Oud 31-07-2003, 14:17
king112
king112 is offline
Ik heb besloten toch maar naar de hoeren te gaan, heeft iemand wat ervaringen daar, ik zou het graag willen horen?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:19
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
king112 schreef op 31-07-2003 @ 15:17:
Ik heb besloten toch maar naar de hoeren te gaan, heeft iemand wat ervaringen daar, ik zou het graag willen horen?
Oud 31-07-2003, 14:20
pessimistje
pessimistje is offline
www.hoeren.nl
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:26
Verwijderd
Hij is 18 en heeft besloten dat er geen hoop meer is.
"Ik heb dan nog minstens 50 jaar te leven (als alles goed gaat) maar een leuke vrouw zit er niet meer in".

Lijkt me ook een leuk verhaal als je toekomstige vriendin vraagt door wie je ontmaagd ben. "Nou, ze stond achter het 4e raam van rechts op de wallen."
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:29
Unexplained
Unexplained is offline
Bij http://www.hookers.nl staan veel ervaringen.

Weet je gelijk welke goed zijn en welke niet.
Oud 31-07-2003, 14:35
king112
king112 is offline
Citaat:
Jadie schreef op 31-07-2003 @ 15:26:
Hij is 18 en heeft besloten dat er geen hoop meer is.
"Ik heb dan nog minstens 50 jaar te leven (als alles goed gaat) maar een leuke vrouw zit er niet meer in".

Lijkt me ook een leuk verhaal als je toekomstige vriendin vraagt door wie je ontmaagd ben. "Nou, ze stond achter het 4e raam van rechts op de wallen."
hoe ouder je wordt hoe lelijker de wijfen worden, na je 18de teminste.
nee een leuke vrouw zit er toch niet in!~

en een toekomstige vriendin ook niet, en zowel zal ze zo ontzettend lelijk zijn dat ze alleen mij kan krijgen en het accepteerd omdat zij ontmaagd is door een mannelijke hoer!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:37
pessimistje
pessimistje is offline
Ik zou ook naar de hoeren gaan als me leven er zo uit zag!
ziet het er ook bijna!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:47
Verwijderd
Laat die kerel toch lekker naar de hoeren gaan.
Ik ben ook vanplan dat ooooooit eens te gaan doen, puur voor de ervaring. Ik klink nu mischien wel gestoord, maar kan het ook niet helpen.

En King112. www.hookers.nl is inderdaad een zeer goede website voor jou. Er staan ervaringen, tips, advies over waar je moet zijn wanneer je speciale voorkeuren hebt en er staan recenties van meiden.
Er worden zelfs cijfers gegeven over hun neukprestaties

Maar begrijp ik trouwens nou goed dat je het nog nooit hebt gedaan? waarom doe je het niet eerst met een meid die je wel kunt meekrijgen ook al ziet ze er niet goed uit. Maar dan kun je er wel de tijd voor nemen op zo`n avond. Wanneer je naar de hoeren gaat om je te laten ontmaagden heb je een half uur tot een uur de tijd en daarna mag je weer oprotten want de volgende klant zit te wachten
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:56
king112
king112 is offline
Citaat:
3307 schreef op 31-07-2003 @ 15:47:
Laat die kerel toch lekker naar de hoeren gaan.
Ik ben ook vanplan dat ooooooit eens te gaan doen, puur voor de ervaring. Ik klink nu mischien wel gestoord, maar kan het ook niet helpen.

En King112. www.hookers.nl is inderdaad een zeer goede website voor jou. Er staan ervaringen, tips, advies over waar je moet zijn wanneer je speciale voorkeuren hebt en er staan recenties van meiden.
Er worden zelfs cijfers gegeven over hun neukprestaties

