![]() |
|
![]() |
Hoe kan je 100% zeker weten dat je niet genept word als je via internet wil shoppen???? ik wil bij www.yoox.com wat bestellen...heeft iemand er toevallig al wat gekocht bij dat site?
Oh ja ff nog een vraag...meestal moet je met Mastercard betalen..Kan je die gewoon aanvragen als je een 19-jarige student bent met een bijbaantje??? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
SChoenen hebben ze vaak ook heel veel van, alleen die worden allemaal rasend snel verkocht (prada, gucci etc) enne je kan gerust daar wat bestellen. Het is geheel veilig en heel bekend. staat zelfs in de kamer van koophandel volgens mij.
En ze hebben wel gave T shirtjes ![]()
|
![]() |
Je zou eens kunnen kijken of ze op KvK staan ingeschreven en evt. bij hun pand langs gaan. Maar die onderzoekjes doet men meestal pas wanneer iets niet aan komt, geloof ik... of afgaan op wat anderen zeggen. Zo te zien goed als ik dit topic lees.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Eigen zaak. achterhoeker16 | 23 | 04-03-2008 17:36 | |
Werk, Geld & Recht |
Eigen Internet winkel starten. b@rt-online | 7 | 07-01-2007 21:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
engelse tekst lisanne_tje | 8 | 03-06-2005 07:15 | |
Lifestyle |
Lifestyle op het internet --> Post hier websites & links Pan Am | 57 | 27-09-2003 13:40 | |
Software & Hardware |
[PC] Nieuwe systeem. Phreak | 57 | 04-02-2003 08:15 |