Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb haar leren kennen op een feestje, heel gezellig, veel oogcontact, gepraat enz. Op het einde van de avond (voor mij dan ik moest wat vroeger weg ivm werk) had ik helaas niet de ballen om haar te zoenen.. Maar daar was de gelegenheid dan ook niet echt voor (te druk). Veel met haar gechat.. Ook niet onbelangrijk: we ontmoeten elkaar 's middags (ivm eerder afspraken).. En over haar familie: ik heb juist de indruk dat ze nogal gevoelig is over wat zij vinden..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou je even niet teveel druk maken, daar wordt het echt niet beter van
![]() En dan over haar familie, in het begin heb je daar nog vrij weinig mee te maken. Daarnaast als ze je echt leuk vindt, zal ze er wel niet al te veel waarde aan hechten wat de omgeving van je vindt, lijkt me zo. Ga gewoon wat leuks doen met haar, ergens iets drinken, of als je een hond hebt, met haar de hond uitlaten. En stiltes die er vallen, het valt reuze mee. Toen ik vorig jaar mijn date had, was ik daar ook wel een beetje ''bang'' voor. Maar het viel echt mee, we waren gewoon gezellig aan het kletsen al die tijd ![]() Dus... maak je geen zorgen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen crashb | 14 | 26-02-2015 21:52 | |
Psychologie |