedoelt ie daar nou weer mee?!) 'iedereen zit elkaar daar gewoon te knuffelen maar wij hadden het echt zwaar' 'heb wel tijd gehad....maar dan ga ik tot rust komen....en niet bellen...sorry' Ik bedoel: alsof dat helpt!! Ik voel me nu dus echt zwaar klote, ook gaat het met school niet goed enzo en dan wil ik gewoon een knuffel en een kus van hem en niet dit! Is dat nou zo raar?!

Hij heeft nou iig zn naam veranderd (niet dat ik dat vroeg ofzo) maar toch, dat is niet het probleem. Ach, ik weet ook niet wat wel het probleem is, ik voel me gewoon genegeerd door mijn eigen vriend.. En dan zie ik hem zelfs morgen nog niet!

Maar moet ik me hier oke bij voelen of heb ik nog wel recht om boos te zijn?? Ik vind van wel..
Als jullie dit gebeurd, wat doen jullie dan?!
Oud 31-10-2004, 22:20
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
ik vind het wel begrijpelijk dat je je hier klote over voelt
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 22:28
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
alpha schreef op 31-10-2004 @ 23:13 :
Ik bedoel: alsof dat helpt!! Ik voel me nu dus echt zwaar klote, ook gaat het met school niet goed enzo en dan wil ik gewoon een knuffel en een kus van hem en niet dit! Is dat nou zo raar?!

Maar moet ik me hier oke bij voelen of heb ik nog wel recht om boos te zijn?? Ik vind van wel..
Is helemaal niet raar, perfect normaal zelfs als je 'n relatie hebt.

Natuurlijk heb je't recht om boos te zijn, maar je moet proberen om niet boos te blijven, zeg hem gewoon dat je hem op dit moment echt wel nodig hebt en probeer uit te vissen waarom hij nu schijnbaar minder geïnteresseerd in je doet...
Oud 31-10-2004, 22:31
alpha
alpha is offline
Tja gut hij is moe dus is nu gaan pitten.. lekker sociaal ja. En ik wil helemaal niet weten waarom dat is (ja dat wil ik wel maar ook weer niet) hij is altijd met die meiden bezig, ik vertrouw hem op zich best wel, maar ik vertrouw al die meiden niet. Nu is hij gewoon heel makkelijk en misschien betekend het ook wel helemaal niks maar toch.. Hij kan toch wel begrijpen dat hij dat niet moet doen na 4 dagen niks van zich gehoord te laten hebben?!
Oud 31-10-2004, 22:43
Verwijderd
Als mij zoiets zou gebeuren, zou ik me ook heel raar voelen. Ik bedoel, hij laat 4 dagen niks van zich horen en zit de hele tijd te kleffen met anderen?

Maar eerlijk gezegd zou ik niet weten wat ik dan zou doen. Ik denk dat ik afwachtend zou zijn.. vraag hem wanneer hij je weer wil zien, zeg hem dat je hem mist.. wacht af of hij zegt dat hij je mist, wacht af of hij wel de behoefte heeft jou te zien.. en als het niet zo blijkt te zijn, hem ermee confronteren.

Succes ermee iig :/
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 06:55
ilse
ilse is offline
dat isw heel normaal dat je dat niet leuk vindt!! wat een eikel . ik zou het niet uit kunnen staan. rust nemen als je tijd hebt?? om te knuffelen met die brittany zeker, dahag!!

ik zou zeggen, goed met hem over praten en als hij dan echt niet inziet dat dat niet klopt....

en je moet iig niet achter hem aan gaan lopen, want dan ben je veel te makkelijk.

heel veel succes ermee!!!
Oud 01-11-2004, 07:56
Cookie
Cookie is offline
ik kan begrijpen dat je je klote voelt zou ik ook doen....maar je maakt je waarschijnlijk nergens druk om...je vriend doet lullig maar vaak in die situaties maak je je druk om niks....hoop ik voor je....succes
Oud 01-11-2004, 09:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 01-11-2004 @ 08:56 :
ik kan begrijpen dat je je klote voelt zou ik ook doen....maar je maakt je waarschijnlijk nergens druk om...je vriend doet lullig maar vaak in die situaties maak je je druk om niks....hoop ik voor je....succes
Inderdaad. Ik zou er ook niet blij mee zijn.. maar waarschijnlijk blijkt snel genoeg dat je je nergens druk om hebt gemaakt.. en dat dingen alleen maar erger lijken omdat je eigenlijk heel graag een knuffel wil en zo omdat je je klote voelt.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 09:27
DeathKnight
DeathKnight is offline
Gewoon nix van je laten horen. Als hij dat na 2 weken ook wel best vind weet je hoe laat het is.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 09:29
groovy
groovy is offline
Ik snap dat je je erg klote voelt, dat had ik ook gedaan..een goed gesprek in real life doet misschien wonderen ?

Mag ik vragen hoelang jullie iets met elkaar hebben?

Maar ik zou echt met hem praten, en inderdaad, hij moet inzien dat dit niet echt bevordelijk is voor een relatie, doet hij dat niet, dan zou ik wel eens ernstig gaan nadenken over jullie toekomst..

