Oud 19-06-2002, 15:54
Verwijderd
Het is ondertussen alweer een hele tijd geleden dat er een Lifestyle Kledingbazaartopic is langsgekomen (ik geloof destijds door italianboy geopend)...bij mijn weten minstens een halfjaar, dus het leek me wel weer eens leuk om er één te openen!

Heb je kleding of accessoires die je kwijt wil of ben je ergens naar op zoek? Post hier een scan, foto of omschrijving van wat je aanbiedt of naar op zoek bent!

Have fun

[edit - ik zal zelf wel aftrappen, maar dan moet ik even m'n scanner op deze PC aan de praat krijgen ]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2002, 16:30
Lindansje
Lindansje is offline
moet dit niet eigenlijk veel meer op V&A?
Oud 19-06-2002, 16:37
de
de is offline
Goed dat je dit topic opent, want ik moet een hoop kwijt..

standaard buttondown-overhemd blake 100% cotton, de dikkere kwaliteit (voor de insiders), maat L, ik draag hem nog best vaak, maar hij is eigenlijk toch te groot, nieuwprijs f220,-

zwart polo jeans co overhemd (ik heb exact dezelfde in het donkergroen) met parelmoeren knopen. nog in goede staat, maat M, net te klein geworden, nieuwprijs f170,-

witte broek G-star ronic, maat 32/34, ik doe hem weg omdat de taillemaat toch een paar maatjes te groot is, nieuwprijs f150,-
(Bliksem, zocht jij niet zo'n broek? )

En zelfs voor de meisjes heb ik wat, deze nog in goede staat verkerende blouse van donaldson, erg leuk.
Het is ongeveer een medium, en de nieuwprijs was rond de f170,-

Over al de prijzen van de artikelen valt te onderhandelen, doe maar een leuk bod!
Ook wil ik dingen ruilen, een broek en een overhemd tegen een leuke rugby of polo wil ik best over nadenken.

Laatst gewijzigd op 19-06-2002 om 16:57.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 17:17
Esmée
Esmée is offline
Waarom koop jij dingen altijd een paar maten te groot dan
En nee Donaldson hoef ik niet, droeg ik toen ik tien was

Ik bied niks aan want ik wil al mijn kleertjes zelf houden ook al draag ik de helft toch niet meer
Oud 19-06-2002, 17:29
Verwijderd
Ja leuk he

Ik heb zelf ook nog wel wat spul liggen (mede vandaar dat ik deze topic opende )

Donkerblauw/offwhite gestreept poloshirt met korte mouw van Ralph Lauren, maat XL - was nieuw fl 169,95

Azuurblauw/wit gestreepte rugbysweater van Gant, maat XL - was nieuw fl 269,95

Buttondownhemd met lange mouw van Tommy Hilfiger, borstzakje met logo, maat XL. In beige en wit - waren nieuw fl 179,95

Zwarte bandplooi broek van Brax, casual model, maat 48 (komt overeen met 32/32). De kleur is niet zo duidelijk vanwege een brakke scanner - was nieuw fl 219,95

Over alle prijzen valt natuurlijk te praten, alles is in nieuwstaat, brandschoon en zonder beschadigingen, het meeste maar een enkele keer gedragen. Dus: heb je interesse, mail me

Laatst gewijzigd op 19-06-2002 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 17:41
acid-star
acid-star is offline
Ik heb nog een heeeel staaaaapel glam-elf kleren (denk aan een hoop glitter) wie ze wil, mag ze hebben tegen een lage prijs

ik post binnekort wel fotos ofzo...
Oud 19-06-2002, 17:41
Verwijderd
ik heb hier nog een gehaakt regenboogvissershoedje maar heb m eigenlijk NOOOOOOIT opgehad.. hij was 25 piek zal nog wel ff een foto ervan maken, ow wacht heb dr nog een van 8ball toe had een vriendin van me hem geleend :

Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 17:43
Verwijderd
Citaat:
acid-star schreef:
Ik heb nog een heeeel staaaaapel glam-elf kleren (denk aan een hoop glitter) wie ze wil, mag ze hebben tegen een lage prijs

wat versta je psies onder elfen kleding???? Zal ook allemaal wel veeeel maatjes te klein zijn
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 17:47
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
acid-star schreef:

Idd foto's posten! Heb je rokjes?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 17:49
acid-star
acid-star is offline
Ik heb wel 1000 rokjes
Oud 19-06-2002, 17:53
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
jajajaja fototjes van rokjes
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 17:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Mmm ziet er leuk uit... zou ik het passen

en De: Nah ik zoek/zocht een ander type, een Elwood, en dan een witte uit de nieuwe collectie. Maarja ik heb m aan gehad en hij stond me niet Ook in lichtblauw aan gehad maar dat stond me ook niet en ik leek net een pooier
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 17:59
de
de is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja leuk he

Ik heb zelf ook nog wel wat spul liggen (mede vandaar dat ik deze topic opende )

Donkerblauw/offwhite gestreept poloshirt met korte mouw van Ralph Lauren, maat XL - was nieuw fl 169,95

http://members1.chello.nl/~p.buikstra/polotje.jpg

Deze vind ik héél erg mooi, alleen xl is echt te groot.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:00
de
de is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Waarom koop jij dingen altijd een paar maten te groot dan

Die broek komt doordat ik wat ben afgevallen.
En dat overhemd heb ik gewoon te snel gekocht.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:00
Verwijderd
Wat is dit voor loze topic..
Waar denk je dat V&A voor is
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:02
Verwijderd
Citaat:
de schreef:

Die broek komt doordat ik wat ben afgevallen.
Nou die zou ik nog maar niet weg doen dan, want als je straks gaat studeren beloof ik je dat't er weer bij komt
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:03
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
Dat is aan de FB's om te beslissen, en als er ERGENS een levendige handel in kleding kan komen, is het hier wel...

dus ga nou maar weg vuile vuilnisbakkeneter
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:12
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
Donder jij nou eens een keertje op, irritante hielenlikker! Je hangt me allang de keel uit op Feedback en H&T met je bijdehante geblaat en het herhalen van dingen die allang gezegd zijn...als je éven naar boven scrollt kun je zien dat er al iemand is geweest die heeft voorgesteld deze naar V&A te verplaatsen, dus dan hoef jij het heus niet nog een keer te doen! Mislukt stuk dienstklopper...heb je heimwee naar je FB-tijd ofzo? Rot gewoon op en ga wat nuttigs doen!

Trouwens, zoals ik al zei, er is al eerder een bazaartopic geweest en die bleef hier staan, om de eenvoudige reden dat op V&A gewoon te weinig serieus geïnteresseerde mensen komen (en te weinig mensen in het algemeen). Lifestyle lijkt me een prima plek voor zoiets, mits het bij één topic blijft en er niet in gechat wordt.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:40
Diana's~Acolyte
*rolt over de grond van het lachen* aplausje voor nare man
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Bliksem schreef:
Ik weet het niet...je zou het eens moeten passen he

Het is extralarge, bij Ralph Lauren is dat redelijk, maar jouw figuur kennende denk ik niet dat het er gek uit zal zien...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:48
little lady
little lady is offline

DIE POLO IS VET!

maar ik pas hem niet ..
Oud 19-06-2002, 18:55
Synonym
Synonym is offline
Hmmm... ik heb eigenlijk nix wat ik weg wil doen maareh... iemand misschien nog plooirokjes die ze niet meer nodig hebben? niet te kleine maatjes pleaz (alla 34/36 ofzo, die zijn dus te klein!!!)

Laatst gewijzigd op 19-06-2002 om 19:03.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 19:13
Faery
Faery is offline
Nogal wijduitlopende zwarte broek

van zwart spijkerstof, zitten kleine vage gele puntjes doorheen zodat ie in't licht een gelige glans krijgt

Size 30
Length 32
- heb 'm ff opgemeten: 104 cm lang, taillegeval rondom 80 cm.
Onderaan bij de pijpen rondom ook 80 cm breed, dus je kunt heerlijk op je bek gaan Vanaf de knieen wordt 'ie pas echt wijd, dus niet gelijk vanaf bovenaan.

Merk is The Basic 5p Jeans (By American AJ) - zegt me geen aarsch, misschien jou wel :]

Foto heb ik niet, mocht dur iemand geinteresseerd zijn ga dan ff naar de meeting van a.s zaterdag .. mja, of desnoods maak ik nen foto, maar dat duurt dan weer 2 weken ofsow :/

Nieuwprijs: 65 euro ()
Vraagprijs: 35 euro ofzow.

