Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nja de achterbuurten is toch ook weinig te zien, maar als je bijvoorbeeld vanaf Salou met de trein komt kom je langs een soort Bijlmer van Barcelona, nja daar moet je gewoon niet komen denk ik. Maar goed, in Barcelona moet je natuurlijk ook oppassen voor zakkenrollers, ze zjin sneller dan je denkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat paulau de musica, daar ben ik nog nooit geweest. Lijkt me ook supre mooi zeg! goede tip: |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() al beetje bedacht wat je gaat zien? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben er al vaker geweest, maar nu ga ik met anderen, dus dan zullen we wel de bekende dingen afwerken denk ik ![]() Kom jij er vaak? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ik kom wel geregeld in Spanje, maarb en nu een keer of 7/8 in Barcelona geweest. Afgelopen vakantie 1 keer, het regende toen helaas dus weinig gezien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Jammer dat het regende, dan is het toch minder leuk hč .. Ik hoop dat het bij ons droog is ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De eerste keer dat ik er was heb ik ook alleen maar het Ramblas gezien en een stukje van de haven. Tweede keer zo'n rit gemaakt met een dubbeldekker, dus toen wel een goede eerste indruk gekregen/ En hopelijk is het dan droog ja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Waar in Spanje kom jij meestal dan ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meestal ga ik in de meivakantie naar Salou, en in de zomer naar een wat rustigere plaats aan die kust. Soms in de herfst naar de Costa Brava. Oehh ik wil weer<3. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wij zijn nu op zoek naar een camping. We hebben al 1 goeie gevonden maar we hebben van horen zeggend dat er vaak vliegtuigen overvliegen (ligt dicht bij de luchthaven). andere mensen die op camping geweest zijn, zeker ook reageren!! |
![]() |
||
Citaat:
Ook zaten we bij een gedeelte waar veel backpackers en jongeren zaten. Heel gezellig. Niet zo heel veel nederlanders, maar dat geeft niks. En lekker aan het strand. 'S avonds daar lekker hangen. En die vliegtuigen... de eerste 2 dagen zijn ze irritant, maar daarna hoor/merk je ze nauwelijks op. Ze vliegen ook niet altijd hetzelfde. Meld het maar als je meer wilt weten ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het enige wat ik graag nog zou willen weten is of de douches en wc's een beetje proper zijn... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wij zijn daar toen 3 weken geweest (met ouders, broers en zusje) en eigenlijk maar een paar dagen in Barcelona zelf geweest. Er was namelijk een hittegolf waardoor het er nog warmer was dan normaal en met 42 graden door een stad badjakkeren is ook niet alles ![]() Maar het is tot nu toe wel de mooiste stad waar ik ooit geweest ben (zelfs mooier dan Rome ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zoo gaaf daar |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat havengebied is zeker weten een aanrader. Strand, leuke bankjes om te zitten en ook een winkelcentrum! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |