Advertentie | |
|
![]() |
|
tsja, gta3 gaat ie niet reden volgens mij.. http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=943&p=23 voortaan eerst ff zelf zoeken he
![]() -de postbode-
||
Citaat:
Enneuh, je ziet wel eens van die aabiedingen, notebooks met een P4 2,4Ghz. Tsja.. Allemaal kloontjes, en dat maakt het nu juist goedkoper. Vaak zit er in zo'n laptop ook nog eens een goede videokaart geïntegreerd. Dus, wat al eerder is vermeld, wil je gamen zoek dan naar een notebook met een Geforce 2 (of 4?) Go. In combinatie met 2,4Ghz en 512mb DDR moet het toch wel lukken met een zware game zoals GTA3? |
![]() |
|
S3 Savage4™ AGP 4x integr. in chipset with 16MB shared memory (max 32MB)[/B]
Gaat niet lukken met GTA3! • AMD Athlon™ XP 1400+ Ik zou voor de Pentium 4 >2Ghz kloon-notebooks gaan als je het geld ervoor over hebt. • 512 KB second level cache, intergrated on chip VIA ProSavage™ KN133 chipset • 133 Mhz Front Side Bus • 14.1" color display • Max. resolution 1024x768 Moet hoger kunnen? Maargoed dit is eigenlijk niet zo heel belangrijk. Meestal zijn dat soort schermpjes SXGA. • 256MB SDRAM, max. 1024 MB Zorg ervoor dat dit DDR is, als je budget het maar toelaat • Internal DVD & FDD • Internal 56 Kbps modem • Ethernet 10/100 LAN • 1x PC Card slot, 2x USB Voor een lerp van een laptop is 1 PCMCIA slot weinig! Verwacht ik eerder in mininotebooks • SoundBlaster-Pro and MS DirectSound-compatible with 3D audio system with two speakers • Keyboard with EURO-key • ACPI 2.0 compliant • Norton Anti-Virus • Multilingual preload XP HOME (NL/FR/UK) • Weight: 2,9 kg • Dimensions: 33,0 (b) x 26,7 (d) x 3,5 (h) cm prijs 1399€ Zit je echt max. op dit budget dan moet je hard je best doen om een laptop te vinden waar GTA3 op draait! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|