![]() |
|
Verwijderd
|
Laat die kerel toch lekker naar de hoeren gaan.
Ik ben ook vanplan dat ooooooit eens te gaan doen, puur voor de ervaring. Ik klink nu mischien wel gestoord, maar kan het ook niet helpen. En King112. www.hookers.nl is inderdaad een zeer goede website voor jou. Er staan ervaringen, tips, advies over waar je moet zijn wanneer je speciale voorkeuren hebt en er staan recenties van meiden. Er worden zelfs cijfers gegeven over hun neukprestaties ![]() Maar begrijp ik trouwens nou goed dat je het nog nooit hebt gedaan? waarom doe je het niet eerst met een meid die je wel kunt meekrijgen ook al ziet ze er niet goed uit. Maar dan kun je er wel de tijd voor nemen op zo`n avond. Wanneer je naar de hoeren gaat om je te laten ontmaagden heb je een half uur tot een uur de tijd en daarna mag je weer oprotten want de volgende klant zit te wachten |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oeh, wat triest... Stel: Je komt over pak 'm beet 5 jaar een geweldige meid tegen die jou ook geweldig vindt. Puur om je karakter, want je schijnt oerlelijk te zijn, dan wil ze echt niet horen dat je naar de hoeren bent gegaan.
En dat weet ik heel zeker, ik ben namelijk ook een keer heel erg afgeknapt op een kerel omdat hij vanaf zijn 18e naar de hoeren ging. Ik vond het vies en niet meer de moeite waard. Vond hij wel jammer geloof ik.. gratis hoerrrrr, naja.. dan krijgen ze bij mij sowieso al niets meer gedaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij deze vind ik je niet meer geloofwaardig... |
![]() |
||
Citaat:
Ik keur het op zich niet af dat je overweegt om prostituées te bezoeken, maar ik zie niet in waarom je een contact met vrouwen alleen tot degelijke contacten zou beperken. Wat mijzelf betreft: na in 1990 te horen te hebben gekregen dat ik sociaal gehandicapt ben en daardoor moeilijk contact maak met anderen weet ik inmiddels sinds 18 maart dat het bij mij om het syndroom van Asperger gaat, een stoornis in het autistische spectrum. Juist omdat contact maken met anderen voor mij in sommige opzichten moeilijk is, zeker wat betreft het zoeken van sexuele toenadering tot vrouwen, bezoek ik zelf sinds eind 1989 prostituées om zo op een voor mij en mijn omgeving acceptabele manier sexueel aan mijn trekken te komen, zonder dat ik bang hoef te zijn om te worden afgewezen. Overigens kom ik bij mij op het werk regelmatig in contact met vrouwen, en ik merk zelf dat het me in die situatie geen enkele moeite kost om contact met ze te hebben. Ik weet niet of je nog contact hebt met het RIAGG, maar als dat wel zo is raad ik je aan om samen met je hulpverlener eens te bekijken hoe je er voor kunt zorgen dat je angst om door vrouwen te worden afgewezen verdwijnt, en hoe je voor jezelf een positief zelfbeeld kunt ontwikkelen.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 20:32. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou zeggen King112, probeer jezelf een andere mentaliteit aan te meten. Het leven gaat niet alleen om seks en neuken, nee ook zonder die dingen kan je een heel leuke dingen doen. Ga lekker feesten, geniet van het weer en ga leuke dingen doen. Concentreer je eens op wat anders dan seks.
|
Ik zie het nut van naar de hoeren gaan niet. Naar de hoeren gaan is puur het afreageren van lichamelijke behoeftes. Dat kan ik met mijn rechterhand ook wel. Hoeren bieden wat dat betreft dus geen meerwaarde.
|
Verwijderd
|
Fok nou eens op met je zelfmedelijden en maak je druk om de negerkindjes in afrika die ECHT een kutleven hebben. Je blijft verdomme maar kuttopics openen over hoe slecht jij het wel niet hebt, terwijl er op de rest van de wereld mensen rondlopen die echt een miserabel leven hebben.
opzouten dus! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben het helemaal met je eens, maar wat ReV3rEnD zegt klopt voor mijn gevoel ook helemaal
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
voor mij geldt in elk geval dus dat ik wat fel reageer omdat ik me enorm aan dat zielige gedrag van king112 stoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb meer medelijden met de mensen die met prostitutie hun geld moeten verdienen. |
![]() |
||
Citaat:
hij loopt maar te kankeren over hoe kut die het heeft en hij heeft zo ernom veel medelijden met zichzelf |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en jij weet niet waar IK nu doorheen ga, er bestaan ergere dingen dan op je 18e geen vrouw te hebben. |
![]() |
|
jemig topicstarter. ik vind het echt klote voor je dat je jezelf lelijk vind enzo. heb je wel eens aan gesprekken met een psycholoog gedacht?
ow, en met naar de hoeren gaan los je niks op dnek ik... je gaat je alleen nog maar kutter voelen omdat je weet dat je voor haar 1 van de velen bent...
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
@telluriet: Het is me inderdaad duidelijk dat jouw reactie betrekking had op wat king112 zei en hoe hij het zei, maar je merkte ook op: "hoeren zijn namelijk in de regel voor ontzettend trieste mensen", en daar kan ik mij helaas niet in vinden, vandaar dus mijn reactie(s). @Krummeltje: Ongeveer een maand geleden was ik in die privéclub bij een prostituée die me na afloop vertelde dat ze overdag in een kledingzaak werkt, dus dat betekent dat zij het waarschijnlijk niet uitsluitend voor het geld doet. Overigens wist ze me ook te vertellen dat er nog iemand meer daar kwam die ook een stoornis in het autistische spectrum heeft, net als ik, maar die zich niet zo goed weet uit te drukken zoals ik. Het is voor mensen zoals hij en ik toch al vaak moeilijk om met sexualiteit om te gaan, dus prostituées zijn wat dat betreft een uitstekend alternatief. Zie wat de problematiek van sexualiteit bij autisme betreft tevens mijn reply daarover in http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=535357
Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 22:29. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik maak voorlopig geen woorden meer vuil aan meneer wanhoop. Dan erger ik me 10 lange minuten en dat is verspilde moeite. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als jij zo geweldig bent, en 'je druk maakt om de negerkindjes in afrika', zeg je je internetabonnement op, verkoop je je pc, en doneer je het geld aan een hulpinstantie. hierna ga je ipv deze zomer vakantie vieren ontwikkelingswerk in ghana oid doen. nou? doe nou niet alsof je moeder theresa reincarnated bent asjeblief ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
King112, volgens mij heb je echt meer aan een psycholoog dan aan een prostituee. Het zou me niet verbazen als je depressief bent. Bovendien, een paar maanden geleden reageerde je vaak nog gewoon op topics, tegenwoordig zeg je in elke post alleen maar hoe zielig je bent. Op die manier word het er dus ook niet beter op.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Naar de hoeren - ontmaagding. Sphaxy | 39 | 23-03-2016 23:09 | |
Seksualiteit |
Hoeren aaron500 | 26 | 12-11-2012 14:59 | |
Seksualiteit |
gezellig naar de hoeren?!?!? evanescence | 78 | 02-11-2004 19:51 | |
Seksualiteit |
Het verlangen naar seks maar het niet kunnen krijgen king112 | 27 | 28-03-2003 16:33 | |
Seksualiteit |
Naar de hoeren Verwijderd | 50 | 19-03-2003 18:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Respect voor de hoer Dying Bride | 16 | 14-01-2002 16:01 |