Maar begrijp ik trouwens nou goed dat je het nog nooit hebt gedaan? waarom doe je het niet eerst met een meid die je wel kunt meekrijgen ook al ziet ze er niet goed uit. Maar dan kun je er wel de tijd voor nemen op zo`n avond. Wanneer je naar de hoeren gaat om je te laten ontmaagden heb je een half uur tot een uur de tijd en daarna mag je weer oprotten want de volgende klant zit te wachten
huh ik heb nog nooit een meisje gehad hoor, en ik weet ook niet hoe ik moet versieren, heb het wel eens via internet geprobeerd dan ontmoeten ze je irl en dan zoeken ze naar een afwijzing!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:59
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 31-07-2003 @ 15:56:
huh ik heb nog nooit een meisje gehad hoor, en ik weet ook niet hoe ik moet versieren, heb het wel eens via internet geprobeerd dan ontmoeten ze je irl en dan zoeken ze naar een afwijzing!
Stuur je ze van te voren nooit ff een foto?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 15:08
king112
king112 is offline
Citaat:
3307 schreef op 31-07-2003 @ 15:59:
Stuur je ze van te voren nooit ff een foto?
Nee dan willen ze me helemaal niet zien irl, heb het zelfs een keer op het forum gedaan ik zal wel geen namen noemen, maar toen ging ze met een ander daten.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 16:34
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Oeh, wat triest... Stel: Je komt over pak 'm beet 5 jaar een geweldige meid tegen die jou ook geweldig vindt. Puur om je karakter, want je schijnt oerlelijk te zijn, dan wil ze echt niet horen dat je naar de hoeren bent gegaan.

En dat weet ik heel zeker, ik ben namelijk ook een keer heel erg afgeknapt op een kerel omdat hij vanaf zijn 18e naar de hoeren ging. Ik vond het vies en niet meer de moeite waard. Vond hij wel jammer geloof ik.. gratis hoerrrrr, naja.. dan krijgen ze bij mij sowieso al niets meer gedaan.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 16:39
poesiefox
poesiefox is offline
King, post dan eens een foto!
Oud 31-07-2003, 16:43
Verwijderd
Maak er dan toch meteen een eind aan, want als je op je achttiende geen vrouw meer kan krijgen zonder te betalen, dan komt het nooit meer goed.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 16:46
squat
squat is offline
Aan veel lelijke dingen valt wel wat te doen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 17:13
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 31-07-2003 @ 15:35:
hoe ouder je wordt hoe lelijker de wijfen worden, na je 18de teminste.
nee een leuke vrouw zit er toch niet in!~

en een toekomstige vriendin ook niet, en zowel zal ze zo ontzettend lelijk zijn dat ze alleen mij kan krijgen en het accepteerd omdat zij ontmaagd is door een mannelijke hoer!
Omfg. Doe jij de wereldbevolking een plezier en blijf uit de genenpool.

Bij deze vind ik je niet meer geloofwaardig...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 17:48
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Waarom word je geen lid van een club of iets dergelijks om zo met vrouwen in contact te kunnen komen? Ik weet uit diverse topics van je op het psychologieforum dat je jezelf als lelijk beschouwt en dat je denkt dat je daardoor voor anderen niet de moeite waard bent, maar ik zou toch, als ik jou was, proberen om desnoods met professionele hulp een positief beeld van jezelf te krijgen.
Ik keur het op zich niet af dat je overweegt om prostituées te bezoeken, maar ik zie niet in waarom je een contact met vrouwen alleen tot degelijke contacten zou beperken. Wat mijzelf betreft: na in 1990 te horen te hebben gekregen dat ik sociaal gehandicapt ben en daardoor moeilijk contact maak met anderen weet ik inmiddels sinds 18 maart dat het bij mij om het syndroom van Asperger gaat, een stoornis in het autistische spectrum. Juist omdat contact maken met anderen voor mij in sommige opzichten moeilijk is, zeker wat betreft het zoeken van sexuele toenadering tot vrouwen, bezoek ik zelf sinds eind 1989 prostituées om zo op een voor mij en mijn omgeving acceptabele manier sexueel aan mijn trekken te komen, zonder dat ik bang hoef te zijn om te worden afgewezen. Overigens kom ik bij mij op het werk regelmatig in contact met vrouwen, en ik merk zelf dat het me in die situatie geen enkele moeite kost om contact met ze te hebben. Ik weet niet of je nog contact hebt met het RIAGG, maar als dat wel zo is raad ik je aan om samen met je hulpverlener eens te bekijken hoe je er voor kunt zorgen dat je angst om door vrouwen te worden afgewezen verdwijnt, en hoe je voor jezelf een positief zelfbeeld kunt ontwikkelen.
Oud 31-07-2003, 20:28
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Ga jij maar naar de hoeren ja, hoeren zijn namelijk in de regel voor ontzettend trieste mensen en daar pas jij goed bij. Jij hebt echt een overdosis zelfmedelijden

Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 20:32.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 20:30
Burter
Burter is offline
Wie naar de hoeren gaat is zielig!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 20:32
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
telluriet schreef op 31-07-2003 @ 21:28:
Ga jij maar naar de hoeren ja, hoeren zijn namelijk voor ontzettend trieste mensen en daar pas jij goed bij. Jij hebt echt een overdosis zelfmedelijden
Weet je t probleem is dat je wel kan gaan praten als brugman tegen King112, maar hij blijft naar voelen. Zelfs de leukste opmerkingen maken hem niet vrolijk. En dan is het ook heel moeilijk om positief tegen iemand te doen. Dan ga je inderdaad maar mee in alles wat hij zegt en dan doe je er liefst nog een schepje bovenop.

Ik zou zeggen King112, probeer jezelf een andere mentaliteit aan te meten. Het leven gaat niet alleen om seks en neuken, nee ook zonder die dingen kan je een heel leuke dingen doen. Ga lekker feesten, geniet van het weer en ga leuke dingen doen. Concentreer je eens op wat anders dan seks.
Oud 31-07-2003, 20:36
DEChengst
DEChengst is offline
Ik zie het nut van naar de hoeren gaan niet. Naar de hoeren gaan is puur het afreageren van lichamelijke behoeftes. Dat kan ik met mijn rechterhand ook wel. Hoeren bieden wat dat betreft dus geen meerwaarde.
Oud 31-07-2003, 20:38
Verwijderd
Fok nou eens op met je zelfmedelijden en maak je druk om de negerkindjes in afrika die ECHT een kutleven hebben. Je blijft verdomme maar kuttopics openen over hoe slecht jij het wel niet hebt, terwijl er op de rest van de wereld mensen rondlopen die echt een miserabel leven hebben.

opzouten dus!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 20:47
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 31-07-2003 @ 21:32:
Weet je t probleem is dat je wel kan gaan praten als brugman tegen King112, maar hij blijft naar voelen. Zelfs de leukste opmerkingen maken hem niet vrolijk. En dan is het ook heel moeilijk om positief tegen iemand te doen. Dan ga je inderdaad maar mee in alles wat hij zegt en dan doe je er liefst nog een schepje bovenop.

Ik zou zeggen King112, probeer jezelf een andere mentaliteit aan te meten. Het leven gaat niet alleen om seks en neuken, nee ook zonder die dingen kan je een heel leuke dingen doen. Ga lekker feesten, geniet van het weer en ga leuke dingen doen. Concentreer je eens op wat anders dan seks.
prima uiteenzettig
ik ben het helemaal met je eens, maar wat ReV3rEnD zegt klopt voor mijn gevoel ook helemaal
Oud 31-07-2003, 20:48
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Geen ervaring, maar het lijkt me enig!

