Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
*tsjekt winamp lijst op drugs enzow*
1) marilyn manson - don't like the drugs (but the drugs like me) 2) nin - the perfect drug 3) Zeromancer - need you like a drug 4) incubus - smokin' tha herb again 5) marilyn manson - dance of the dope hats 6) cypress hill (ongeveer alles) 7) undeclinable - alcohol 8) hed pe - jesus 9) sublime - smoke two joints I know my limitations, I just don't know where to quit, I know when I'm addicted, but hey, I can't get enough of that shit..
|
is er niet al zo'n soort topic? http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=29472
igg iets van infected mushroom of iets ska ofzow
||
Citaat:
*blijf downloaden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
1) osdorp posse - steek em op
2) osdorp posse - leot-sed-dap < 3) onderhonden - dronken 4) ABN - nadezak zijn wel wat lachuh nummers
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar wel chill ![]() Bran van 3000 - Go Shoppin' is ook wel leuk, maar minder... ook goe is: Air - All I Need ![]() Andy Dick - Drugs Arent...uhh.....that bad ( lol ![]() cheap trick is ook cool ![]() en deze is gewoon puur lol: Cheech And Chong - Reefer Song relax: Counting Crows - Mr. Jones ook relax: Dandy Warholes - Sleep the doors is ook chill naja, kep nog veel meer in me winamp lijst |
![]() |
|
Bedoel je nou songs over drugs of songs die goed zijn om te horen als je stoont bent?
In het laatste geval zijn placebo en muse erg aan te raden ![]() of gewoon jaren 60-70 psychedelische muziek ![]() In het eerste geval weet ik er niet zo veel... Not An Addict vinnik wel een phat nummer... naja... veel muse liedjes zijn wel gebaseerd op (paddo-) "ervaringen" ![]() en placebo - Special K is ook errug phat
|
![]() |
haha Jaren 60 fans?
- Jefferson Airplanes - White Rabbit en somebody to love ![]() -portishead - revange of the numb -Kinderen voor Kindere - op een onbewoont eiland!!! HAHAHA lig je dubble van!! net uitgeprobeert! zeer spontaan en onverwacht! met een groepje vrienden! en dan dat opzetten!!! ze weten niet wat ze overkomen! ![]() -Aphex Twins! ook altijd wel! ![]() -Timo Maas - Shifter
|
![]() |
- Een hoop nummers van Sublime(ook over persoonlijke verslavingservanringen van Brad. aan alcohol en Heroine)
- Osdorp Posse - Steek em op - Leftover Crack - Drug song, Crack City Rockers, Heroine or Suicide en niet te vergeten Jimi Hendrix - Purple Haze Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 11:16. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
I wanna be a hippy van uhh... nevermind... Technohead? natuurlijk! Tragisch genoeg vind ik het nog steeds een leuk nummer
![]() Ennuhm.. The drugs don't work - The Verve ![]() En ik had een x gehoord dat Pony van Ginuwine ook over drugs ging, dus die ook maar ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |