Oud 13-04-2003, 21:30
latino-gurl
latino-gurl is offline
kijk ik ben een moslimse meisje maar dat zou ej egt niet denken want ik draag gewn vrije kleren ik mag omgaan met wie ik wil en ik mag me van m'n ouders ook niet 'moslims' gedragen.
maar.....
ik heb wel 1 grote probleem..ik mag alle regels overtreden behalve 1....no boyfriend...
en dat terwijl ik egt heeeeel graag met iemand wou en die persoon ook met mij.En nu nog steeds maar et kan nie.Ik kan et ook nie stiekem doen.....want m'n broer is op sgool een van de populairste jongens en die hoort duzz egt ALLES
wat moet ik doen???
Oud 13-04-2003, 21:36
poesiefox
poesiefox is offline
Hem meeslepen naar je ouders en vragen of jullie mogen trouwen. Een boyfriend mag je niet, maar toch zeker wel een verloofde?

Zij vinden dat je als maagd het huwelijk in moet, of in ieder geval niet met meer dan 1 jongen mag vrijen, namelijk je (aanstaande) echtgenoot.

Of ze dat voor zichzelf vinden of voor de buren is een tweede, maar een verloving lijkt mij de ideale oplossing.

Of wil je niet trouwen met de knul in kwestie? Waarom wil je hem dan wel als boyfriend?
Oud 13-04-2003, 21:39
latino-gurl
latino-gurl is offline
ik ben nog nie oud genoeg voor verloving nog maar 15
Oud 13-04-2003, 21:45
poesiefox
poesiefox is offline
Dan is het toch niet zo'n drama dat je geen boyfriend mag? Mocht ik ook niet hoor, toen. Ik mocht niet eens uit!
Oud 13-04-2003, 21:59
Thomas
Thomas is offline
Doe het stiekem.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:38
bette4ever
bette4ever is offline
Ik denk dat je er eens goed met je ouders over moet praten...Dit is idd heel erg moeilijk voor je.
Maar mss kun je je ouders ervan overtuigen dat je heel graag met die jongen verkering wilt en dat je er echt geen onzedelijke dingen meej gaat doen. Ik vind dat je ouders je dit vertrouwen moeten geven. Je doet niets verkeerd. Je bent jong en je bent verliefd...
Oud 13-04-2003, 22:49
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
bette4ever schreef op 13-04-2003 @ 23:38:
Ik denk dat je er eens goed met je ouders over moet praten...Dit is idd heel erg moeilijk voor je.
Maar mss kun je je ouders ervan overtuigen dat je heel graag met die jongen verkering wilt en dat je er echt geen onzedelijke dingen meej gaat doen. Ik vind dat je ouders je dit vertrouwen moeten geven. Je doet niets verkeerd. Je bent jong en je bent verliefd...
Ja precies, je bent jong en je bent verliefd en je wilt er zo ontzettend graag onzedelijke dingen mee doen!
Oud 13-04-2003, 23:11
Verwijderd
1) Het is niet moslimse meisje, maar Moslima.

2) Je hoeft maar een regel na te leven, maar je noemt jezelf toch moslim. Zijn je ouders niet gewoon een beetje streng?

3) Sinds wanneer wordt Latijns-Amerika bevolkt door moslims?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten