Oud 14-11-2005, 15:03
Verwijderd
Stank heeft een naam,
Het is jouw voornaam.
Pech heeft ook een naam,
Dat is je achternaam.

Je bent een hinderondervinder (tralalalaars)
Bij jou wordt alles een probleem (padadada)
Je bent een hinderondervinder (poempidoem)
En alles dat je aanraakt krijgt eczeem. (tararara)

Je bent een pechvogel pur sang
Met teveel noten op je zang
Altijd ruzie met je bagagedrager
Terwijl de tiende neger op je zadel klaarkomt, of andersom.

Je bent een hinderondervinder (lalala)
En ik had nog nooit gehoord (paf paf olé)
Van een hinderondervinder (dou doudou)
Die zo vaag is en gestoord. (tadaradiedadiedadam)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2005, 15:28
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Dit doet me denken aan een KvK tekst, door die deuntjes tussen haakjes en het woord 'hinderondervinder'.

Leuk woord is dat trouwens
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 16:34
Verwijderd
Voor de echte liefhebber een wav-file van deze carnavals-hit (of carnaval-shit). Natuurlijk met een (ten opzichte van mijn gewone stem) ietwat overdrevener en lallender stem.

http :// www32 .brinkster.com/nescistis/hinderondervinder.wav

zonder spaties kopieren naar adresbalk in nieuw venster.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 18:02
botervleug
botervleug is offline
Het klinkt behoorlijk venijnig, als dat de bedoeling was, chapeau voor het resultaat. Die negers zijn misschien een klein beetje over de top, maar aangezien alles flinke opgeklopte melk is hier past het wel.

De eerste strofe vind ik dan weer wat magertjes. Als je hem schrapt mist er niet veel. Maar ik zal het eens luisteren met muziek, zodra ik achter een computer zit met een luidspreker. Hoor ik ook je stem eens, kijken of je beter bent dan mij
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 18:07
Reem
Reem is offline
De link doet t bij mij niet, helaas, want ik had je best willen horen.
De tekst op zich vind ik nogal flauw. Meer kan ik er eigenlijk ook niet over zeggen.
Oud 14-11-2005, 18:49
botervleug
botervleug is offline
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Reem schreef op 14-11-2005 @ 19:07 :
De link doet t bij mij niet, helaas, want ik had je best willen horen.
De tekst op zich vind ik nogal flauw. Meer kan ik er eigenlijk ook niet over zeggen.
Je bent waarschijnlijk een of meerdere spaties vergeten weg te halen. Er zijn er 3.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 01:13
Verwijderd
Citaat:
Limaon schreef op 14-11-2005 @ 16:28 :
Dit doet me denken aan een KvK tekst, door die deuntjes tussen haakjes en het woord 'hinderondervinder'.

Leuk woord is dat trouwens
Dankje. Het deed mij ook denken aan KvK. Helaas begint KvK ook daadwerkelijk steeds meer te lijken op wat wij vroeger als 'ordinair' en 'sociaal onwenselijk' zagen. Liedjes als 'Allah Akbar', 'tieten' (op zich een geinig lied), en 'mijn oma heeft een nieuwe vriend' bevinden zich al ver over de grens van waar KvK in mijn ogen over mag gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 08:22
Verwijderd
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 15-11-2005 @ 02:13 :
Dankje. Het deed mij ook denken aan KvK. Helaas begint KvK ook daadwerkelijk steeds meer te lijken op wat wij vroeger als 'ordinair' en 'sociaal onwenselijk' zagen. Liedjes als 'Allah Akbar', 'tieten' (op zich een geinig lied), en 'mijn oma heeft een nieuwe vriend' bevinden zich al ver over de grens van waar KvK in mijn ogen over mag gaan.
'Het tietenlied', niet 'Tieten'
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Sophie schreef op 15-11-2005 @ 09:22 :
'Het tietenlied', niet 'Tieten'
In mijn playlist heet het gewoon 'tieten', maar ik geloof je wel. Leuk om te zien dat je terug bent... Wanneer komt de renaissance van Mirane? Forumbazin +? Seamoreminus? En misschien zelfs Jantine87?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 11:08
Verwijderd
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 15-11-2005 @ 12:03 :
In mijn playlist heet het gewoon 'tieten', maar ik geloof je wel. Leuk om te zien dat je terug bent... Wanneer komt de renaissance van Mirane? Forumbazin +? Seamoreminus? En misschien zelfs Jantine87?
Wie zal het zeggen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 11:19
Verwijderd
Maar Sophie, wat vond je nou van het liedje? Het je het ook geluisterd?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 15:29
botervleug
botervleug is offline
Ik heb het beluisterd. Je speelt beter piano dan dat je zingt. Maar ik neem aan dat als je er een beetje voor gaat, dat het dan een stuk beter is. (Zing je dan ook met een r trouwens?)

