Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als Beyoncé dit lied zou zingen zou ze er niets van bakken. Natuurlijk denk je niet als eerste aan Camus en zijn absurdisme als je dit hoort, maar als je dat wel doet heb je wellicht een nieuw beeld van dit levenslied. Als je Pierce Brosnan in het echt tegenkomt trap je hem toch ook niet in zijn ballen, omdat je vindt dat hij in jouw ogen te veel vrouwen versiert of omdat hij een pistool bij zich heeft? Het gaat om de act die je neerzet. @ Porcelain: Wat leuk dat er nu iemand rondloopt die mijn liedje in haar hoofd heeft! En verder; Nietzsche zei al eens dat de waarde en het plezier van het leven gelijk staat aan de hoeveelheid rollen die je weet te spelen. Het is een teken van vrijheid om te kunnen spotten met de paradox van je identiteit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast gebruik ik Nietzsche hier niet als voorbeeld, ik citeer hem slechts. Zelfs als de duivel iets zegt dat je kan gebruiken moet je dat niet ontlopen, slechts omdat hij de duivel is. Dan werk je je doel namelijk tegen. En het doel in dezen zou de zelfontwikkeling moeten zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar. ![]() Jerney: Ik vind het heeeeelemaal niks. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar flikker jíj ook een eind op. Hij reageert inhoudelijk. Dat jíj zijn vriendin hebt geneukt blijft maar voorbij komen. http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1299595 Het herhaalt zich tegenwoordig zelfs om de paar dagen. Stop jouw orginaliteit in het maken van gedichten, niet in de 'met-loze-informatie-zwaaien-kampioenschappen-trainingen'. bla... zelfweten... bla... 'maar val mij er niet mee lastig.' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vervolgens weet hij nog steeds op de meeste topics waar ik kom zelf ook te verschijnen. Oh, ik heb je lief. Trouwens. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|