Oud 19-08-2003, 17:01
lalaa
lalaa is offline
Hoi lieve mensen!

Ik heb een beetje hulp nodig! Ik ben echt gek op iemand!
Ik zie hem altijd op werk en maak afentoe een praatje met hem, maar ik begin nu echt gek op hem te worden en wil hem gewoon vaker zien. Opzich ziet hij mij ook wel staan en heb ik een vermoeden dat hij mij ook leuk vindt........
Alleen ik wil toch graag eerst beginnen met smsen/msnen bijvoorbeeld dan hem gelijk uitvragen want ik ben er niet zeker van dat hij mij ECHT leuk vindt.
Maargoed msn heeft hij niet ben ik achtergekomen, dus dan smsen. Lijkt heel simpel en dat is het ook, alleen ik weeet gewoon echt NIX te sturen?!! Gelijk uitvragen vind ik ook weer zo snel..maarjah wat moet je anders sturen iets grappigs, liefs, serieus? Heb jullie leuke ideeen? En zo ja tell me!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2003, 17:03
pyres74
pyres74 is offline
"hey samen een filmpje zien?"

zoiets?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:05
aansteker
aansteker is offline
Gewoon, "hey heb je vrijdag wat te doen "
Als hij je leuk vind wil hij jouw ook graag zien, en anders heb je het geprobeert.
En zo loop je niet echt een blauwtje..
Nouja veel succes

Aansteker
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:11
lalaa
lalaa is offline
maar ik wil hem juist niet uitvragen, maar gewoon iets sturen waardoor ik zijn aandacht trek..mzz..snap je? maar wat??
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:38
barbara.inc
barbara.inc is offline
Begin es over een nieuwe film die je leuk lijkt en vraag of ie die al heeft gezien. Als ie em nog niet heeft gezien, kan je vragen of ie met je mee wil. Dan zeg je dat je niet zeker weet wanneer je kan, maar als ie je zn moob nr geeft, zal je em wel bellen...Dan hoef je niet af te spreken, maar heb je toch zn nummer Succes!
Oud 19-08-2003, 17:48
clubje
clubje is offline
Stop nou ff over een film.
Een eerste keer uitgaan moet niet naar de bioscoop, je moet PRATEN bij je eerste keer uitgaan. Niet naar een film kijken.

Zend, na het werk, iets van: 'vind je dat ook niet het zaligste moment van de dag: thuiskomen van het werk?'
ofzow...

Het doet er niet toe WAT je zegt, maar DAT je iets zegt. In het eerste stadium toch.
Oud 19-08-2003, 19:39
Kit
Kit is offline
Citaat:
clubje schreef op 19-08-2003 @ 18:48:
Stop nou ff over een film.
Een eerste keer uitgaan moet niet naar de bioscoop, je moet PRATEN bij je eerste keer uitgaan. Niet naar een film kijken.

Zend, na het werk, iets van: 'vind je dat ook niet het zaligste moment van de dag: thuiskomen van het werk?'
ofzow...

Het doet er niet toe WAT je zegt, maar DAT je iets zegt. In het eerste stadium toch.
ja mee eens actie ondernemen maakt niet uit hoe...
Ik weet niet echt een heel leuk smsje ofzow, maar het hoeft ook niet ergens op te slaan...mzz...iemand andersss nog ideeen??

succes ermee
Oud 19-08-2003, 20:39
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik zei ook helemaal niet dat ze naar de film moesten gaan, t was alleen maar een manier om zn nummer te krijgen...
Oud 19-08-2003, 20:39
BCR
BCR is offline
Mja, ik ga niet voor jou een smsje verzinnen, dat moet je gewoon zelf doen. Zet er wat algemeens in. Als ie je leuk vindt, antwoord hij heus wel. En dan sms jij weer terug. En hij jou. En jij hem. Blablabla.
Oud 19-08-2003, 21:21
Kit
Kit is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 19-08-2003 @ 21:39:
Mja, ik ga niet voor jou een smsje verzinnen, dat moet je gewoon zelf doen. Zet er wat algemeens in. Als ie je leuk vindt, antwoord hij heus wel. En dan sms jij weer terug. En hij jou. En jij hem. Blablabla.
als je echt iemand leuk vind is dat makkelijker gezegd als gedaan...
Oud 21-08-2003, 12:39
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Wat triest dat je niet eens kunt bedenken wat je moet sms'en

Vind je zelf ook nie??
Oud 21-08-2003, 12:57
Lilything
Lilything is offline
vraag n xtje als hij in de pauze stoer zn mobiel laat zien zijn nr....
en stuur hem dan n weekje later/ paar dagen later zoiets:

heeejjj, hier n smsje
van mij, hoezzie?
khad n rotdag
vandaag,
die baas zit ook
altijd zo te zeuren
he;0)maargoe
gelukkig ben ik nu
lekker thuis &
jack & jill op tv
dus xie my

zoiets zou ik dan doen
enne ohja overdrijf het niet...
hou je in met reageren
w8 ff n uurtje of 3 ofzo met terugsturen
tenzij hij ook meteen reageert....
enne stuur niet meer dan 1 smsje tegelijk
ennnn heel belangrijk, probeer niet teveel te vertellen en praat niet teveel in afkortingen die bij jou en je vriendinnen in smsen heel gebruikelijk zijn, want daar snapt hij geen snars van

sms jij nooit ofzo dat je dit vraagt?
Oud 21-08-2003, 15:38
DopeBean
DopeBean is offline
idd vraag gewoon wa hij gedaan heeft en/of wa jij gedaan hebt dan loopt het los

succes!!!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten