![]() |
|
Goed,
dit wordt misschien een beetje een onsamenhangend verhaal, want een heel uitgebreid plan bestaat (nog) niet, maar sinds gister loop ik met het idee rond om de verschillende fora van Kunst en Cultuur eens een keertje samen te laten werken d.m.v. kleine projectjes. Ik geloof 'dat dit de inspiratie van beide kanten een nieuwe boost zou kunnen geven' (ja ik weet het, klinkt cliché, maar hopelijk is het allemaal niet zo ernstig). Het betreft hierbij een samenwerking tussen woord en beeld, een combinatie die doorgaans heel mooi uitvalt lijkt mij zo. Het plan kreeg behoorlijk wat bijval, dus hierdoor raak ikzelf er zo langzamerhand ook van overtuigt dat het nog wel eens zou lukken ook. Voor duidelijkere uitleg verwijs ik jullie door naar DoP, daar is het topic gister gestart en klinkt mijn hele gebrabbel misschien ook wat logischer (ik geef je geen al te grote kans maar och...): - klik klik klikkerdeklik - Ik hoop dat het jullie ook wat lijkt? ![]()
Laatst gewijzigd op 24-04-2006 om 21:49. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Korte, bondige samenvatting:
Citaat:
![]() We gaan werken met contactadvertenties. Op DoP & Letteren zullen advertenties komen waarin men zijn 'plaatje' (wat dus alles kan zijn, zolang het maar op een schermpje past) kan plaatsen, of gewoon kan zeggen dat hij/zij graag samen wil werken met iemand en dan kan iemand anders daar op ingaan. Op ATRistiek komt dan eenzelfde topic waarin DoP'ers en Letteraars hun verhaal/gedicht neerzet of dus om een maatje vragen. Dan pm'en die mensen zelf verder over het hoe of wat. De werken die hieruit komen rollen kunnen dan op de normale manier beoordeeld worden in normale daartoe bestemde topics. Ik hoop heel erg dat dit plan gaat lukken. ![]()
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
samenwerkingsproject met andere subfora Rita Pavlovic | 5 | 25-04-2006 16:03 | |
Verhalen & Gedichten |
samenwerkingsproject met andere subfora? Rita Pavlovic | 39 | 25-04-2006 15:36 |