[edit] ow, en onderaan is 'ie nog totaal niet gerafeld, wow [/edit]
Oud 19-06-2002, 19:15
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
In de aanbieding: Een felgroen rokje ( echt super licht fel groen ), kort, strak( iets te strak naar mijn smaak ) met aan de onderkant ( hele ) kleine aquablauwe stipjes/dingetjes ( maar die vallen niet zo heel erg op )

Bied maar
Oud 19-06-2002, 19:28
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Bliksem schreef:

dus ga nou maar weg vuile vuilnisbakkeneter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2002, 19:29
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
ik heb hier nog een gehaakt regenboogvissershoedje maar heb m eigenlijk NOOOOOOIT opgehad.. hij was 25 piek zal nog wel ff een foto ervan maken, ow wacht heb dr nog een van 8ball toe had een vriendin van me hem geleend :

haha
me ex heeft die ook
Oud 19-06-2002, 19:30
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
Bliksem schreef:

en De: Nah ik zoek/zocht een ander type, een Elwood, en dan een witte uit de nieuwe collectie. Maarja ik heb m aan gehad en hij stond me niet Ook in lichtblauw aan gehad maar dat stond me ook niet en ik leek net een pooier
Die heb ik allebei
Oud 19-06-2002, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:

Die heb ik allebei
tja.. die witte vind ik echt mooi! Hij stond me gewoon niet maar anders had ik m echt gekocht want ik vind't een heel mooie zomerbroek. Die blauwe vind iets té met iets roods er boven ofzo. Wel leuk te combineren met iets wits/donkerblauws denk ik.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 20:06
de
de is offline
Citaat:
nare man schreef:

[img]http://members1.chello.nl/~p.buikstra/polotje.jpg[/img

Ruilen tegen mijn rode overhemd?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 20:19
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
In de aanbieding: Een felgroen rokje ( echt super licht fel groen ), kort, strak( iets te strak naar mijn smaak ) met aan de onderkant ( hele ) kleine aquablauwe stipjes/dingetjes ( maar die vallen niet zo heel erg op )

Bied maar
ik ben trouwens erg gelukkig met jouw broek die ik in de vorige bazar had gekocht hij zit echt relaxt

verder heb ik nog niks echt leuks gezien, die broek van feary pas ik helaas nie
Oud 19-06-2002, 21:31
rodina
rodina is offline
*Spijkerjasje van Replay.
Donkerblauw, beetje valig bij de borstzakjes, kort model, verder vrij simpel. Op de kraag zitten aan beide kanten op de punten 3 spikes en op de borstzakken ook 3. Je kan ze er af halen, indien gewenst. Maat M, maar valt redelijk klein, al m'n andere kleren zijn S. Waarom doe ik 'm weg? Ik heb 'm gewoonweg nooit aan, en ik vind het zonde om 'n spijkerjasje van 249,95 gulden in de kast te laten hangen. Ik hoef niet een wereldbedrag er voor te hebben, dus doe een bod

*Spijker/stretchbroek van Loïs.
Donkerblauw, knoopjes maar je ziet de knoopjes nog gewoon (zit geen stukje voor zegmaar), twee zakjes voor en twee zakjes achter. Tis een strak model, maar wel van stretch, dus 't zit wel fijn (niet het idee dus dat je pootjes helemaal worden afgeknelt) vanaf de knie loopt ie iets wijd uit (niet gigantisch, maar iets), aan de onderkant van de broekspijp zit een heel klein randje franjes (minder dan een halve cm). Verder zit de hele broek vol met gele en zachtoranje stiksels. Ziet er echt heel leuk uit. (en ja dat was al zo toen ik 'm kocht..) Ik heb 'm gewoon nooit meer aan, veranderd een beetje van kleding.. Tis een hele vrolijke broek, nog in goede staat. Taillemaat ik denk 27 of 28 en de broek valt redelijk lang.. Nieuwprijs was 190 gulden, bied maar wat, anders ligt ie hier ook alleen maar weg te rotten

mail; rodinaheerscht@hotmail.com
Oud 19-06-2002, 21:46
Eaglewing
Eaglewing is offline
Leuk, verkoop uw kleding @ scholieren.com!

Ehm ik heb nog een standaard (voor mij te klein) RL (Ralph Lauren voor de kenners ) polo liggen. Maat S en de kleur is zwart (met rood paardje). Bied maar iets via info@budgetdesign.nl
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 21:47
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dus: heb je interesse, mail me
Hmmm, leuke polo & rugby!! Maar ik heb geen XL
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 22:05
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Citaat:
acid-star schreef:

ben wel erg geinterreseerd.
Welke maten?
Oud 19-06-2002, 23:11
Ninnoc
Ninnoc is offline
Zo'n topic bestond ook voor mijn fbschap en toen mocht het ook dus ik zie geen reden hem nu te verplaatsen aangezien het beleid op dit punt niet verandert is en ik het erg krom zo vinden.

en nare man hou je in
Oud 19-06-2002, 23:20
Verwijderd
OOOOH nee he.. ik kan echt niet tegen dit soort topics

ben in elk geval heel geinterreseerd in acid-stars elfendingetjes.. en ik wil het groene rokje van fallen_tear hebben.. en roels *kijkt even* Basic 5p Jeans (By American AJ)-ding..

en daarbij heb ik hardstikke geen geld :/
*gaat maar eens vragen of ze ook doordeweeks kan werken ipv alleen maar in't weekend*
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
en nare man hou je in
Ik hou me vrijwel altijd in, maar McLaren is één van de weinige forummers die écht op mijn zenuwen werkt. En overigens niet alleen op die van mij, want er is al eens een topic over zijn trollgedrag geweest op Feedback.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 23:59
acid-star
acid-star is offline
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:

ben wel erg geinterreseerd.
Welke maten?
maat 38 pardon ik ben dik.