Zo`n lekker geil wijf...Roaarrrr.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 20:56
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 31-07-2003 @ 21:36:
Ik zie het nut van naar de hoeren gaan niet. Naar de hoeren gaan is puur het afreageren van lichamelijke behoeftes. Dat kan ik met mijn rechterhand ook wel. Hoeren bieden wat dat betreft dus geen meerwaarde.
Als er geen prostituées zouden zijn zou het aantal sexuele misdrijven volgens mij aanzienlijk hoger liggen dan nu het geval is. Daarnaast zijn er een aantal redenen waarom een man een prostituée zou kunnen bezoeken. Eén mogelijke reden heb ik al in mijn vorige reply vermeld, namelijk de reden dat iemand door een sociale handicap niet of heel moeilijk in staat is om sexuele toenadeing tot een vrouw te zoeken, zodat een prostituée in ieder geval de mogelijkheid biedt om toch sex met een vrouw te kunnen hebben, zonder het risico om afgewezen te worden. Andere redenen kunnen zijn dat de partner wegens een handicap of een ziekte niet voor sex beschikbaar is, of niet in staat of bereid is om aan bepaalde sexuele wensen van haar partner te voldoen. Ik vind het wat dat betreft tamelijk kortzichtig (en dat zeg ik dan mede tot telluriet en Burter) om iemand die prostituées bezoekt zonder meer als zielig of triest te moeten bestempelen. Er zijn ook mannen die, in plaats van een prostituée te bezoeken, vrouwen aanranden of verkrachten om zo sexueel aan hun trekken te komen. Ik ben wat dat betreft blij dat ik, ondanks mijn sociale handicap, tenminste in staat ben om op een voor mij en mijn omgeving acceptabele manier met mijn sexuele gevoelens om te gaan door prostituées te bezoeken, en ik beschouw mezelf dan ook absoluut niet als zielig of triest.
Oud 31-07-2003, 21:02
Rioto
Sukkel
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 21:14
Another Way
Another Way is offline
Als je ontmaagd word door een hoer ben je echt een enorme kansloze LS-E-R, sociale handicap of niet, ik vind het kansloos
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 21:24
Rioto
ik kan zo pissed worden om die king knakker
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 21:29
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Another Way schreef op 31-07-2003 @ 22:14:
Als je ontmaagd word door een hoer ben je echt een enorme kansloze LS-E-R, sociale handicap of niet, ik vind het kansloos
Laat ik je wat dat betreft verzekeren dat ik mezelf volstrekt niet als kansloos of als een verliezer beschouw. Laten we eerlijk zijn: ik had in plaats daarvan moeilijk een vrouw aan kunnen randen of verkrachten om sexueel aan mijn trekken te komen, of had je soms liever gewild dat ik dat wel gedaan zou hebben? Hoe dan ook, je reactie zegt genoeg over de manier waarop jij over anderen meent te moeten oordelen, en het is wat mij betreft maar zeer de vraag in hoevere jij daar het recht toe hebt, als je dat al zou hebben.
Oud 31-07-2003, 21:29
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Maypole schreef op 31-07-2003 @ 22:24:
ik kan zo pissed worden om die king knakker
Wrom, hij heeft het slecht, net als ik maar, het verschil is dat hte mij geen ene donder meer kan schelen hoe mn leven loopt
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 21:32
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 31-07-2003 @ 22:29:
Laat ik je wat dat betreft verzekeren dat ik mezelf volstrekt niet als kansloos of als een verliezer beschouw. Laten we eerlijk zijn: ik had in plaats daarvan moeilijk een vrouw aan kunnen randen of verkrachten om sexueel aan mijn trekken te komen, of had je soms liever gewild dat ik dat wel gedaan zou hebben? Hoe dan ook, je reactie zegt genoeg over de manier waarop jij over anderen meent te moeten oordelen, en het is wat mij betreft maar zeer de vraag in hoevere jij daar het recht toe hebt, als je dat al zou hebben.
Tuurlik is het goed dat je geen vrouw heb aangerand. Maar ik blijf het een goor idee vinden, hoeren zijn vaak voor vieze oude zweterige mannetjes. Ik vind het al gewaagd en knap van je dat je het durft toe te geven dat je naar de hoeren ben gegaan
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 21:34
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 31-07-2003 @ 22:29:
Volgens mij gaat het de meeste mensen die naar de hoeren gaan als zielig bestempelen (dit geldt iig wel voor mij) niet zozeer om het naar de hoeren gaan zelf, maar meer omdat dit topic weer een topic is van die king112, die jongen die elke 3 minuten een topic opent waarin staat: 'Boehoehoe, ik ben een lelijke sukkel, ik kan geen vriendin krijgen, en niemand heeft het slechter dan ik. En ik ben een lamme eikel die graag complimentjes en troost zoekt'

voor mij geldt in elk geval dus dat ik wat fel reageer omdat ik me enorm aan dat zielige gedrag van king112 stoor.
Oud 31-07-2003, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Burter schreef op 31-07-2003 @ 21:30:
Wie naar de hoeren gaat is zielig!
Niet per se. Zoals mathfreak al zei is het een goede manier om "zo op een voor mij en mijn omgeving acceptabele manier sexueel aan mijn trekken te komen, zonder dat ik bang hoef te zijn om te worden afgewezen."

Ik heb meer medelijden met de mensen die met prostitutie hun geld moeten verdienen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 21:37
Rioto
Citaat:
Another Way schreef op 31-07-2003 @ 22:29:
Wrom, hij heeft het slecht, net als ik maar, het verschil is dat hte mij geen ene donder meer kan schelen hoe mn leven loopt
nee maar ik bedoel :

hij loopt maar te kankeren over hoe kut die het heeft en hij heeft zo ernom veel medelijden met zichzelf
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 21:39
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Maypole schreef op 31-07-2003 @ 22:37:
nee maar ik bedoel :

hij loopt maar te kankeren over hoe kut die het heeft en hij heeft zo ernom veel medelijden met zichzelf
Jah wat is daar mis mee, jij weet niet waar hij doorheen gaat
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 31-07-2003 @ 22:39:
hij stelt zich aan
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 21:57
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 31-07-2003 @ 22:52:
hij stelt zich aan
zegt de man die meer dan 100 meiden heeft gezoend...

Je weet echt niet waar hij doorheen gaat

en hij stelt zich niet aan
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 31-07-2003 @ 22:57:
zegt de man die meer dan 100 meiden heeft gezoend...

Je weet echt niet waar hij doorheen gaat

en hij stelt zich niet aan
jongen, ik ben nog geeneens bij de 50, dus wat lul je nou.

en jij weet niet waar IK nu doorheen ga, er bestaan ergere dingen dan op je 18e geen vrouw te hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 22:00
3rd Rock
3rd Rock is offline
jemig topicstarter. ik vind het echt klote voor je dat je jezelf lelijk vind enzo. heb je wel eens aan gesprekken met een psycholoog gedacht?
ow, en met naar de hoeren gaan los je niks op dnek ik... je gaat je alleen nog maar kutter voelen omdat je weet dat je voor haar 1 van de velen bent...
Oud 31-07-2003, 22:02
Thomas
Thomas is offline
Op iedere pot van een dekseltje.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 22:06
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Wawl schreef op 31-07-2003 @ 23:02:
onzin
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 22:17
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Wawl schreef op 31-07-2003 @ 23:02:
Niet iedereen is een potje of een dekseltje
Oud 31-07-2003, 22:19
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 31-07-2003 @ 23:17:
Niet iedereen is een potje of een dekseltje
Ik ben geen pot Ik ben hetero
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 22:23
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Another Way schreef op 31-07-2003 @ 22:32:
Tuurlik is het goed dat je geen vrouw heb aangerand. Maar ik blijf het een goor idee vinden, hoeren zijn vaak voor vieze oude zweterige mannetjes.
Hier haal je naar mijn idee al meteen een klassiek vooroordeel aan wat de aard van de klanten betreft. Ik kan je op grond van mijn eigen ervaringen verzekeren dat dat een totaal vertekend beeld is.

Citaat:
Another Way schreef op 31-07-2003 @ 22:32:
Ik vind het al gewaagd en knap van je dat je het durft toe te geven dat je naar de hoeren ben gegaan
Het is ook niet de eerste keer dat ik dit doe, en mogelijk ook niet de laatste. Per slot van rekening heeft dit forum niet het doel om taboes in stand te houden, maar om ze te doorbreken.

@telluriet: Het is me inderdaad duidelijk dat jouw reactie betrekking had op wat king112 zei en hoe hij het zei, maar je merkte ook op: "hoeren zijn namelijk in de regel voor ontzettend trieste mensen", en daar kan ik mij helaas niet in vinden, vandaar dus mijn reactie(s).

@Krummeltje: Ongeveer een maand geleden was ik in die privéclub bij een prostituée die me na afloop vertelde dat ze overdag in een kledingzaak werkt, dus dat betekent dat zij het waarschijnlijk niet uitsluitend voor het geld doet. Overigens wist ze me ook te vertellen dat er nog iemand meer daar kwam die ook een stoornis in het autistische spectrum heeft, net als ik, maar die zich niet zo goed weet uit te drukken zoals ik. Het is voor mensen zoals hij en ik toch al vaak moeilijk om met sexualiteit om te gaan, dus prostituées zijn wat dat betreft een uitstekend alternatief. Zie wat de problematiek van sexualiteit bij autisme betreft tevens mijn reply daarover in http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=535357

Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 22:55
Vice
Vice is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 31-07-2003 @ 23:00:
jemig topicstarter. ik vind het echt klote voor je dat je jezelf lelijk vind enzo. heb je wel eens aan gesprekken met een psycholoog gedacht?
ow, en met naar de hoeren gaan los je niks op dnek ik... je gaat je alleen nog maar kutter voelen omdat je weet dat je voor haar 1 van de velen bent...
Dat lijkt me ook een beter idee.
Oud 01-08-2003, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 31-07-2003 @ 22:39:
Jawel. Zelfmedelijden. En hij zwemt er al maanden in. De eerste paar keer probeerde ik ook positief te zijn maar nu komt hij me echt de strot uit. Als je leven echt zo slecht is, DOE ER DAN WAT AAN.

Citaat:
Dit soort reacties, daar geilt king112 op en daarom komt hij ook iedere keer terug. Iedereen bevestigt zijn zelfbeeld en heeft vreselijk veel medelijden. Hij krijgt aandacht, dus waarom zou hij stoppen met zijn negatieve gedrag?

Ik maak voorlopig geen woorden meer vuil aan meneer wanhoop.
Dan erger ik me 10 lange minuten en dat is verspilde moeite.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 02:18
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 01-08-2003 @ 01:42:
Jawel. Zelfmedelijden. En hij zwemt er al maanden in. De eerste paar keer probeerde ik ook positief te zijn maar nu komt hij me echt de strot uit. Als je leven echt zo slecht is, DOE ER DAN WAT AAN.

Dit soort reacties, daar geilt king112 op en daarom komt hij ook iedere keer terug. Iedereen bevestigt zijn zelfbeeld en heeft vreselijk veel medelijden. Hij krijgt aandacht, dus waarom zou hij stoppen met zijn negatieve gedrag?

Ik maak voorlopig geen woorden meer vuil aan meneer wanhoop.
Dan erger ik me 10 lange minuten en dat is verspilde moeite.
*omhelst en kust*
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 03:38
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 31-07-2003 @ 21:38:
Fok nou eens op met je zelfmedelijden en maak je druk om de negerkindjes in afrika die ECHT een kutleven hebben. Je blijft verdomme maar kuttopics openen over hoe slecht jij het wel niet hebt, terwijl er op de rest van de wereld mensen rondlopen die echt een miserabel leven hebben.

opzouten dus!
kneus.

als jij zo geweldig bent, en 'je druk maakt om de negerkindjes in afrika', zeg je je internetabonnement op, verkoop je je pc, en doneer je het geld aan een hulpinstantie. hierna ga je ipv deze zomer vakantie vieren ontwikkelingswerk in ghana oid doen. nou? doe nou niet alsof je moeder theresa reincarnated bent asjeblief
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 09:55
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 31-07-2003 @ 23:23:
@Krummeltje:
Ongeveer een maand geleden was ik in die privéclub bij een prostituée die me na afloop vertelde dat ze overdag in een kledingzaak werkt, dus dat betekent dat zij het waarschijnlijk niet uitsluitend voor het geld doet.
Ja, maar waarom dan wel? Waarvoor zou je anders de prostitutie in gaan? Een andere reden dan geld kan ik me niet bedenken, het lijkt mij een nogal oneervol beroep.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 09:56
Verwijderd
King112, volgens mij heb je echt meer aan een psycholoog dan aan een prostituee. Het zou me niet verbazen als je depressief bent. Bovendien, een paar maanden geleden reageerde je vaak nog gewoon op topics, tegenwoordig zeg je in elke post alleen maar hoe zielig je bent. Op die manier word het er dus ook niet beter op.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten