Oud 05-06-2003, 18:00
Collintjuh
Collintjuh is offline
Hallo allemaal,
ik ben een jongen van bijna 18 en ga sinds kort om met een meisje van 16.. We hebben veel gemeen en zijn allebei 'anders' dan de rest. Nu heb ik dus wat met haar afgesproken maar ben bang dat ik het verkloot. Haar familie is ook nog eens een struikelblok want haar zus mag mij iig niet laat staan als ik haar ouders ontmoet. Verder heeft zij in het verleden nog wel eens jongens als bakstenen laten vallen na een date zonder daar een reden voor te kunnen geven: ze is nogal wispelturig.. Zij ziet mij dus zitten en ik haar zekers ook maar ben nogal door de war: een mentale aandoening die een chemische reactie veroorzaakt.. Syptomen: verwardheid, onzekerheid, verandering van buien. Ik kan niet slapen noch eten.. Verliefdheid noemen ze het geloof ik.. Nou weet ik niet wat ik moet gaan doen (met haar: wat drinken/filmpie pakken/shoppen).. Ze is ook nog eens het 'stille type' en hoewel dat nou juist een van de leuke dingen van haar is ben ik toch bang dat op een gegeven moment de stilte valt of dat ik een monoloog aan het voeren ben.. Misschien toch maar daden en geen woorden?

Maar waarschijnlijk moet ik me niet zo druk maken en gewoon kijken wat er gebeurt..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2003, 18:18
Some
Some is offline
Citaat:
Collintjuh schreef op 05-06-2003 @ 19:00:
Maar waarschijnlijk moet ik me niet zo druk maken en gewoon kijken wat er gebeurt..
inderdaad...
nee heb je en ja kun je krijgen...
Dus doe het wel!

IK heb ooit ook zo'n vraag gesteld... en kijk nu is heb al 3 maanden omdat ik het toch heb gedaan.
Als jullie elkaar via telefoon/chat weet ik het goed kennen en elkaar (minstens) op foto hebben gezien moet het goed komen....
dat jullie apart zijn is pech dan...
En met die ouders enz heb je weinig te maken

JE ziet het wel joh
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:27
Collintjuh
Collintjuh is offline
Ik heb haar leren kennen op een feestje, heel gezellig, veel oogcontact, gepraat enz. Op het einde van de avond (voor mij dan ik moest wat vroeger weg ivm werk) had ik helaas niet de ballen om haar te zoenen.. Maar daar was de gelegenheid dan ook niet echt voor (te druk). Veel met haar gechat.. Ook niet onbelangrijk: we ontmoeten elkaar 's middags (ivm eerder afspraken).. En over haar familie: ik heb juist de indruk dat ze nogal gevoelig is over wat zij vinden..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 22:09
Verwijderd
Ik zou je even niet teveel druk maken, daar wordt het echt niet beter van .
En dan over haar familie, in het begin heb je daar nog vrij weinig mee te maken. Daarnaast als ze je echt leuk vindt, zal ze er wel niet al te veel waarde aan hechten wat de omgeving van je vindt, lijkt me zo.
Ga gewoon wat leuks doen met haar, ergens iets drinken, of als je een hond hebt, met haar de hond uitlaten.
En stiltes die er vallen, het valt reuze mee. Toen ik vorig jaar mijn date had, was ik daar ook wel een beetje ''bang'' voor. Maar het viel echt mee, we waren gewoon gezellig aan het kletsen al die tijd
Dus... maak je geen zorgen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten