Gezien het feit dat in de winkels allang pepernoten worden verkocht en we een beetje bijtijds met ditsoort dingen moeten beginnen (anders heeft iedereen al afspraken) inderdaad een topic over Sinterklaas in oktober.
Ik ben nog steeds van mening dat Sinterklaas vieren met DoP-mensen een leuk idee is, en op deze manier check ik even of er mensen zijn die die mening delen.
Het idee: iedereen 'trekt een lootje' en zoekt een cadeautje in de vorm van iets kleins dat ie linkt aan degene die op z'n lootje staat. Hierbij schrijven we natuurlijk een gedicht (daar zijn we DoP voor) over die persoon. Surprises is teveel werk, denk ik, daar heeft de jeugd het tegenwoordig te druk voor.
Het is een beetje kort dag en er zal snel duidelijk moeten worden wie komt, want er moeten lootjes getrokken worden.
Het kan natuurlijk niet in het weekend van 3,4 december want dan viert waarschijnlijk iedereen het thuis. Ik denk zelf aan een avond (etentje of gewoon na het eten). Opties:
Ervóór:
-Zaterdag 26 November (goed, dan kan ik zelf waarschijnlijk niet

)
-Zondag 27 November
Of juist erna, after-sinterklaas-party:
-Zaterdag 10 december
-Zondag 11 December
Het kan ook nog een kerstfeestje worden, en dan ergens in de kerstvakantie, maar als iedereen dan met zijn kont in de sneeuw of in de apres-ski-hut in oostenrijk (o.i.d.) zit werkt dat natuurlijk ook niet: wie is er dan wél?
Barst los

.