Oud 08-05-2003, 14:46
meisjePPP
meisjePPP is offline
Nou ik vind dus een jongen leuk en eerst deed ie heel normaal maar nu opeens vandaag. Ik was dus zo op msn en hij ging heeeeeeeeel raar doen zo van bek houden blablablabla mja ik ging later naar de Albert Heijn zie ik hem in de verte fietsen met z'n vriend ofzo ik zie dat ze stil gaan staan en ze kijken mijn kant op ik zie ook dat ze zich omdraaien en ze rijden mijn kant op en ze rijden later dus langs me heen geen woord gewisseld ik negeerde ze gewoonmja.wat is dit!! Ik ben zo bang dat iets weet (wat weet ik ook niet) of dat ie iets denkt weten jullie wat er aan de hand is please help me want zo trek ik het niet
Oud 08-05-2003, 14:48
mleen
mleen is offline
uhuh.. kut voor je.
wat doet dit op psychologie en waarom is het dringend?
en waaorm maar je er 2 topics over??
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 14:50
meisjePPP
meisjePPP is offline
Sorry, ik dacht dat die andere niet gelukt was......maarre...zijn er misschien mensen die weten wat er dan aan de hand is en raad kunnen geven????????
Oud 08-05-2003, 14:51
Gwinnie
Gwinnie is offline
bel m op en vraag wrom die zo doet.
kun je zeggen: 'dat durf ik niet'
maar dat is enige oplossing om erachter te komen waarom hij zoe doet. wij weten t namelijk niet....

dus bel of sms m of ga ff langs. nie moelyk doen, gewoon doen!

xxx
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 14:52
Miracle
Miracle is offline
je kunt één van de twee verwijderen.
- Ga naar je eerste bericht
- Klik op het icoontje: wijzig
- vink daarna aan: deze post verwijderen
en verwijder hem daarna

Voor de rest heb ik geen tips...
Als jij het al niet weet, hoe moeten wij dan weten waarom die jongen zo doet. Wij kennen hem toch ook niet

Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 14:58.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 15:12
Verwijderd
probeer er eens meer over te vertellen dan?

Wat zei jij dan op msn waarna hij "bek houden" zei..
Het klinkt een beetje alsof hij met een vriend op msn zat en dat ze gewoon proberen heel stoer te zijn en dat ze heel arrogant en vervelend aan het doen zijn. Probeer je je er niet teveel van aan te trekken. Misschien heeft ie door dat jij hem leuk vindt en doet ie daarom zo?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 15:14
Verwijderd
misschien meer voor L en R
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 15:27
Verwijderd
Ik denk idd dat het meer op l&r hoort dan op psychologie.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 01:57
Verwijderd
ik zou titel veranderen

dringend = kansloos
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 08:04
meisjePPP
meisjePPP is offline
Heel leuk hoor mensen die reacties.....er zijn 2 reacties geweest die me een beetje geholpen....het enige wat jullie doen...is een beetje mijn probleem de grond in boren..Doen jullie dat wel vaker?! Lijkt me niet echt prettig om een vriend van jullie te zijn met een probleem...Jullie zitten wel de hele tijd te zeiken over de titel enzovoort......maar kunnen misschien ook naar het probleem kijken....ik wil me gewoon hartstikke opgelaten.....!!!!! En als jullie daar niet normaal op kunnen reageren....
Oud 09-05-2003, 09:32
mleen
mleen is offline
nou.. sorry dat ik gister zo stom reageerde dan, maar ik was al boos

mogelijkhedid 1 :Hij ook gewoon een beetje gefrustreerd en vind je misschien wel leuk, maar zn vrienden vinden jou maar stom oid. Of hij weet gewoon niet wat ie ermee aan moet..

Mogelijkheid 2: Hij vind je misschien wel aardig maar niet leuk en wil absoluut niet dat jij denkt dat hij jou leuk kan vinden, en denkt dat dit de oplossing is om dat duidelijk te maken.\

Enige oplossing om het te weten te komen is naar hem toe gaan. En dan niet msn of telefoon want dan hangt ie waarschijnlijk op/ blokkeerd ie je.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 09:39
Verwijderd
Citaat:
meisjePPP schreef op 09-05-2003 @ 09:04:
Heel leuk hoor mensen die reacties.....er zijn 2 reacties geweest die me een beetje geholpen....het enige wat jullie doen...is een beetje mijn probleem de grond in boren..Doen jullie dat wel vaker?! Lijkt me niet echt prettig om een vriend van jullie te zijn met een probleem...Jullie zitten wel de hele tijd te zeiken over de titel enzovoort......maar kunnen misschien ook naar het probleem kijken....ik wil me gewoon hartstikke opgelaten.....!!!!! En als jullie daar niet normaal op kunnen reageren....
Misschien als je nou ff mijn berichtje leest en er dus wat meer over probeert te vertellen...?
Want nu kan ik alleen maar zeggen waar het op lijkt: jongens op die leeftijd kunnen heel kinderachtig en vervelend doen als ze doorhebben dat een meisje ze leuk vindt.
Misschien is hij eigenlijk wel onzeker ofzo en dat probeert ie dan te verbergen door zo stom te doen.
Maar ik weet het ook niet..
Vertel eens meer
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 09:49
meisjePPP
meisjePPP is offline
Jah, ik weet eigenlijk niet meer om te vertellen. Kijk met dat msn gedoe snap ik nog wel..dat doen heel veel jochies enzo.. mja...met dat fietsgedoe snap ik niet..Waarom moet een jongen met ze vriend langskomen fietsen als ze eerst een andere bocht in wilde slaan? Waarom draaien ze zich dan om en fietsen ze langs me heen zonder maar 1 woord te wisselen???? Dat maakt me onzeker
Oud 09-05-2003, 09:51
Verwijderd
hmm.. maar weet hij dat je hem leuk vindt?
Praat je vaak met hem..?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 09:58
Ogthala
Ogthala is offline
Is hij van jouw leeftijd?
Dan lijkt het me dat-ie zelf ook in een onzekere periode verkeerd en zich geen houding weet te geven, en zo zich stoer wil profileren tegenover z'n vriendjes ..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 10:01
meisjePPP
meisjePPP is offline
Jah hij is mijn leeftijd....en ik praat vaak met uhm....hij zit bij mij in de klas....maarja we praten normaal....en als hij weet dat ik um leuk vind heeft ie dat in iedergeval niet van mij. Dusse jullie denken dat er niks ergs aan de hand is???
Oud 09-05-2003, 10:04
Verwijderd
Ik heb geen idee.. ik begrijp jongens nou ook weer niet zo goed hoor..
Maar probeer je je er niet teveel van aan te trekken..
Als je ze weer ziet, doe dan gewoon alsof er nix gebeurd is..

Of je kunt natuurlijk ook gewoon vragen waar ze eigenlijk mee bezig waren gister..
Maar als je dat niet durft moet je gewoon heel normaal tegen hen doen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 10:07
meisjePPP
meisjePPP is offline
Okay.....maarre.als jullie het zo bekijken heb ik me eigenlijk druk gemaakt om niks???
Oud 09-05-2003, 10:07
Ogthala
Ogthala is offline
Tja ..
Wat is erg? Voor jou; Ik zou aanraden het allemaal voorlopig even te laten rusten en afwachten waar het op uitkomt. Als een jongen jou zo behandeld kan je dat toch niet leuk vinden denk ik.

Mijn advies luidt dus: Ga niks forceren en wacht een beetje af hoe die zich de komende dagen gedraagd. Als jij je gewoon normaal, zoals voorheen gedraagt, of je vraagt waarom ie zo deed, dan krijg je denk ik wel te horen hoe het in elkaar zit. Doet-ie weer zo vreemd? Dan moet je je gaan afvragen of-ie wel bij jou past.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Ogthala schreef op 09-05-2003 @ 11:07:
Tja ..
Wat is erg? Voor jou; Ik zou aanraden het allemaal voorlopig even te laten rusten en afwachten waar het op uitkomt. Als een jongen jou zo behandeld kan je dat toch niet leuk vinden denk ik.

Mijn advies luidt dus: Ga niks forceren en wacht een beetje af hoe die zich de komende dagen gedraagd. Als jij je gewoon normaal, zoals voorheen gedraagt, of je vraagt waarom ie zo deed, dan krijg je denk ik wel te horen hoe het in elkaar zit. Doet-ie weer zo vreemd? Dan moet je je gaan afvragen of-ie wel bij jou past.
ja, zoiets inderdaad
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 10:14
meisjePPP
meisjePPP is offline
thanks voor het advies allemaal....ik dacht echt dat ie misschien een erg geheim wist (zelf weet ik ook niet welk geheim,) mja...ik ga me altijd gigantisch druk maken....
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten