Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn hond valt altijd mensen op brommers en op rolschaatsen aan, simpel omdat het een eng geluid voor hem is, zo wil ie heel soms ook wel eens random mensen aanvallen, toevallig vaak de mensen die ikzelf niet mag of zelfs ruzie mee heb (gehad)
misschien haat jij wel gesluierde mensen! thuis is mn hond overigens ook echt gewoon heeel lief, heeft nog nooit gebeten oid, altijd blij en speels |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bedankt voor jullie tips ^^
Blijkt dat het steeds dezelfde drie vrouwen zijn waar hij naar blaft, ze zijn famillie van zo'n jongentje die hem altijd loopt te treiteren, wss ruikt hij dat. Nu ik weet wie het zijn is het gemakkelijker ze te ontlopen, want de rest van de mensen doet die niets. Hehe en ik haat zelf gesluierde vrouwen niet, maar ken het wel dat hij indd anders doet tegen mensen waar ik het niet goed mee kan vinden. |
![]() |
||
Citaat:
Ik blaf naar een gesluierde vrouw, ik krijg op mijn flikker, de gesluierde vrouw zorgt ervoor dat ik op mijn flikker krijg. Afstraffen kan dus ook averechts werken, ik negeer altijd al het ongewenste gedrag. Laatst kwam er iemand voorbij op skates, mijn hond kent dat niet en ging helemaal over de rooie. Ik loop gewoon door. Geef geen ruk aan de riem, zeg niks, ik doe gewoon of er niks aan de hand is. Als het goed is ben jij de baas over je hond, de baas van de 'roedel', de hond kijkt dus naar jou om te zien wat gewenst gedrag is in vreemde situaties.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |