Advertentie | |
|
![]() |
|
Andere sporters?
Nou, kijk maar eens rond bij de Formule 1 coureurs. Zag zondag Montoya na afloop van zijn race zijn vrouw omhelzen, nou dat was een knappe meid hoor. ![]() ![]()
|
Het is algemeen bekend dat topsporters mooie vriendinnen aantrekken
![]() ![]() Topsport is inmiddels in het glamourwereldje gearriveerd. Ik zal eens naar voorbeelden zoeken: Rafaels vriendin Sylvie Meis: ![]() En nog een keer Sylvie omdat ze er zo leuk uitziet ![]() ![]() En nog eentjuh voor de liefhebbers ![]() ![]() Michael Schumacher zijn vrouw Corinna: ![]() David Coulthard met een van zijn vorige vriendinnen, Heidi Wichenogwat: ![]() Jacques Villeneuve was bijna getrouwd met Dannii Minogue( ja de zus van Kyllie) ![]() Off Course David Beckham, met die bitch van een Posh Spice: ![]() Wraaaraaaaaaaah, ik ben op een Spicegirl fansite geweest ![]() ![]() Fabien Barthezz keeper van Man UTD had een relatie met Linda Evangelista: ![]() ![]() En tenslotte Dario Franchitti heeft Filmactrice Ashley Judd te pakken: ![]() En dat vond ik genoeg ![]() Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 22:43. |
![]() |
|
Nog 2 dan
![]() Anna Kournikova pakte Enrique Iglesias( en nee ![]() ![]() ![]() ![]() Ennuh Ralf Schumacher deed het volgens de geruchten ooit met Katie Price ala Jordan: ![]() Christian karembeu is getrouwd met Adriana Sklenarikova: ![]() Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 22:58. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Tja, je moet ervan houden.
Veel make-up, weinig hersens, arrogantie, gespeeld leventje en ze zijn nooit knap, ze acteren alsof ze knap zijn. Probeer maar eens een grappig gesprek met een spelersvrouw aan te knopen, komt weinig zinnigs uit behalve geleuter over hun nieuwe bankstel van Hugo Boss. En dan zijn ze 21…. Bestaat er ook een topic over voetbalsupporters met knappe vriendinnen? |
![]() |
|
![]() |
Davids had een niet zo knappe vriendin, dat schijnt hij nog geprobeerd recht te boetseren maar dat is niet gelukt.
Kluivert z'n vriendin was zó knap dat hij vreemd ging met zeven jongens en vrouw. Ed de Goeij die had wel een lekkere vriendin, althans als we John de Wolf moeten geloven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Echt dom ben je idd dan niet ! En Imca Marina is dat niet die Atleet die in Barcalona '92 goud won? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach dat was al zo lang bekend! wist ik al lang. en die sylvie vind ik persoonlijk maar niks.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat voor iemand waar geruchten van rond gaan dat hij homo is ![]()
||
Citaat:
WOW ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ken ook genoeg mensen met intellectueel niveau die niet kunnen leren, althans niet de motivatie en concentratie hebben om te leren.
Bovendien is weten niet altijd leren, maar vooral meemaken. EQ is minstens zo belangrijk als IQ en ik weet niet hoeveel die mensen uit de beschermde voetbal- en modellenwereld meekrijgen van de buitenwereld. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lang geleden man waar zat je? ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ze is van MTV....en ik kijk nieteens MTV... Nou eerlijk gezegd vind ik der best wel leuk uitzien hoor. Alleen soms kijkt ze inderdaad een beetje raar/arrogant/dom . Maargoed, misschien hoort dat bij haar look ofsow ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
![]() |
Ok...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En nee, ik heb geen HBO-opleiding afgerond, ik ben voorlopig blij genoeg met middelbare school. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nooit gehoord van de gulden snede? Een verhouding die in architectuur veel gebruikt wordt en ook in de biologie extreem veel voor komt. http://www.phys.tue.nl/TULO/info/gul...de/index5.html
Hier, ga nog maar even leren. |
![]() |
|
Ze zullen veel geld hebben
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |