Oud 29-07-2002, 15:49
Balance
Balance is offline
ik ben nu al 5 dagen over tijd (nee, kben niet zwanger!) en vraag me af hoe dat kan komen...
zoals ik al zei: kben niet zwanger. En verder is d'r ook geen enkele sprake van stress of wat dan ook.
Ik ben niet aan de pil, dus ik weet dat het best onregelmatig kan zijn, maar daar is het laatste half jaar geen sprake van geweest...

kbaal behoorlijk, want als ik op tijd ongesteld was geweest kwam dat precies goed uit met de vakantie....
nu is dat maar afwachten..

maar wie weet dus hoe dat kan komen?
Oud 29-07-2002, 15:55
Angeles
Angeles is offline
Misschien is je cyclus van slag door het warme weer, of door de sterke temperatuursverandering of misschien wel omdat je het op school heel druk hebt gehad en opeens is het vakantie, dat je lichaam daar op reageert. Ik ben ook geen dokter, maar zoiets zou ik me kunnen voorstellen.

Het is natuurlijk wel balen dat het nu niet uitkomt met je vakantie. Ik was vroeger ook altijd heel onregelmatig ongesteld en ik heb wel eens meegemaakt dat ik al een half jaar niet ongesteld was geweest en midden in mijn vakantie in Kreta opeens zwaar ongesteld werd. Dat was echt flink balen, want het was een superhete zomer en ik kon niks. Toen ben ik uiteindelijk voor het eerst tampons gaan gebruiken om toch te kunnen zwemmen, terwijl ik dat eigenlijk vreselijk vind (misschien heel ouderwets). Maar ja, tampons of niet: lekker is anders.

Misschien kun je volgende keer van die speciale pilletjes halen om je menstruatie uit te stellen, Primolut of zoiets, dan weet je zeker dat het niet in je vakantie komt.

Sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 15:58
Balance
Balance is offline
ja dankjewel!
kweet idd dat je van die pilletjes hebt daarvoor.
maar kverwachtte natuurlijk dat het gewoon op tijd zou komen en dus dat ik die pilletjes niet nodig had.

't is ook balen met dit weer, want ik twijfel steeds: zou ik gaan zwemmen? stel dat ik het dan plots wordt...

maar ja, mss komt het idd door het weer of door van de drukte naar rust te gaan ja...
khoop dat het snel komt iig! (ook de eerste keer dat ik dat zeg )
Oud 29-07-2002, 16:05
Verwijderd
Hmz.. het kan best door veel dingen komen..

Een meisje uit mijn klas is al een jaar neit meer ongesteld geweest, puur schoolstress, terwijl ze zich niet perse gestressed voelt.. Maar haar dokter had ook verteld dat dit dus voorkomt bij heeeel veel meisjes van haar leeftijd door alle dingen die gebeuren in die periode.. ze is btw 17..

Maar ja, als het nu vaker gebeurt of het komt maar niet moet je ms even naar de dokter gaan, niet dat er dan perse iets tegen te doen is, maar iets definitief weten is toch fijn..

En met zwemmen kun je dan niet gewoon voor de zekerheid een tampon dragen tijdens het zwemmen.. ??
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten