Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Kraag doe ik toch wel een beetje omhoog hoor, 'k vind het er zo preppy uitzien als het zo beneden staat, doe dan net zo goed een vlinderdas om zeg ik dan maar weer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Thnx ![]() /Me complimenteerd proto met z'n kledingsmaak. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Prototype zelf heeft onlangs van Evisu een gave bruine Tokio Wollen Vest gescoord, erg tevreden mee ![]() Prototype's broer heeft diezelfde dag een blauwe Kamikaze vest van Evisu gescoord. Prototype's zus had 2 dagen daarna een Evisu spijkerbroek-en-rok-in-een gehaald. Prototype gaat z'n eerste kind Evisu noemen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Mgoed. Kreukblousdingen vind ik sowieso niet echt geweldig, verbaas me er wel over hoe snel die dingen over de toonbank gaan (ik werk in een kledingzaak), maarja.
|
Verwijderd
|
hou niet van kreukbloezen... niet-helemaal-afgewerkt is wel kewl... kraagje omhoog is zeer fout... schuine strepen heb ik eigenlijk nog nooit gezien maar t lijkt me wel psychedelisch :-) (vooral als je dan gaat bewegen, enzo, en ik mag toch aannemen dat jji wel eens beweegt)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ey, is dat kamikaze-vest, dat vest in het blauw, wit en geel? Haaha ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar ok, ik heb nog nooit iemand een overhemd met schuine streepjes gezien, t lijkt me vrij fout eigenlijk, maarja een overhemd opzich kan nog best wel, is btw zeer leuk op een mooie wijde skate broek ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Volgens mij bedoeld hij zo'n blouse : http://groups.msn.com/_Secure/0JgAAA...jO29lVldivncmb!eVr7n!oXXqKyFJJhCNcMtKHKNqLbuKULoZH/Rob4.jpg
volgens mij zoiets, ik heb hem al een tijdje, lekker uit italie haha. ps: dat is een zonnebril he, doe hem dus niet op met uitgaan moet dit even zeggen omdat ik dat zo erg stom vind, met uitgaan een zonnebril. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het not-done om in een overhemd te lopen dat half nederland draagt. En je loopt helemaal voor lul in zo'n overhemd als de trend voorbij is. Die overhemden zijn in een half jaar tijd razend populair geworden. Over een tijdje kun jezelf echt niet meer in zo'n ding vertonen. Dat kun je nu al niet meer, als er zelfs in de spits een artikel stond over dit soort overhemden... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm tja wat jij vindt ik eigenlijk ook wel, ik wist het nog niet eens dat wij ze hadden, daarom had ik ook voor het eest zo'n overhemd in italie gezien, gekocht, er kwam ook zelfs een miejse naar mij toe waar ik het overhemd had gekocht
![]() Maar ja toch genoeg leuke kleding in mijn kast. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens wil ik er nog even aan toevoegen dat er op mijn kreukelhemd allemaal kleine opspeld buttons van D&G op zitten, helaas zijn er 2 eraf gevallen/gehaald(?), waardoor ik er nog maar 5 op heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik erachter zou komen wie mijn D&G-speldjes jat he... Whooo ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Verhalen & Gedichten |