Ik zal morgen even fotos maken...
Oud 20-06-2002, 00:12
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
acid-star schreef:

dus ik ben ook dik maat 38

ben ook wel geïnteresseerd
Oud 20-06-2002, 00:14
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

ielskebielsje wil die vast wel hebben, die liep er laatst ook de hele tijd mee
Oud 20-06-2002, 07:57
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
blablabla
Wat ijl JIJ nou weer over bijdehand geblaat,
denk je nou echt dat ik een persoon als jou nou serieus ga nemen?

Nou, echt niet dus...

En iemand heeft dat idd al gezegd, ik gaf ermee alleen aan dat ik het ermee eens ben

Ennuh, wat nuttigs doen, doe ik toch al..
Like I care dat jij je ergert aan mij
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 08:14
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
McLaren schreef:

Like I care dat jij je ergert aan mij
eigenlijk wel een beetje anders zou je niet reageren
Oud 20-06-2002, 08:23
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Faery schreef:
Nogal wijduitlopende zwarte broek

van zwart spijkerstof, zitten kleine vage gele puntjes doorheen zodat ie in't licht een gelige glans krijgt

Size 30
Length 32
- heb 'm ff opgemeten: 104 cm lang, taillegeval rondom 80 cm.
Onderaan bij de pijpen rondom ook 80 cm breed, dus je kunt heerlijk op je bek gaan Vanaf de knieen wordt 'ie pas echt wijd, dus niet gelijk vanaf bovenaan.

Merk is The Basic 5p Jeans (By American AJ) - zegt me geen aarsch, misschien jou wel :]

Foto heb ik niet, mocht dur iemand geinteresseerd zijn ga dan ff naar de meeting van a.s zaterdag .. mja, of desnoods maak ik nen foto, maar dat duurt dan weer 2 weken ofsow :/

Nieuwprijs: 65 euro ()
Vraagprijs: 35 euro ofzow.

[edit] ow, en onderaan is 'ie nog totaal niet gerafeld, wow [/edit]
Kun je toch alsjeblieft een foto maken???? ( k snap dat met dat gele niet )

En de bovenomtrek ( 80 cm ) is dat echt in je taille gemeten ( dus ter hoogte van je navel ) of meer op je heupen? ( en is het dus een heupbroek of zo'n hoge? )
Oud 20-06-2002, 09:16
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Citaat:
acid-star schreef:

Hm, dan ben ik nog dikker...
Maat 38 past waarschijnlijk niet.
Maar ik geef de hoop niet op, ik ben op dieet, dus misschien pas ik ooit nog wel eens in maatje 38
Oud 20-06-2002, 09:36
Qamra
Qamra is offline
Kheb zoveel spul dat ik kwijt wil, maar dat is te oud om te verkopen (daarbij; de mensen in Polen kunnen het beter gebruiken dan jullie..)

Oud 20-06-2002, 09:45
Diana's~Acolyte
*wacht op fotos van acid-star*
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 09:53
hairsprayqueen
hairsprayqueen is offline
Woei.......!!!!! Kleertjes in de verkoop!!!! Ik zal m'n ogen open houden!!!!! Ben vooral benieuwd naar kleertjes van Acid-Star!!!

Maar dit is hier ook al 1000x gezegd, dus er zal dadelijk wel een stormloop komen op haar kleren!!!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 10:18
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
acid-star schreef:

Aha! Heb ook maat 38 (soms, soms ook 36) dus nu wil 'k ze zékerrr zien...
Hé en ik krijg toch nie de laatste keus omdat ik (te?) ver weg woon hé??
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 10:33
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:

Bied maar
heb je dr een foto van *kijkt smekend*

en ik wacht ook op foto's van Acid-star
Oud 20-06-2002, 11:06
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef:
Buttondownhemd met lange mouw van Tommy Hilfiger, borstzakje met logo, maat XL. In beige en wit - waren nieuw fl 179,95
Ik reserveer die witte, wil je die meenemen als ik je weer zie?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten