Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb er zin in ![]()
||
Citaat:
xxx marloes |
![]() |
|
BTW, ik kan Crank aan iedereen aanbevelen.
Via www.city-ticket.nl is het trouwens heel makkelijk om te reserveren (per voorstelling krijg je een apart nummer), dus dan hoef je niet perse alles van tevoren te kopen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daan, kom je nog? Ralph kan niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Leuke film over Role Playing Games, wel een beetje kinderachtig, maar leuke humor. 3/5 The Ungodly Erg donkere thriller/horror over een documentaire maker die een deal sluit met een seriemoordenaar om zijn werk te filmen. Niet heel bijzonder, bij vlagen spannend, maar dan ook echt heel erg spannend. 3/5 How to get rid of the others Lees zelf maar http://moviemeter.nl/film/41960 Erg, erg leuk. Een bizar gegeven en heerlijke zwarte humor. 4/5 Mad Cowgirl Over een chick die gek wordt na het eten van met BSE besmet vlees. Een leuk gegeven maar dit is troep van de bovenste plank, we hebben hem dan ook niet uitgekeken. 1.5/5 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Black Sheep was wel lachen om de slechtheid , Q&A vrij suf (halve zaal ging vóór het interview gauw weg) maar de regisseur kwam idd wel sympathiek over. Paprika was gewoon gruwelijk gaaf. Lekker handig in dezelfde zaal ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Vooraan de rij van de verrassingsfilm stond zo'n 12 jarig jochie die met zijn keurige ouders vrijkaartjes had gewonnen, en totaal uit de toon van de gemiddelde bezoeker vielen. Heel zielig, maar wel grappig.
Vader: Ik hoor dat er criminaliteit in deze film voor zal komen? Kindje: Papa, het zal een film voor 12 jaar en ouder worden. Ik (in mezelf): WTF? Kindje: Ik hoop dat het Ghost Rider zal zijn! Zaalwacht: Nee, die film is al in premiere geweest. ![]() Kindje: Het gaat Ghost Rider worden! Vervolgens gaat de zaaldeur open, en moet het kind gillend wegrennen om niet geplet te worden tussen de deur en de muur. ![]() Ohja, en toen kwam dat gezin naast mij zitten in de zaal, en was de verontwaardiging groot toen bleek dat het niet Ghost Rider was. ![]() Citaat:
![]() Ook The Tripper gezien. Aardig, maar niet echt spannend of memorabel. Als afsluiter Ils (Them). Serieus, dat was eng. En gruwelijk goed gefilmd. Gaat dat zien. AFFF zit er voor mij op, blij dat ik er dit jaar bij was!
Laatst gewijzigd op 24-04-2007 om 09:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() The Bothersome Man was mijn laatste film deze afff, en wat voor 1 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Idd volgend jaar weer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De andere winnaars (Adam's Apples en Bothersome Man) heb ik helaas gemist. Maar er waren zat goede films op het festival, dus ik ben er niet rouwig onder. En de festival directeur heeft zich op het officiële forum verontschuldigd voor The Invisible. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan? Verwijderd | 500 | 11-07-2007 08:47 | |
Films, TV & Radio |
Paprika (anime, 2006) kamikazehans | 5 | 25-06-2007 17:07 | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
De Kantine |
Verkloot mijn quote Verwijderd | 500 | 06-05-2007 16:33 | |
Films, TV & Radio |
Pan's Labyrinth (Del Toro, 2006) Carn | 72 | 06-05-2007 14:01 | |
Films, TV & Radio |
Afff 2007 Verwijderd | 1 | 16-04-2007 19:37 |