Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De kerk in de fik willen steken met een peuk, midden in de nacht op de grote weg over de middellijn vliegen (met klapwiekende gebaren
![]() Een van de ergere dingen, het was na de exames en ik was echt helemaal zat en er waren 2 jeugdcafe's tegenover elkaar met ertussenin een drukke straat. We waren iemand aan t zoeken en die bleek bij de overkant te zitten, dus iedereen steekt over. Ik, met vertraagd reactievermogen: hey waar is iedereen nou? en toen zag ik ze aan de overkant van de straat, dus ik steek gelijk over. Begint meteen iedereen te gillen, dus ik sta stil, blijkt dat ik vlak voor een aantal auto's gewoon overstak zonder te kijken. Sta ik daar op de middellijn, begint iedereen te schreeuwen dat ik moet blijven staan, want ondertussen reden de auto's gewoon keihard door. Toen werd ik het beu en ben daar maar gewoon gaan zitten en zijn er 3 man de straat opgestormd om mij weg te slepen. Ze hebben mij op een bankje geplant met de mededeling dat ik me niet meer mocht veroeren tot ze me kwamen halen ![]() Woensdag: ik krijg een duw en ik leun wat achteruit (disco), maar normaal houdt er wel altijd iemand je tegen, nu dus niet, dus ik flikker gewoon volle bak achterover op de grond... zelfs mijn haar stonk naar het bier. En nog wel wat vage dingen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ook een heeeeele erge... Ik had geblowd en best nogal wat kriek op (in de tijd dat ik nog bier dronk en niet wist dat ik het niet kan verdragen), ook na de exames, MAAR ik zat op internaat. We moesten dus op een bepaald uur terug zijn en we zouden met de bus naar de Antwerpse zoo gaan. Nou ik zag dus groen en geel op die bus, niet normaal, heb de hele tijd heel stil met mijn kop tegen de stoel voor me geleund en echt, net 5 seconden voor we zouden uitstappen, moest ik overgeven... Ik was zooo pissig dat ik het een hele busrit had volgehouden en net op t laatste moment over mijn nek ging... ![]() ![]() (ik heb best veel vage en beschamende acties ![]() |
![]() |
|
Op een schoolfeest ladderzat zijn na 1,5 uur, naast een uitsmijter gaan pissen, vervolgens op de grond pleuren bij het toilet(niet tijdens het plassen), er worden uitgezet, op straat kotsen, naar huis worden gebracht na 2 uur buiten hebben gezeten, in bed kotsen, zwetent wakker worden, zo ziek zijn als een hond en je helemaal niets meer herinneren.
klasgenoot: "hahah, je was er uitgezet" ik: "Serieus?" ![]() Kom ik een leraar tegen die me op de foto had gezet, zwaaiend op de stoep voor de discotheek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmm...de laatste keer was na school *wat* drinken midden op een hele grote heuvel in het bos
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet er nog een, maar dat was onder invloed van paddo's... Al een heel gebeuren vooraf wat te lang is om hier neer te zetten, maar op een gegevent moment werd ik niet goed en ik vroeg een vriendin om mee naar butien te gaan (het was WEER na de exames
![]() ![]() Staan daar een paar grieten in de dueropening te kletsen dus die duw ik gewoon opzij. Een wilde iets zeggen en houdt meteen haar mond ![]() En t leuke was, de plee die ik in beslag had genomen was de enige van de 2 die een slot had... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Naar discotheek geweest 's avonds. De hele avond bessenjus gedronken zo ongeveer, was de 1e keer dat ik het echt proefde en dus maar meteen er te pletter ingezopen. Toen we weg gingen hele muur in de gang bij de in en uitgang onder gekotst, dacht me kameraad dat ik bloed kotste maar sja ik wist wel beter. Zijn vader had ons gebracht met de auto, omdat zijn zusje ook meeging en zijn vader niet wilde dat zij dat eind ging fietsen, had ik dus geen bezwaar tegen de auto
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
heheh kheb best wel veel van dat soort acties gehad, dat ik bijna in coma lig van te veel drank/wiet, dak in slaap val en ergens vaag wakker word ofzo...of dat ik niet eens meer weet dat ik heb geslapen...of dat ik in de sloot spring om 4e snachts met me dronken harses op een fiets of dat ik alles ga slopen of dat ik over een rit van 10 min. 3 uur doe, of dat ik door de politie opgehaalt word volgende ochtend, offuh door een ambulance zoals op lowlands, ik schreeuw/brabbel ook dingen die ik zeker liever niet had wille zegge, ik flikker om de haverklap van fiets of gewoon al lopend, al te vaak geschorst op school vanwege alcoholgebruik, ook al paar x waar ik uitga...hmmmz tja ga door en ga maar door...eigenlijk gebeurt er elke week wel iets...
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het zeehond 23, wat deed jij in je 17e levens jaar topic. dreadmanneke | 48 | 02-09-2003 22:52 | |
Drugs & Alcohol |
zotste XTC ervaringen needlefreak | 7 | 31-08-2003 19:22 |