Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() |
|
![]() |
ok, voor sommigen is dat een lange-afstandsrelatie, maar voor mij is dat gewoon een afstandsrelatie
![]() ![]()
|
![]() |
het ligt er helemaal aan of jullie het er voor over hebben...een goede vriend van mij had een vriendin in groningen en hij woont in hengelo. omdat hij elk weekend in groningen zat had hij helemaal geen tijd meer voor zijn vrienden...dat werd hem dus te veel en hij heeft het uitgemaakt.
een ander voorbeeld: een buurman van mij had een vriendin in polen (!!!) en die zijn nu 5 jaar gelukkig saampjes... it's up to you.
|
Toen ik las lange-afstand relatie dacht ik eigenlijk meer aan een relatie binnen Nederland.. maar tis dus in het buitenland...
Mij lijkt het echt heel moeilijk hoor.. Want je ziet haar waarschijnlijk niet zo snel weer.. Dus je kunt haar niet eens vasthouden, zoenen, knuffelen enz... Jullie kunnen ook nooit samen iets leuks gaan doen.. Want ik neem aan dat je niet snel weer naar Italie zult gaan; zelf heb je daar denk ik het geld (en de tijd?) niet voor, en ik kan me voorstellen dat je ouders echt niet van plan zijn dat allemaal voor je te betalen.. telkens een reisje op en neer naar Rome.. Jullie relatie zal dan eigenlijk alleen bestaan uit brieven/e-mails en telefoontjes naar elkaar... Ik weet niet of jullie daar allebei genoegen mee kunnen nemen, ik zou dat niet kunnen, ik zou iemand vast willen houden en knuffelen en zoenen... Je leert snel genoeg allemaal leuke meiden kennen bij je in de buurt als je uitgaat... en zij ook zat jongens in Rome..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] KIET | 0 | 10-03-2004 23:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |