![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een keer mijn been gebroken, toen heb ik zeker even gekeken naar de foto, was ongelofelijk duidelijk natuurlijk, bot lag helemaal naast het andere ![]() En ze hebben een keer zes foto's van mijn borstkas gemaakt, heb ik ook gezien. Ook foto's van beide armen, scheurtjes enn... dat was het wel.. Maar ja, ik kijk gewoon met de artsen mee, vraag ik of ze het een en ander uit kunnen leggen.. Maar echt alleen bekijk ik die dingen niet. |
![]() |
||
Citaat:
Jaja je bent interessant ![]()
||
![]() |
Citaat:
Een scheurtje in het bot of een botbreuk is toch wel makkelijk te zien meestal. Bij gewrichten zoals knie is het wel wat moeilijker ja. Maar gelukkig heb ik alleen een keer een scheur in een bot gehad, nooit een botbreuk, maar wel tientallen kneuzingen. Zo beter? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() (Hoewel jij op dat moment waarschijnlijk niet zo kon lachen. ![]() |
![]() |
|
Ik vond die foto's ook wel mooi, van mijn duimen. Alleen wat minder mooi is, is dat die prutsdokters er nooit voor hebben gezorgd dat het fatsoenlijk is geheeld, en daardoor kan ik niet meer mijn rechterduim zo ver meer naar binnen vouwen als de linker. Al scheelt het een halve centimeter, voor mijn gevoel is het erger.
REIE
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|