![]() |
|
Nog meer mensen die deze game spelen ?
![]() En wat vinden we ervan ? Ik speel het zelf nu 2 daagjes en vind het best een vermakelijk spel ( alleen op gang komen in het begin is ietwat moeizaam als je nog geen geld hebt ) Voor de mensen die Project Entropia nog niet kennen, hier kun je deze gratis MMPORG downloaden ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Hmm windows 2000 of XP, kut 98 ![]() en een 1 ghz intel heb ik ook al niet, ik heb nog een 800. dat wordt dus geen Entropia voor mij ![]() Skeleton, verdien jij een beetje cash met dit spel?
||
Citaat:
10 PED ( Planet Entropia Dollars ) = 1 USD ( United States Dollar )
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Windows 98SE/ME/2000/XP DirectX 9.0b 1 GHz Intel / AMD CPU 512 Mb RAM Direct3D compatible video card with 32 Mb RAM* DirectX compatible sound device 1,5 GB free hard drive space Broadband Internet connection (ADSL or better) Tip: Install es wat anders als Win98, aangezien win98 er toch langzaam "uit aan het gaan is"
||
Citaat:
Ik heb de screenshots bekeken en ik vond 't om eerlijk te zijn een beetje .. uhh. . steriel .. eruit zien .. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
dus in het begin is het vooral zoveel mogelijk sweat verzamelen als je een niet betalende speler bent. En verder kun je verschillende professions doen om aan je PED te komen zoals: Hunting, Mining enz enz. Ik vind het iig een leuk spelletje, weer es wat anders ![]()
Laatst gewijzigd op 17-01-2005 om 21:57. |
![]() |
|
zover ik weet geen reclame oid in, dus weet ook niet wat de gedachte van mindmark erachter is met deze gratis mmporg
voor verdere info check maar es: www.project-entropia.com verder zit er bij de game ook een pdf waar alles over cashen en de PED waarde in dollars enz staat uitgelegd ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() goh na 2 dagen heb ik 2.48 PED!!! Feest! je kunt er alleen niks voor kopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Denk je echt dat 't veel beter word als je eenmaal kan gaan hunten? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben in deze game gerold via een paar vrienden dus spelen we het samen en verder gewoon wat slap ouwehoeren op skype tegen elkaar tijdens het spelen e.d. maken dit een best leuke game voor me ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je moet maar es naar het zuiden lopen vanuit camp phoenix, vervolgens zul je na een stukje aan je linkerhand een gecrashed spaceship vinden
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |