Advertentie | |
|
![]() |
|
Moi,
lekker feestej; we zijn gegaan, omdat we vrijkaarten hadden. Het leuke vond ik ter vergelijking met 2 jaar geleden; normale meisjes en veel meisjes; niet alleen maar stuiterende pillenslikkers met alleen een broek aan. Muziek was goed, veel toegankelijker dan aantal jaar terug. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik was zo rond kwart voor 10 aangekomen bij het complex, 10 minuten lopen vanaf mijn huis. Duurde ongeveer 10 minuten voordat we echt binnen waren en we de boel een beetje konden verkennen. Na een korte blik op de ICT, die overigens zeer fraai was opgezet, en een snelle loop door de UPS, die wat saaier eruit zag, spurtten we ons richting de Main. Alhoewel de Main er gelukkig niet meer uit zag als vorig jaar, wat echt een ramp was, was het decor nog steeds niet bepaald super. Alleen de lichten die boven het podium hingen konden er nog meer door
![]() Maar goed, aangekomen in de Main oftewel de CPU was daar meteen voor mij de eerste dj van de avond: Montana. Laatste half uurtje van zijn set was heerlijk en het was ook meteen duidelijk dat het geluid in de CPU toch best goed was, zeker in vergelijking met voorgaande jaren. Na Montana gingen we richting ICT, waar K.Cee net 20 minuten bezig was. Hij leverde echt een hevige set af. Super ![]() ![]() Na een korte pauze, om wat vrienden te ontmoeten, was ik toch ff te vinden in de UPS waar Jimmy the Sound bezig was. UPS was wel een stuk drukker dan de ICT en de CPU, terwijl het geluid juist een stuk belabberder was. Ook de aankleding vond ik maar niks. Dus ik was uiteindelijk weer, en rond 2 uur stond ik weer in de ICT was Surgeon net begonnen was. Die DJ was zeker goed bezig! Ik denk niet dat er een betere vervanger voor Jay Denham kon worden gevonden. Zo rond half 3 alweer ging ik toch richting CPU, waar om 2:40 Speedy J zou beginnen. Heel erg jammer dat die gedeeltelijk rond dezelfde tijd draaide als Surgeon. Had toch zeker wel de hele set van Surgeon willen meemaken. Maar goed, toen Speedy J eenmaal was begonnen bleek al gauw dat ik niet verkeerd zat in de Main. Speedy J zette een zeer energierijke set neer, waarbij onder andere Krekc en Bugmod voorbij kwamen. Het geluid in de CPU was al wat harder gezet, waardoor de set nog beter tot zijn recht kwam. Wederom: Super ![]() Hierna was het tijd voor een echte break. Zo rond kwart voor 5 ben ik toch nog maar ff naar de ICT gegaan waar Marco Carola de laatste minuten van zijn set aan het draaien was. Dat klonk zeker niet verkeerd, en ook het eerste half uurtje van Oliver Ho was prettig om naar te luisteren ![]() ![]() ![]() En terwijl Rush om 7:00 zijn allerlaatste nummertje opzette begaf ik me toch maar richting de uitgang. Daar was het helaas wel wat druk, maar om 7:20 stond ik toch buiten. 7:40 was ik thuis en ging ik, met de piep nog in me oren, meteen naar bed. Al met al een zeer goed feest dus. Pro's: -ICT! -De muziek, zo ongeveer iedere (techno) DJ draaide goed ![]() -Het publiek (wat nog best een beetje techno-minded was ![]() -Rush die ging zingen ![]() Con's -Aankleding van de Main -UPS.. -WC's (ongelooflijk goor) -éénrichtingsverkeer
|
Ik was er ook en vond het ook heel leuk.
Leuke sfeer, behalve 1 keer in de gang want er was toen een opstopping door een gevecht ofzo waarschijnlijk.. Wat ik wel heel irritant vond was dat er zoooooooooveel troep op de grond lag, ging steeds bijna op mn bek ![]() maar voor de rest was het wel echt heel geweldig, ook leuke jongens ![]() ![]() maar goed, heb wel lekker gedanst ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ach, op zo'n mega event moet je niet voor de jongens gaan, maar gewoon lekker uit ja dak gaan! Hoewel een leuke jongen/meisje altijd een welkome aanvulling is natuurlijk ![]()
|
We kwamen om een uur of 12 binnen, om direct naar de eerste de "beste" zaal te gaan: de UPS. Jimmy the Sound was aan het draaien en wat me direct opviel was dat het geluid niet hard was, ontzettend onzuiver en weinig decoratie.
Daarna gingen we naar de Main waar Vanguard bezig was met zijn Liveset. Het geluid was hier al heel wat beter en de decoratie was ook mooier als in de UPS. Toen kwam Cristian Varela die echt een ontzettend goede set weggaf in mijn ogen. Ik heb me daar zeker wel vermaakt en het was niet al te druk gelukkig. Toen Speedy J begon was ik kapot en we hebben er een half uur van meegemaakt toen we even een break gingen nemen. Opzoek naar een stand met Herbals, heb ik de 12" gekocht en toen gingen we naar de ICT waar Marco Carola ook errug goed bezig was. De herbals heb ik overigens niet gevonden ![]() Rond een uur of kwart voor 5 gingen we terug naar de CPU voor mijn grootste verwachting van de avond: DJ Rush. Om kwart over 5 begon hij te draaien en direct het eerste nummer was al gruwelijk hard. ZOals Ginnypig al zei was het geluid harder en Rush beukte door tot half 8(!). TOen gingen we met een bevredigd gevoel naar huis. Om 12uur was ik thuis.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik was er ook, maar ik vond het (net als vorig jaar) weer tegenvallen
![]() gelukkig maakte Mondello n hoop goed! die gast draait echt top altijd ![]() de main klonk ook wel goed, en daar had je tenminste lekker de ruimte + dat je ff snel een drankje kon halen (iets wat onmogelijk was in de h'style en de andere technozaal) dat eenrichtingsverkeer is juist goed...anders komen er JUIST opstoppingen in de gangen dit was wel de laatste keer shockers voor mij, alhoewel t erg gezellig was gsus ![]() |
![]() |
|
![]() |
Eerste sets zijn binnen
![]() Cristian Varela Live @ Shockers 2003, ID-T Radio [26-04-2003].mp3 Luna Live @ Shockers 2003, ID-T Radio [26-04-2003].mp3 Marco Carola Live @ Shockers 2003, ID-T Radio [26-04-2003].mp3 Marco V live @ Shockers 2003, ID-T Radio [26-04-2003].mp3 Montana Live @ Shockers 2003, ID-T Radio [26-04-2003].mp3 Speedy J Live @ Shockers 2003, ID-T Radio [26-04-2003].mp3 Klinken behoorlijk goed! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maare...shockers was toch techno en hardstyle bij elkaar? of dat nou zo'n goed idee is. oh ja ut was toch alleen omdat ze dachten dat een techno-feest niet genoeg commercie zou trekken? techno is geen goede muziek!!
||
Citaat:
||
Citaat:
MIJN negatieve ervaringen aan hardstyle muziek/feesten. -Je hebt 1 monotone bass waar bij elk ander nummer een ander piepje/krasje overheen is gegooid en voila: je hebt een hardstyle nummer. -Op ELK hardstyle feest draaien DANA/LUNA/SMM en die anderen wel. M.a.w elk feest is hetzelfde. -Elke boer uit Erica kent de termen hardstyle/dana en danst mooi mee op de klompen. Techno daaintegen... ![]()
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Schokkende bekentenissen Dark Phoenix | 500 | 21-10-2007 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Eigen scheppingsproces Verwijderd | 9 | 22-03-2007 16:09 | |
De Kantine |