Als dit een eenmalige actie is ok, maar als hij dit soort dingetjes vaker doet..

Het komt op mij over, dat hij van die nieuwe 'vrienden' aandacht krijg en heel erg tegen ze opkijkt..volgens mij vindt hij het geweldig dat hij bij die groep hoort..kan dus ook zijn dat hij verder niets voelt voor een meisje, maar vooral zich stoer voelt door zijn nieuwe vriendjes..

Praten met hem, niet meteen kwaad worden, want dan is een goed gesprek niet meer mogelijk, en ik spreek uit ervaring

heel veel succes!!!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 09:45
alpha
alpha is offline
ik heb gisteren al duidelijk laten weten dat ik dit niet leuk vind. En ook dat ik vandaag niet op school kom. Nu wacht ik af tot ik iets van hem hoor, ik ga niet bellen ofzo, laat hij mij maar bellen!

@ groovy: morgen twee maanden. Dus zeker niet lang. Maar verdorie als hij morgen weer zo doet..

Verder zijn dat dus geen nieuwe vrienden, tenminste, niet dat ik weet. Hij kende de mensen wel waar hij mee heen ging, dus.. Ik weet niet of hij die brittany kende, geen idee..

Tuurlijk heeft het er ook mee te maken dat ik gewoon even behoefte heb aan een knuffel enzo, maar toch vind ik niet dat je dit doet, ja, ik ben een jaloers iemand maar toch, ik vind dit wel te.

Maar eens zien wat hij doet.. Zou hij aankomende zondag op maandag ook nog blijven slapen.. daar heb ik al helemaal geen zin meer in zo..
Oud 01-11-2004, 19:36
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Als hij na twee maanden al zo ongeïnteresseerd doet... Met twee maanden hoor je beiden nog lekker verliefd te zijn en alles samen te willen doen! Ik zou hem vragen wat precies zijn bedoelingen zijn met jullie relatie, en of hij het misschien wat minder serieus meent dan jij? Sterkte ermee, meid! Ik zou dit ook absoluut niet tof vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:18
Verwijderd
meisje, gaat alles wel goed met je?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 21:27
alpha
alpha is offline
met mij gaat alles goed hoor.

Hij heeft dingen uitgelegd en gezegd dat ik zoiets heb van 'misschien stel ik me ook wel aan', niet dat ik het oke vind wat hij deed maar ik maakte het wel erger dan het was.. denk ik zo.. na er met een goede vriend over gepraat te hebben..

Zucht.. maar toch vind ik het nog stom..
Oud 01-11-2004, 21:44
Verwijderd
ik dacht eerst 'oh, weer een meisje dat alles te serieus opvat'
maar daar ben ik van terug gekomen.

Ik zou ook boos zijn. Hij had best kunnen smsen, of kort bellen; heeft-ie contact met jou en nog zat tijd voor zichzelf (heb jij hem niet gebeld trouwens?). En hij mag ook wel wat duidelijker zijn.

Ik zou in deze situatie als het mogelijk was naar mijn vriend toe gaan en hem anders opbellen en hem dan lastigvallen met heel veel vervelende vragen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 22:11
Warsocket
Warsocket is offline
Tis niet leuk van hem, dat moet je gewoon even laten weten

Tip: niet zeuren over dat gekunffel, als dat gewoon vriendschappelijk is is adt gewoon een non-argument

gewoon laten merken dat je het niet leuk vind dat ie nix van zich heeft laten horen

want dat is natuurlijk wel lullig van hem
Oud 02-11-2004, 11:25
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 01-11-2004 @ 20:36 :
Als hij na twee maanden al zo ongeïnteresseerd doet... Met twee maanden hoor je beiden nog lekker verliefd te zijn en alles samen te willen doen! Ik zou hem vragen wat precies zijn bedoelingen zijn met jullie relatie, en of hij het misschien wat minder serieus meent dan jij? Sterkte ermee, meid! Ik zou dit ook absoluut niet tof vinden.
das wel weer waar....
Oud 02-11-2004, 13:14
rainfairy
rainfairy is offline
mja dat herken ik ook tis niet leuk...

ik weet niet hoe goed jij met je vriend kan praten....maar als ik dit zo lees heb ik het gevoel dat jij meer behoefte hebt aan hem dan hij aan jou....heeft hij wel iets van zich laten horen die week? of helemaal niks???
Oud 02-11-2004, 13:37
Verwijderd
Wat gek
Hmm, óf je belt hem op en zorgt ervoor dat jullie gaan praten, óf je wacht tot hij belt. Ik zou dat laatste doen, kijken hoe lang hij er over doet iets van zich te laten horen. 't Is misschien vreselijk moeilijk, maar proberen kan altijd.
Ik heb zoiets ook eens met mijn vriend gedaan, ik was altijd de persoon die belde en dingen afsprak, hij stelde nooit iets voor en belde nooit míj op. Dus mja, ik was het flink zat na een tijdje en besloot te wachten tot hij míj zou bellen. Dat werkte, na twee dagen belde hij en sindsdien belt hij vaak uit zichzelf. Gewoon proberen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten