Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jah, ik weet eigenlijk niet meer om te vertellen. Kijk met dat msn gedoe snap ik nog wel..dat doen heel veel jochies enzo.. mja...met dat fietsgedoe snap ik niet..Waarom moet een jongen met ze vriend langskomen fietsen als ze eerst een andere bocht in wilde slaan? Waarom draaien ze zich dan om en fietsen ze langs me heen zonder maar 1 woord te wisselen???? Dat maakt me onzeker
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Jah hij is mijn leeftijd....en ik praat vaak met uhm....hij zit bij mij in de klas....maarja we praten normaal....en als hij weet dat ik um leuk vind heeft ie dat in iedergeval niet van mij. Dusse jullie denken dat er niks ergs aan de hand is???
|
Verwijderd
|
Ik heb geen idee.. ik begrijp jongens nou ook weer niet zo goed hoor..
![]() Maar probeer je je er niet teveel van aan te trekken.. ![]() Als je ze weer ziet, doe dan gewoon alsof er nix gebeurd is.. Of je kunt natuurlijk ook gewoon vragen waar ze eigenlijk mee bezig waren gister.. Maar als je dat niet durft moet je gewoon heel normaal tegen hen doen. |
![]() |
|
Tja ..
Wat is erg? Voor jou; Ik zou aanraden het allemaal voorlopig even te laten rusten en afwachten waar het op uitkomt. Als een jongen jou zo behandeld kan je dat toch niet leuk vinden denk ik. Mijn advies luidt dus: Ga niks forceren en wacht een beetje af hoe die zich de komende dagen gedraagd. Als jij je gewoon normaal, zoals voorheen gedraagt, of je vraagt waarom ie zo deed, dan krijg je denk ik wel te horen hoe het in elkaar zit. Doet-ie weer zo vreemd? Dan moet je je gaan afvragen of-ie wel bij jou past. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||