Het ritmische is in gezongen vorm trouwens echt verschrikkelijk, je zou het niet slechter kunnen krijgen als je je best deed, no offence
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 15:36
Verwijderd
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 15-11-2005 @ 12:19 :
Maar Sophie, wat vond je nou van het liedje? Het je het ook geluisterd?
Hij doet het niet, ook niet zonder 3 spaties...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 16:05
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Aaaaah ik heb net het liedje geluisterd en het is werkelijk VERSCHRIKKELIJK

Je stem lijkt trouwens akelig eng op die van de broer van een vriendin van me
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 16:38
Porcelain
Porcelain is offline
Getverderrie, nu heb ik dit serieus de hele avond nog in mijn hoofd ook, bedankt.

Maargoed, toch leuk dat je je muzikaal ook nog uit en ons daarvan wil laten meegenieten, hoor.

Ik vin dhet persoonlijk zelfs als carnavalshit niet geslaagd: daar zit meestal nog wel structuur in. Of een fanfareband achter.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Limaon schreef op 15-11-2005 @ 17:05 :
Aaaaah ik heb net het liedje geluisterd en het is werkelijk VERSCHRIKKELIJK

Je stem lijkt trouwens akelig eng op die van de broer van een vriendin van me
Oh, maar het is ook niet mijn stem . Ik heb de stem, het ritme en eigenlijk de hele act van lichtelijk aangeschoten, brallerig jongetje geďmiteerd om zo het idee achter dit lied beter duidelijk te maken.
Als Beyoncé dit lied zou zingen zou ze er niets van bakken.

Natuurlijk denk je niet als eerste aan Camus en zijn absurdisme als je dit hoort, maar als je dat wel doet heb je wellicht een nieuw beeld van dit levenslied.

Als je Pierce Brosnan in het echt tegenkomt trap je hem toch ook niet in zijn ballen, omdat je vindt dat hij in jouw ogen te veel vrouwen versiert of omdat hij een pistool bij zich heeft?
Het gaat om de act die je neerzet.

@ Porcelain: Wat leuk dat er nu iemand rondloopt die mijn liedje in haar hoofd heeft!

En verder; Nietzsche zei al eens dat de waarde en het plezier van het leven gelijk staat aan de hoeveelheid rollen die je weet te spelen. Het is een teken van vrijheid om te kunnen spotten met de paradox van je identiteit.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 18:07
Ydorfine
Ydorfine is offline
Ik kan me niet voorstellen dat Nietsche plezier had, en zou hem ook niet gebruiken als goed voorbeeld op dit gebied.
Oud 15-11-2005, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Ydorfine schreef op 15-11-2005 @ 19:07 :
Ik kan me niet voorstellen dat Nietsche plezier had, en zou hem ook niet gebruiken als goed voorbeeld op dit gebied.
In dat geval is jouw idee van het begrip 'plezier' waarschijnlijk enigzins rigide. Met plezier bedoel ik hier inderdaad niet het aantal uren dat hij besteedde aan het bier drinken voor de televisie, uitgaan en volksdansen.

Daarnaast gebruik ik Nietzsche hier niet als voorbeeld, ik citeer hem slechts. Zelfs als de duivel iets zegt dat je kan gebruiken moet je dat niet ontlopen, slechts omdat hij de duivel is. Dan werk je je doel namelijk tegen.
En het doel in dezen zou de zelfontwikkeling moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 15:18
ExVaal
ExVaal is offline
Bestand werkt niet meer.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 16-11-2005 @ 16:18 :
Bestand werkt niet meer.
Bij mij nog wel. Je moet 3 keer een spatie weghalen in de url: Als ik em zonder spaties neerzet en je erop klikt doet ie het niet vanwege een verbod op deeplinken.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 17:01
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 16-11-2005 @ 16:38 :
Bij mij nog wel. Je moet 3 keer een spatie weghalen in de url: Als ik em zonder spaties neerzet en je erop klikt doet ie het niet vanwege een verbod op deeplinken.
Ja, dat had ik zelf ook nog wel (tot 3x toe zelfs!) in dit topic gelezen, en ik ben nog nét niet zo dom dat ik spaties in een URL ga zetten.

Maar.

Jerney: Ik vind het heeeeelemaal niks.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 20:35
geen dichter
geen dichter is offline
bij mij werkt de url wel

overgens vind ik het opeens overgaan in ritme tussen de 1ste en de 2de strove beetje te snel, bijna iedere strove loopt goed behalve de derde.

vind het wel leuk dronkenmans gelal, past goed bij je

(zie je bij idols voorrondes nog wel )
Oud 16-11-2005, 20:46
Sketch
Sketch is offline
--> Muziek->Eigen Muziek
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 01:27
Verwijderd
Ik had graag bij de Idols-voorronde meegedaan, om vervolgens op tv te kunnen roepen dat het hele Idols een farce is, maar die nazi's hebben de voorrondes alleen op zaterdag en ik heb mijn uitnodiging helaas moeten laten voor wat het is.

@ Vaal.

Ik zou je willen verzoeken om niet meer te reageren op mijn posts. Al sinds ik met je vriendin heb geneukt zit je al mijn posts te lezen en dat moet je natuurlijk zelf weten, maar val mij er niet mee lastig. Je hebt zelf uitdrukkelijk aangegeven niets met mij te maken te willen hebben, dus flikker even een eind op zeg.

edit: een wijze vrouw wijst mij er nog even op dat je post niet constructief was.

Laatst gewijzigd op 17-11-2005 om 01:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2005, 05:29
Verwijderd
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 17-11-2005 @ 02:27 :
Ik had graag bij de Idols-voorronde meegedaan, om vervolgens op tv te kunnen roepen dat het hele Idols een farce is, maar die nazi's hebben de voorrondes alleen op zaterdag en ik heb mijn uitnodiging helaas moeten laten voor wat het is.

@ Vaal.

Ik zou je willen verzoeken om niet meer te reageren op mijn posts. Al sinds ik met je vriendin heb geneukt zit je al mijn posts te lezen en dat moet je natuurlijk zelf weten, maar val mij er niet mee lastig. Je hebt zelf uitdrukkelijk aangegeven niets met mij te maken te willen hebben, dus flikker even een eind op zeg.

edit: een wijze vrouw wijst mij er nog even op dat je post niet constructief was.
Offtopic: Inderdaad.
Maar flikker jíj ook een eind op. Hij reageert inhoudelijk.
Dat jíj zijn vriendin hebt geneukt blijft maar voorbij komen.

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1299595

Het herhaalt zich tegenwoordig zelfs om de paar dagen.
Stop jouw orginaliteit in het maken van gedichten, niet in de 'met-loze-informatie-zwaaien-kampioenschappen-trainingen'.

bla... zelfweten... bla... 'maar val mij er niet mee lastig.'
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Sophie schreef op 17-11-2005 @ 06:29 :
Offtopic: Inderdaad.
Maar flikker jíj ook een eind op. Hij reageert inhoudelijk.
Dat jíj zijn vriendin hebt geneukt blijft maar voorbij komen.

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1299595

Het herhaalt zich tegenwoordig zelfs om de paar dagen.
Stop jouw orginaliteit in het maken van gedichten, niet in de 'met-loze-informatie-zwaaien-kampioenschappen-trainingen'.

bla... zelfweten... bla... 'maar val mij er niet mee lastig.'
Ik zie niets staan in dat topic waar je naar verwijst hoor. En ik heb hem inmiddels een PM gestuurd waaraan ik hem eraan herinnerde dat hij mij er meerdere malen op wees dat hij 'van mij walgt', dat ik 'uit zijn leven moet verdwijnen', dat 'hij hoopt dat ik erin zal stikken' en of ik 'hem met rust wil laten'.
Vervolgens weet hij nog steeds op de meeste topics waar ik kom zelf ook te verschijnen.
Oh, ik heb je lief. Trouwens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten