Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, beetje raar dat jij mijn mening 'aanvalt'; je vraagt immers om wat anderen vinden. Schijnbaar heb jij dus al je keus gemaakt, en is daarmee dit draadje overbodig? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik val jouw mening aan omdat ik je argumenten slecht vind. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met één tape heb ik 4 uur TV. En ik 0wn je qua kwaliteit. Bovendien kan ik nog eens lekker wissen en overnieuw opnemen. En dan een jaar of 5. Jouw computer gaat 5 jaar mee? Laat me niet lachen. Dan ben je allesbehalve een serieuze gebruiker. Met andere woorden; je speelt een paar weken met je TV-kaartje, om dan vervolgens weer fijn over te stappen op videobanden vanwege 'het tijdrovende gehannes'. Laatst gewijzigd op 18-04-2002 om 20:01. |
![]() |
|
De d-box II. Een sat receiver die linux draait. Het beeld dat je zo ontvangt is vaak beter dan het kabel signaal. Het kastje is uitgerust met een netwerk kaart, zodat je beeld en geluid naar je computer kan sturen en opnemen! Hij draait ook apache, met de mogelijkheid om hem zo op een andere zender te zetten.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
CD-RW? Ik moet de eerste goede nog tegenkomen, dat wil zeggen, écht meerdere keren herschrijf- en herleesbaar in de PC. En dan heb ik het nog niet eens over leesbaarheid in andere apparaten. Oh, ik heb CD-RW's getest zelf van verschillende fabrikanten, waaronder Taiyo Yuden. Ik beschik ook over een Plextor brander; dus daar zal het ook vast niet aan liggen. Ook 4 verschillende CD-ROM lezers. Dus ik heb een redelijke basis om die conclusie te kunnen maken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar trek je vooral niets aan van mij; ik ben clueless, slechte argumenten en van techniek heb ik al helemaal niets gegeten! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
De beeld kwaliteit van de huidige tv kaarten is ook nie alles. en bovendien kijkt het altijd nog een stuk relaxter op een tv als op je pc!! en je kunt ook nog steeds geen video cd's huren alleen tapes en dvd's (zal wel duur zijn). Zo'n tv kaart klinkt allemaal leuk en aardig maar een videorecorder werkt tenminste gewoon altijd. mijn miro tv kaart (wel 7 jaar oud) werkte prima tot ik een betere video kaart kocht (viper 550 16 2d/3d ipv ati rage 8mb 2d). overlay werkt nie meer, en als ik em in me nieuwe pc stop met een geforce 2 mx wordt het nog erger!! 9maarjah tis idd wel een oude kaart da geef ik toe) het enige waar ik em nu nog voor gebruik is voor teletekst, omdat dat op onze ouwe brakke bak beneje niet zit en men ouders geen geld willen spenderen aan een nieuwe. bovendien kan ik dan TT pagina's printen enzo, das wel handig. maar voor de rest zou ik zeggen:
doe gewoon koop en VCR, dan doe je al gek genoeg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, helaas kan ik nergens reviews vinden van die VCR. Wel grappig is dat-ie eigenlijk alleen nog in Balkanlanden verkocht wordt. Ach, en I rest my case ook. Ga jij lekker AVI'tjes trekken, gooi ik het wel gewoon op een VHS-bandje. Ga ik lekker op m'n TV kijken, jij op je PC. Ga ik daarna lekker vast de volgende programmering klaarzetten, ga jij fijntjes met je vinger op de 'REC' knop zitten van je programma'tje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je gebruikt dan waarschijnlijk geen compressie. Ik denk toch dat het wel mogelijk is om een frameserver te gebruiken en realtime naar DivX te compressen. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|