Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() ![]() *forummers aan het forummen tijdens de meeting* ![]() Der staan er nog wat meer op http://www.pixum.nl/members/freakjuh/ en dan op lifestyle meeting klikken. |
![]() |
|
Omijngod! Wat was het geweldig
![]() weezzz: praat ABN! En is heel gezellig. En kleurenblind, en dat ben ik ook! Je hebt een leuke broer en ik vond het koel dat je er was, echt ![]() Freakjuh: aaa wat ben jij lief ![]() ![]() eXo: ![]() ![]() a new nose: DAMN! Wat ben jij stil haha! Khad een dik grote bek van je verwacht maar dat was dus helemaal niet zo! Erg emo ![]() Dying Bride: je lijkt wel op je foto's, maar ook weer niet. Verder weinig met je gepraat enzo, maarja ![]() ![]() Conclusie: ik ben vast wel wat nieuwe mensjes vergeten maar ik vond het zó leuk ! Echt heel gaaf ![]() |
![]() |
|
![]() |
even sooz nadoen hoor
Sooz: jij bent aardig! ![]() ![]() Pharmacon: zie sooz Paranoide: gezellig meisje ![]() Ieme: jij bent echt mijn lievelings homo! ![]() Effeks: jij bent kjoet! ![]() Firefly: jij hebt gaaf haar!en je bent natuurlijk ook aardig want iedereen was heel aardig new nose: jij bent klein! ![]() ![]() ![]() ![]() en nu weet ik niets meer want ik ben de namen van de rest vergeten ![]() (nu heb ik 7 keer aardig gezegd in een post.)
|
okee, er was dus een aftermeetingtopic
![]() Oeh! En ik ben het helemaal met Masj eens (M-clan...great minds think alike) 'We zijn wel verantwoord, maar niet verantwoordelijk' hè Masj? en we hebben foto's. Maar de helf is bewogen en/of mislukt (oeh, yeah ik ben ook zo'n goede fotograaf) ![]() een groepsfoto ![]() (het bewijs dat wij een geil groepje jongmensen zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ohja, plus, gave foto. ![]() ![]() |
![]() |
|
ja, nog eentje
![]() de overheerlijke Hidde ![]() Ieme 'monkeyboy'/meetingpapa' ![]() ach, hoe aandoenlijk ![]() sehr lief met bevel: 'Kasper. LIEF!' ![]() Kelly en Bart! 'Ieeeh, doet me denken aan big brother' zegt Menno ![]() Tja, heel sneaky door een Exo gemaakt ![]() Manon en Manon. Kutfoto. Maar toch wilde ik een foto van de 2 Manonnen posten ![]() ![]() Maaaaaarge!
|
Verwijderd
|
Oooh, wat zijn de Britt-Ieme foto's enorm lief!
Ennum. Lalala. Rutger-gaaf, Wouter-geil. En mijn bed begint tegen me te praten, dus ik denk dat ik maar ga slapen voordat ik dingen als lettertjes enzo in eens zie bewegen. Right, Manon? ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 00:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij gaat naar links, hij gaat naar links! Pak 'm! *duik* ![]() En OMFG, haal alst-je-blieft mijn foto daar weg ![]() ![]() (En, en. De Kaps-foto is inderdaad uiterst lief. ![]() |
![]() |
|
ik word in dit hele topic amper genoemd!
noujaaaa ik vond mezelf erg aanwezig hoor ![]() ![]() mayella (geeneens een forumnaam meer? ![]() pannekoek mag ik toch wel freakje is lief exo is echt flege ha new nose is niet zo stom als ik dacht. hip accent : dijenkletser : (?) [edit daaarom deden jullie die puntjes zo ver van het woord ha ![]() manon blijft lief ik zie er eng uit op de foto met ieme met mn ogen open ieme is stiekum ook mijn vriendje ![]() kel en bart en kasp zijn lief of is want zij zijn samen 1 we vermaken ons prima ook als we werkelijk niets doen hukkie was veel te laat maar toch ook lief hidde blijft schattig menno was toch aanwezig effeks ziet er uit als een elf ik heb niet gehuppelt
Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 01:23. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Aftah Utreg topik STP | 129 | 02-04-2003 15:56 |