Ik ben Heidi Ulrich en ik vond het zo leuk om web te designen en ik deed het eerst voor mun school en daar waren ze er heel blij mee dat het eindelijk werkte nou en toen zei ik dat ik er wel geld voor wilde hebben maar dat deden ze niet ik moest maar wat harder werken, nou goed da dee ik en toen dacht ik toch dat ik wel een Web Design Bedrijf kon beginnen ik bedoel ik heb goede kansen en ik kan al goed designen.
Dus zo is da een beetje gekomen ik hou van Web Design maar ook van mun huisdiere hoor maar ook heel veel van mun computer die ik voor mijn rapport heb gekregen omdat mijn rapport eindelijk voldoenduh was en daarom kreeg ik dus dese Computer van mijn ouders en nou toen heb ik dus HTML geleerd en gelukkig had mijn Computer dus Kladblok (I believe it is named NotePad so if you are Englisch you can understand what I mean with this) en toen ben ik zelf mijn websites gaan bouwen en ik doe het nu ook voor anderen.
Dus wil je een MOOIE Web Site kom naar my want ik geef je een goeie Web Site En ik heb ook een E-Mail Adres, dus je kunt me altijd E-Mailen als je problemen hebt (maar die zullen er echt niet zijn hoor want het is altijd goed wat ik maak volgens mijn ouders).
En ooohja ook Mijn Ouders hartstikke bedankt!! want zij hebben de naam voor me verzonnen hihi
-----------------------------------------------------------------
Schattig
------------------------------------------------------------
Kosten
Natuurlyk moet je wel een prijsje betalen voor een Web Site omdat ik duzz voor mun school ut gratis had gedaan maar dat gaat natuurlijk nie altijd zo he! Me vader heeft ut er nog op een ouderavond over gehad met die leraar maar die zei duzzz dat ik toch slecht waz op school dus moest ik maar wat betere cijfertjes halen en hij had het nog over betaling in natura maar ik hou niet zo van de natuur ik zit liever achter mijn Computer, dat zeiden mijn ouders toen ook dus zei ie dat maar nie meer.
Nou goe we zouden ffkes bespreken wat de betaling zou zijn ik zou zeggen...
Normale Web Site € 2000,- (Euro)
Grote Web Site € 5000,- (Euro)
Bizness Web Site € 10.000,- (Euro)
LOL