Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zit inderdaad in VWO 4 ja... En tis inderdaad errug moeilijk
![]() ![]() Maja... voor mensen die toch nog wel weten wat de molecuulformule is van XTC, ik hoop dat je dan reageert!!! xxx Wen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() structuurformule (die zal je wel bedoelen en niet de molecuulforumle) ![]() dat komt dus van deze site. -de postbode-
|
![]() |
Ja ik had goed gezocht hoor, en lang
![]() ![]() ![]() ![]() Kuszzzz Wen |
![]() |
||
Citaat:
![]() -de postbode-
|
![]() |
Met MDMA natuurlijk. En ik zoek inderdaad de reactievergelijking van XTC jah.. Kun je wel doen alsof dat zo raar is maar dan moet je bij mijn school wezen. En ik ben heus wel op zoek op internet en in boeken aant lezen maar je komt het gewoon niet tegen, de oplossing: Vraag anderen om hulp..Dat doe ik dus nu.. Op deze manier, een andere manier is er namelijk niet
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je moet eerst weten welke reactie je zoekt. Je zoekt waarschijnlijk de reactie waar je in de wolken van raakt. Je zult dus moeten zoeken naar een reactie tusswen XTC en een lichaamseigen stof (waarschijnlijk een koolstofverbinding).
|
![]() |
Hey
we hoeven niet te weten wat voor effect het heeft in het lichaam, welk proces er dan plaats vind. We willen weten hoe je XTC maakt, dat je dus na alle reacties uiteindelijk XTC overhoudt. Dat moet op de poster komen. Maar op internet geven ze dat niet omdat je het op deze manier ook zelf zou kunnen proberen te maken, vandaar deze oproep ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
dit zou je een eind op weg moeten helpen dan. als ik het zo even door lees is het geen makkelijke klus met verschillende reacties.
-de postbode-
|
hehem, ff de keel schrapen
![]() hier is een mooie link:http://www.angelfire.com/ego/mdma/mdma.html deze heb ik gevonden door op google te zoeken naar MDMA en synthesis in te vullen bij de zoekopdracht. Een kleine hulp bij de reacties (tekeningetjes) die te zien zijn: De eerste die gegeven is spreekt best wel voor zich (dit is bij stap 2) Ik heb ook niet alles door gelezen dus wat er in de tekst staat weet ik trouwens niet. (bij stap 3) Hier word mbv een katalistator (PdCl2 ) een stof gemaakt waarbij een keton wordt gevormd. vervolgens worden in stap vijf de twee gemaakt stofjes uit stap 2 en 3 bij elkaar gedaan. via een hel mooie reactie word vervolgens MDMA gevormt. Als ik nog tijd heb kan ik bij die laatste stap nog wel ff een mechanisme maken. veel succes
|
![]() |
http://www.neonjoint.com/c16.html
Ik hoop dat je engels een beetje goed is want ik heb geen zin om het voor je te vertalen. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
XTC, crack en meer! Stefke4 | 4 | 13-12-2006 14:57 |